Elikkäs vedin kottikärryjä eilen perässäni ja sa7n ne sitten rykäistyä nilkoille/kantapäille(niissä oli sellainen terävä levy joka jalkaan osui) oikeaan kanta päähän tuli palkean kieli ei kovin syvä ja verta tuli vain vähän mutta mietittävä asia nyt se että koko kantapäälle en pysty ollenkaan painoa varaamaan ja on todella kipeä kysymys siis kuinka nopeasti lääkäriin ja onko muilla kokemusta tai tieroa misyä voisi johtua
Kantapää sökönä lääkärin?
2
166
Vastaukset
- Anonyymi
tuo kämmi tapahtuu kottikäryllä helpostikin jos kotsuja vetelee perässänsä. Itse olen monet kerrat saanut pienret napit akillesjänteeseeni kotsuja vedellessäni. Onnelsi en isoja. Periaatteessa kotsuja ei tulisi ikinä raahata perässänsä vaan työntää eteenpäin. Asia vaan helposti unohtuu vaikka tietää että kotsuuja ei perässä vedetä. Akillesjänteesi (kinnerjänne) on nyt jotenkin sökönä. Tulehtunut tai jopa pahimmassa tapauksessa katkennut. Tosin katkeamiseen en usko. Lääkäriin sinun on ehdottomasti mentävä.
Juu sehön siinä on ku aatteleen et helposti tosta äkkiä vetää niin eikähän se sitte heti osu kirjaimellisesti pilkka omaan nilkkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918