Galleriamiitin mietteitä

TaiteilijaM

Tahdon heti alkuun kiittää jokaista joka tuli paikalle galleriamitti osa kahteen. Oli mukavaa huomata, että kutsuni tavoitti kiinnostuneita paikalle. Olen elämäni aikana ollut kolmissa pileissä joista kaksi ovat olleet nämä galleriassa järjestetyt. Olen siis läpi elämäni nauttinut ystävien seurasta hieman eri tavalla.
Lähtökohtana järjestämishaluuni oli ensinäkin se, että voisin tavata ystäviä joiden kanssa keskustelen lähestulkoon päivittäin. Toinen suuri syy on niinkin omahyväinen kun uusien ystävien löytäminen. Sätissä saatu kuva valehtelee väkisin joko parempaan toi huonompaan. Näiden lähtökohtien varjossa mielestäni ilta oli onnistunut ja valaiseva. Ehkä jopa liiankin valaiseva.
Sex Bar on illan perusteella nimensä mittainan paikka. En usko enää ruikuttavia ”eihän täältä mitään seksiä saa” kommentteja. Kuulin liian paljon tarinoita kuka on ollut kuinkakin monen kaa ja kenen kaa ei vielä ehkä olekaan ollut. Herkkä sieluni sumentui arjesta jossa nähtävästi niinkin moni ihminen elää. Itkut petoksesta, mustasukkaisuudesta ja menetyksistä olivat minulle melkoinen yllätys. Sain täyttää mielenkiintoani uudenlaisesta tavasta elää ja varmistuin siitä, että rakastan turvallista omaani. En halua tahalteen särkeä omaani tai läheisteni sydäntä en tuoda mitään muutakaan pahaa kenenkään elämään. Jokainen meistä onneksi saa valita tapansa elää, enkä ole tuomitsemassa ketään heidän omista valinnoistaan. Oman mielenrauhani takia en halua enää järjestää vastaavaa tapahtumaa. En viitsi maksaa niin paljoa siitä että sieluni saisi kolhuja muiden töppäilyiden takia. Voin ehkä osallistua tapaamisiin mutta sellaisessa paikassa josta voin hyvällä omallatunnolla kadota kesken illan.
Toivon että ajatukseni eivät loukkaa ketään eikä kenellekään tule painostavaa oloa siitä mitä ajattelen ääneen. En näe että ilta oli mitenkään fiasko. Sain illan aikana myös huomata monia iloisia asioita siitä miten jotkut ystävystyivät paremmin, niin myös minä itse. Löysin myös jossakin ihania ja söpöjä piirteitä joita olen mielessäni hiljaa toivonut. Elämämme jatkukoot sinne suuntaan mihin olemme itse sitä ohjaamassa.

Sättiystävyyttä kunnioittaen Sami Halttunen

7

3483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIIen

      * Jotenkin arwasin että siinä käy juuri noin *
      (*.*)

      * Olet nyt yhtä kokemusta rikkaampi tai kahta, tai useampaa :D*

      Iloista ja Aurinkoista Toukokuuta

      Hyvää kesää :D

      • Jone68

        Sulle EIIen voisin sanoo tälläsen pikku vinkin: Täällä meillä päin tollaiset jotka tunkee joka väliin omia kommentteja vaikkei tiedä ees asiaa poljetaan Jänkhään...:D
        *CuCCuu* *PAM* *kuoli* (*.*)
        o__O *MEGAWIRN*


      • EIIen
        Jone68 kirjoitti:

        Sulle EIIen voisin sanoo tälläsen pikku vinkin: Täällä meillä päin tollaiset jotka tunkee joka väliin omia kommentteja vaikkei tiedä ees asiaa poljetaan Jänkhään...:D
        *CuCCuu* *PAM* *kuoli* (*.*)
        o__O *MEGAWIRN*

        Olen erittäin pahoillani, että viestini loukkasi.

        Alistun kohtalooni.

        Terkkuja Lahdesta sinne jänkhälle :D

        (*.*)

        pst. luulin sitä harmittomaksi vuorovaikutuksex.
        Tahattomasti tein jotain TOOOOSI LOUKKAAVAA, eikö ????

        WoihanWattu :D


    • Jone68

      omalta kohdaltani voin sanoa että, ystäviä sain taas lisää..:D Lähdin koko miittiin sellaisella asenteella että hauskaa pidän vaikka hampaat irvessä (ei onneks tarttenu olla). Tosta Samin mainittemasta itkusta ja pettämisestä sen verran että, kun porukka on suurilta "vanhoja" sättäreitä ni väkisten siellä menee suhteet ristiin jossain vaiheessa, mutta siihen en itse ota sen enempää kantaa. Hauskaa oli niinkuin oli tarkoituskin. Omalla kohdalla yksikään ennakkokäsitys henkilöiden "live" olemuksesta ei pettänyt huonompaan suuntaan, kaikki ihania, mukavia persoonia. Toivottavasti jossain miitissä Sami mekin vielä tavataan.
      PS. Saiko siellä joku seksiä??? *reps*

    • TaiteilijaM

      1. Kuten ensimmäisessä kirjoituksessa totesin, ilta oli mielestäni onnistunut enkä kadu sitä että järjestin sen.

      2. Olen iloinen siitä että tapasin niin monta kasvoa ja nikit tulivat näin todellisemmaksi minulle. Oli hienoa mm. halata kohtalotoveriani jonea. (kerroin siitä aimmassa kirjoituksessani)

      3. Miitissä ei varmasti tapahtunut mitään erikoista, tavallisesta poikkeavaa. Kokemus oli MINULLE uudenlainen ja näin uudenlaisen tavan elää (kuten aiemmassa kirjoituksessa mainitsin)

      4. Minun luokseni on edelleen tervetulleita kaikki ketkä olivat paikalla. En ole suuttunut kenellekään enkä ole tuomitsemassa ketään heidän omasta tavastaan elää (tästä puhuin tuossa aiemmin)

      5. On totta että sättipiiri on melko pieni ja jos elämässä ei ole löytynyt sitä jonka kanssa viettää oikeasti loppuelämänsä niin saattaa tulla pinoja ja jonoja. Sivullisen silmin tällainen pienen piirin parinvaihto voi helposti alkaa heikottamaan. Toisille tämä ei taas ole mitenkään erikoista.

      6. Paikka oli sen näköinen kun 20 ihmistä olisivat nauttineet alkoholia ja pitänee yhdessä hauskaa. Iloisena yllätyksenä voin sanoa, että minulla oli seuraavana päivänä yksi juhlijoista hinkkaamassa lattioita puhtaaksi. *pus*

      7. Minua ei taitsun oikeasti kiinnosta kuka on ollut kenenkä kanssa. En harrasta elämässäni juoruilua, enkä halua kuulla muidenkaan juoruja. En ole hakeutunut rinkiin enkä udellut mitään tietoja.

      8. Yhteenvetona voin sanoa:kaksi maailmaa kohtasivat ja molemmat maailmat saivat luultavasti uusia virikkeitä jatkaa elämäänsä valitsemallaan tavalla.

      Toivon että sain valaistua asioita niin että minun ei enää tarvitse palata näihin kuviin ja tunnelmiin. Jatkakaamme iloista sanallista lystinpitoa. Saatte edelleen polttaa ja ruinata puutteessanne, minä kerron väliin omat käsitykseni ja toivon että voin vielä oppia paljon elämästä seurassanne.

      Kellarin kätköistä aina yhtä iloinen Taitsu Sami Sammakko Halttunen

    • TaiteilijaM

      1. Kuten ensimmäisessä kirjoituksessa totesin, ilta oli mielestäni onnistunut enkä kadu sitä että järjestin sen.

      2. Olen iloinen siitä että tapasin niin monta kasvoa ja nikit tulivat näin todellisemmaksi minulle. Oli hienoa mm. halata kohtalotoveriani jonea. (kerroin siitä aimmassa kirjoituksessani)

      3. Miitissä ei varmasti tapahtunut mitään erikoista, tavallisesta poikkeavaa. Kokemus oli MINULLE uudenlainen ja näin uudenlaisen tavan elää (kuten aiemmassa kirjoituksessa mainitsin)

      4. Minun luokseni on edelleen tervetulleita kaikki ketkä olivat paikalla. En ole suuttunut kenellekään enkä ole tuomitsemassa ketään heidän omasta tavastaan elää (tästä puhuin tuossa aiemmin)

      5. On totta että sättipiiri on melko pieni ja jos elämässä ei ole löytynyt sitä jonka kanssa viettää oikeasti loppuelämänsä niin saattaa tulla pinoja ja jonoja. Sivullisen silmin tällainen pienen piirin parinvaihto voi helposti alkaa heikottamaan. Toisille tämä ei taas ole mitenkään erikoista.

      6. Paikka oli sen näköinen kun 20 ihmistä olisivat nauttineet alkoholia ja pitänee yhdessä hauskaa. Iloisena yllätyksenä voin sanoa, että minulla oli seuraavana päivänä yksi juhlijoista hinkkaamassa lattioita puhtaaksi. *pus*

      7. Minua ei taitsun oikeasti kiinnosta kuka on ollut kenenkä kanssa. En harrasta elämässäni juoruilua, enkä halua kuulla muidenkaan juoruja. En ole hakeutunut rinkiin enkä udellut mitään tietoja.

      8. Yhteenvetona voin sanoa:kaksi maailmaa kohtasivat ja molemmat maailmat saivat luultavasti uusia virikkeitä jatkaa elämäänsä valitsemallaan tavalla.

      Toivon että sain valaistua asioita niin että minun ei enää tarvitse palata näihin kuviin ja tunnelmiin. Jatkakaamme iloista sanallista lystinpitoa. Saatte edelleen polttaa ja ruinata puutteessanne, minä kerron väliin omat käsitykseni ja toivon että voin vielä oppia paljon elämästä seurassanne.

      Kellarin kätköistä aina yhtä iloinen Taitsu Sami Sammakko Halttunen

      • EIIen

        - jos jotenkin loukkasin ketjuasi viestilläni.

        - Hyvää jatkoa Sinulle :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe