Minkä ikäisellä autolla ajat?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Vanhalla !
- Anonyymi
Toistakymmentä vuotta vanhalla mäkin. Ei oo nykyhallituksen aikana varaa edes keski-ikäiseen autoon.
- Anonyymi
Mä ajan mersulla. Se riittää.
- Anonyymi
Outo aloitus. Eikö mitään muuta kysyttävää ?
- Anonyymi
Daa da daa da daa daa, kiitä alla autostrada...
- Anonyymi
23 vuotta. Enkä vaiha.
- Anonyymi
Näillä polttonesteiden hinnoilla kävelen, kun ei oo varaa ostaa vanhaankaan dieseliä. Mutta mielelläni tuen varakkaampien sähköhimmeleiden latausinfran rakentamista. Poloiset kun ei pääse syömään köyhiä maalaisserkkuja tyhjäksi, kun patterit ei riitä tulla tänne maalle.
- Anonyymi
Kuhmoisissa on liikennekäytössä 1 295 henkilöautoa.
Niistä 65 prosenttia on vanhempia kuin mitä Suomen autojen keski-ikä (12,6 vuotta) on.
Kuhmoisissa henkilöautojen keski-ikä on 14,5 vuotta.
Autoista keskimääräisen romutusiän (22 vuotta) on ylittänyt 19 prosenttia.
Yli 30 vuoden museoikään autoista on yltänyt 7 prosenttia.
Uusien 2020–2022 käyttöön otettuja autojen osuus on 5 prosenttia.- Anonyymi
Oletkos myymässä sähkö-autoja vai mistä noin typerän aloituksen keksit ? Suurin osa täällä ajaa max. muutaman tuhat km vuodessa. On suurin ympäristö-teko noilla kilometreillä ajaa nämä poltto-moottori-autot loppuun. Sen lisäksi että tavan taunolla tai tarjalla ei yksinkertaisesti ole varoja hankkia useamman kymppitonnin sähköautoa.
- Anonyymi
Joka toisella kuhmoislaisella vauvasta vaariin on auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisella kuhmoislaisella vauvasta vaariin on auto.
Kun niin kaiken tunnut tietävän, monellako kuhmoislaisella on yli 50.000,- sähköauto ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun niin kaiken tunnut tietävän, monellako kuhmoislaisella on yli 50.000,- sähköauto ?
"Kun niin kaiken tunnut tietävän, monellako kuhmoislaisella on yli 50.000,- sähköauto ?"
Miksi olisi? EI kai kuhmoislaiset ole niin tyhmiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 130589
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo63507