Apua kuukautisiinn!!

Anonyymi

Mmoi! Oon 10v tyttö ja kohta 11. Mulla alko kuukautiset pari kuukautt sitte ja nyt on tosi runsaat!? Tulee siteestä läpi heti vartin jälkeen. Kohta koko paketti tyhjä hupss :'). Ja ne kivut.. yhtä helvettiä. Mikään asento ei auta. Makasin tänään aikasemmin jo tosi kauan sikiöasennossa ja tärisin. Onko kuukautisia mitään muuta keinoa helpottaa kun ne e-pillerit? Kkiiiitoos jos vastaat <3

12

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en usko että sun ikäselle määrätään e-pillereitä.Ne pitää ottaa säännöllisesti joka päivä samaan aikaa ja onko susta siihen.

• Anonyymi

E-pilereillä voi olla myös haittavaikutuksia esim tiputteluvuoto johon tarttet myös pikkuhousuihin suojan.Oletko valmis sivuoireisiin?Mieti oikeesti haluutko e-pillerit ja käytät niitä seuravaat 40 vuotta joka ikinen päivä.

• Anonyymi

Ehdottomasti varaat lääkäriajan ja hän osaa auttaa asiassa eteenpäin. Ei ole normaalia, että kuukautiset ovat noin runsaat. Asia pitää ensin tutkia, sen jälkeen ollaan viisaampia. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi

Oletko varmasti käyttänyt siteitä jotka on tarkoitettu runsaille vuodoille ja joissa on siivekkeet.

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla tampoonia jos siis haluat/uskallat itellä ainakin on toiminut tamponi side taktiikka mutta aloita pienimmällä koolla.

• Anonyymi

Kokeile Buranaa, tai panadol vaikka se suuhun liukeneva. Auttaa kipuihin, ja mulla on yleensä eka päivä pahin kipujen kanssa.

• Anonyymi

Useiden likkojen ja naisten vaiva. Kierukka auttaa ja niitä laitetaan nykyään myös synnyttämätyömille. Toisinaan kyllä pahentaa vuotoja.

• Anonyymi

kierukassakin on haittavaikutuksensa.

• Anonyymi

Runsaat Kuukautiset ovat normaalit. Kannattaa puhua äidillesi/vanhemmalle/huoltajalle asiasta ja he/hän voisi ehkä auttaa. Siteistä tulee usein veri helpommin läpi, koska ne ei ole niin imu kykyisiä, joten suosittelisin ehkä tampoonin kokeilua jos se on mahdollista. Tampoonin aloittamiseen vinkiksi että kysy AINA vanhemmilta ennen kuin alat käyttämään ja aloita pienimmällä ja sitten vuodon mukaan ota isompia jos tarvii. Jos et ole valmis vielä tampooniin niin runsas veden juonti auttaa jollain menkkojen kanssa!

• Anonyymi

miten koulussa jos vessahätä iskee kesken tunnin jos juo vettä koulussa?

• Anonyymi

Suosittelisin käymään terveydenhoitajalla koulussa. Osaa kertoa sulle mitä kannattaa tehdä. Itsellä oli kanssa todella runsaat, mutta olin jo 14 vuotiqs kun minulla alkoi

• Anonyymi

Alessandra Sarelin - Hedelmällisyys- ja hormonivalmentaja & kuukautiskiertoon erikoistuva fytoterapeutti

Ovulaation merkitys naisen terveyteen ja avaimet naisen hormonitasapainoon

https://bit.ly/3hpNHhL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe