Hei,
tuntuu hieman hölmöltä kysymykseltä, mutta jos vuokranantajan kanssa vuokranmaksupäiväksi on sovittu 5. päivä, täytyykö maksun olla perillä hänen tilillään tuolloin vai riittääkö, että maksan vuokran aina 5. päivä? Entä taas sitten jos vuokranmaksupäivä sattuu olemaan viikonloppuna?
Vuokranmaksupäivä
4
386
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte olla. Oot kuiteskin fattan maksamassa kunnan vuokraasunnossa, joten ei oo niin nöpönuukaa. Osta vaan bissee, kyä KELA bjuudaa vuokrat.
- Anonyymi
Enpä ole oskan Helsinki kulut on vuokran maksu päivä 4 päivä.Hesa on Suomen suurin alue ja ihmisistä myös.Olivat omistusasunon omistajia, osaomistusasunon tai kaikilla mahdolisella vuokran antajalla vuokralla: VUOKRAN MAKSU PÄIVÄ ON AINA KUNKIN KUUN 4 PÄIVÄ.SITÄ EI VOI MUTAA.SYY MIKSI MYÖS ASUMISTUET NILLE JOTKA SEN SAA TIPUU TILILLE 4 PÄIVÄ TAI JOS OLET SOPINUT SUORAAN VUOKRAN ANTAJALLE. 4 PÄIVÄ MAKSAT VIMEISTÄN PANKKI ITSE TAI SUORAMAKSUNA!
- Anonyymi
Älähän taas yleistä kun et tiedä asian oikeaa laitaa. Tuo vuokranmaksu kuun 4. päivä riippuu ihan vuokranantajasta ja vuokranantajan ja vuokralaisen välisestä sopimuksesta. Itse olen yksityisellä vuokralla ja 4. päivä ei ole minun vuokranmaksupäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840