Täytyy varmaan nukkua parvekkeella. 🌴🐸🍍
Hyvää trooppista yötä
21
258
Vastaukset
- Anonyymi
Mee mutahautaan ja uppoa.
- Anonyymi
Ei huano
Anonyymi kirjoitti:
Ei huano
Niin että nyt on hyvä että katoan mutahautaan? Mitähän olen väärin tehnyt?
- Anonyymi
Niin siis joo, mutahoidothan tosiaan voi olla ihan kivoja.
- Anonyymi
Parveekkeella nukkuminen on 👍
- Anonyymi
Niin. Partsilla oli ihana nukkua. Kokeilin. Nyt ei oo enää partsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Partsilla oli ihana nukkua. Kokeilin. Nyt ei oo enää partsia.
Ollaanko me kaikki näitä siis inside ???
Luovutetaan prkl !!!
Kuka halus etten mene?
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Minne ajattelit tulla? Parvekkeelle vaiko mutahautaan?
Sinne mistä sut pitää pelastaa
- Anonyymi
Miia
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kivasti ajateltu.
Ole hyvä. Ja jos meet mutahautaan ni hyvää yötä sinneki toivotan. Aamulla heräät ja aurinko paistaa
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Ja jos meet mutahautaan ni hyvää yötä sinneki toivotan. Aamulla heräät ja aurinko paistaa
Saankin nukkua rauhassa ensi yön. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Onko maailma ylösalaisin.
Trooppisessa yössä varaanit ja boakäärmeet tulevat avoimista ikkunoista sisälle.
Kesällä oli kuuma nukkua. 😃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394578Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh47705