Kohta alkaa mustikat kypsyä. Se on hyvä lisätienistin paikka työttömille.
Mustikoista maksetaan 50 euroa kymmenen litran ämpäriltä. Helppoa rahaa kun myy suoraan kuluttajille netissä.
Kun on työttömänä voimiaan kerännyt, niin luulisi että 3 - 5 ämpärillistä helpolla saa mustikkaa päivässä. Ja kun vaikka 15 päivää niitä kerää niin rahaa tulee noin 3000 euroa näppiin. Se on hyvä raha työttömälle kun sen sitten pitkin vuotta järkevästi käyttää.
Työttömät mustikoita keräämään!
24
897
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhasta metallisesta betonilapijosta saa hyvän mustikkapoimurin kun tekee siihen uria rälläkällä. Se on äkkiä sankollii mustikoita poimittuna.
Ihan vaan vinkkinä tämä teitille työttömille ja miksei muillekin.
Terveisin Raksa - Rane
Mercedesmies ja rakentaja- Anonyymi
Ymmärrän. Pidä huomenna vapaapäivä.
- Anonyymi
Spagetti-Kanelilla ei ideat kyllä lopu. Ottaisit itsekin koppia asiasta, niin loppuisi tuo satujen kertominen. Työt saattaisi auttaa ongelmaasi.
- Anonyymi
Raksa-Rane on kuulemma painanut painanut pitkää päivää helsingin rakennuksilla ja kasarilla ja siitä saanut hyvän alkupääoman jolla sen kesämökkinsä itse rakentanut. Tie on jotenkin vienyt myös ulkomaille, ainakin ruotsiin. Se mies on idearikas ja maailmaa nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raksa-Rane on kuulemma painanut painanut pitkää päivää helsingin rakennuksilla ja kasarilla ja siitä saanut hyvän alkupääoman jolla sen kesämökkinsä itse rakentanut. Tie on jotenkin vienyt myös ulkomaille, ainakin ruotsiin. Se mies on idearikas ja maailmaa nähnyt.
Rane ei oo painanu mitää kuin, kun äitinsä kainaloa. Tuhansien tarinoiden mies, riippuen tietysti alkoholin määrästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane ei oo painanu mitää kuin, kun äitinsä kainaloa. Tuhansien tarinoiden mies, riippuen tietysti alkoholin määrästä.
Raksa - Rane on viisasmies jonka johdolla koko Orimattila lähtisi nousuun. Se mies laittaisi Kokoomuksen ruotuun, eikä Henna saisi enää juurikaan tai ollenkaan rahaa. Rane olisi kaikkien hyvä veli verkostojen kauhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raksa - Rane on viisasmies jonka johdolla koko Orimattila lähtisi nousuun. Se mies laittaisi Kokoomuksen ruotuun, eikä Henna saisi enää juurikaan tai ollenkaan rahaa. Rane olisi kaikkien hyvä veli verkostojen kauhu.
Kiitos yhteydenotostasi vihervassari!
- Anonyymi
Kyllä sinne mustikkaan voivat mennä myös työssäkäyvät kaljamahaiset äijät ja tuhtiperäiset naisetkin. Nuorisokin voisi mennä kyläpahasen keskustasta pimpparinkiä ajamasta ja Kalliojärven aluetta sotkemasta, jos ehtivät (jos ovat päivisin hereillä). Työnhaku käy tänä päivänä kokopäivätyöstä. Hakemuksia pitää lähetellä sinne sun tänne ja palkaksi tarjotaan 5-7€/h.
- Anonyymi
Hyvä jos palkkaa ovat edes valmiita maksamaan. Työnantajat kuvittelee että hommat tehdään erilaisina työkokeiluina ym. palkatta siten että yhteiskunta antaa tekijälle työttömyyskorvauksen 9 euroa päivässä kulukorvausta.
Tuo ei vie työllistymistä yhtään eteenpäin.
- Anonyymi
Hessinkissä on kuulemma oikein semmoinen mustikkamaa, josta saa kerätä mustikoita ihan vappaasti.
- Anonyymi
Hyvä idea, kiitos. Mutta miksi pelkästään työttömien pitäisi kerätä? Saahan lisäansiota kerätä ken jaksaa.
- Anonyymi
Muut tekee töitä tai nauttii eläkepäivistä.
Työttömät tarvii aktiviteettejä ja lisätienistiä. - Anonyymi
Mietin aika kauan tätä sun viestiä ja yritin analysoida sitä. Totesin ettei siinä ole mitään järkeä. No, siinä on epätyypillinen postausaika. Olen ainoa joka kirjoittelee öisin, joten nämä harvinaisuudet korostuu. Erikoinen kellonaika siis.
Sitten se ei vastaa mihinkään, vaan on laitettu ilmeisesti ton "2022-07-02 16:42:41" -viestin perään vain tänne keskelle ketjua mystisesti. En saa mitään kiinni tuosta että miksi juuri tähän laitettu.
Se käyttää tota pilkkanimeä, joka on täällä Suomi24:n Orimattila-osiossa osoitettu vain minulle. Kenellekään muulle en ole nähnty tuota käytettävän, mutta nää jotkut taitaa olla ihan täällä koko Suomi24-alueella trollailemassa, joten ehkä tuota saa muutkin. Minä silti TÄÄLLÄ olen ainoa, jolle tuota on tullut. Minuun toi viesti tai aiemmatkaan eivät silti taaskaan liity mitenkään.
Jäi mysteeriksi että mikä tämä soutelujuttu nyt oli, kun oli nyt ja toisaalta vuonna 2003. Teinijutussakaan ei ollut tolkkua, koska miten se nyt voisi jotenkin vaikuttaa nykyhetkeen, jos tuo vene juttu oli vuonna 2003. Ja jos mulle (???) osoitettu, niin en voi kyllä keksiä että minkä jutun se nyt on löytänyt eikä täälläkään ketjussa ole mitään.
Eli... kaikenkaikkiaan kokoelma kaikenlaista todella sekavaa kuten noi nyt aina tekee. Tuli tuonne toiseen ketjuun juuri listattua pari sekopäistä viestiä täältä. Paljon olen miettinyt myös sitä kun se hoki siitä lukion käymisestä Keltaisessa koulussa :D Ei ihan mene jutut oikein. Itseasiassa ne on niin väärin ettei siinä ole mitään oikein. Epätavallisen paljon väärin, koska sattumallakin pitäisi mennä enemmän oikein. Näitä on ollut ennenkin ja just tuota totaalista mahdottomuutta olen ihmetellyt. MIKSI tehdä viesti, jossa ei voi olla mitään järkeä?
No, tekoälyhän noita tuollaisia tekee (ja mystisiä määriä ihmisen raajoja) eli tämä menee sitten siihen kategoriaan... vaikkakin tämä yöaika on poikkeuksellinen niillekin. Hmmm? Nosti vielä tällaisen ikivanhan ketjun?
Aika paljon tässä on minun TYYLINI kopioimista, muttei toi sitten osannut tehdä silti mitään älyllistä. Silleen just irtonaisina osina toi voisi ollakin minulle sopiva, mutta tuollaisen voi luoda vain kone.
Eräs tapa olisi yrittää löytää salakieltä. Just tuollaisia usein mietin, mutten ihan ymmärrä että miten TEKOÄLY muka tekisi salakieltä? Toivottavasti tässä ei ole mitään rasistisia sävyjä? Kaiken kun kääntää käänteiseksi, niin siinä olisi hiukan enemmän järkeä ;P
Hmmm? Sinne mun Abiristeily2005-ketjuun oli just tullut mystisiä mustikanpoiminta viestejä ja joka keskustelua aiheesta! :DD Ne ei liittyneet mitenkään ympärillä olevaan ja ajattelin niiden olen vain normitrollausta. Sitten viime tammikuussa täällä oli enemmän härdelliä kuin riittävästi. Minä mm. kävin niihin ketjuuni tulleisiin mustikkaviesteihin kommentoimassa tuon etten sitten tiedä tuon taivaallista että mikä niissä on kyse ja olivat MINUN abiristeilyketjussani siis. Se oli mulla esimerkkinä siitä miten ei minua ainakaan ole häirinnyt TÄYSIN aiheenvierestä olevat viestit ja jopa keskustelut ketjussani. En siis tajunnut sitä raivoa mitä tuolla on ollut ja just tänään (eilisen puolella) oli myös. Eihän se nyt haittaa lainkaan! No, mutta sen että niitä kommentoin ja oli sitä hässäkkää, niin se mun Abiristeilyketju myös hävisi... siis täysin ja ihan ilman syytä, kun se kuitenkin oli siinä ollut jo vuosia.
*huokaisu* Onpa tullut analysoitua :D Joo eli "Odottaako Ertsuliini jo innokkaasti mustikoiden kypsymistä?" tuo kirjoitti ja kai se sitten tajusi ETTEN? - Anonyymi
Ps. ja jos noissa usutetuissa teineissä on kyse niistä MINUA vainonneista, niin homman on tiennyt jo "kaikki". Seurakuntaväki ja Poliisi nyt ainakin. Varmaan paljon suurempikin määrä sitä-sun-tätä asiaan liittyvää, mutta just noista teineistä olen kertonyt Kirkolle ja Poliisille.
Mä olen todellakin kysellyt teiltä ja ihmetellyt että mikä SALAISUUS tässä teillä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. ja jos noissa usutetuissa teineissä on kyse niistä MINUA vainonneista, niin homman on tiennyt jo "kaikki". Seurakuntaväki ja Poliisi nyt ainakin. Varmaan paljon suurempikin määrä sitä-sun-tätä asiaan liittyvää, mutta just noista teineistä olen kertonyt Kirkolle ja Poliisille.
Mä olen todellakin kysellyt teiltä ja ihmetellyt että mikä SALAISUUS tässä teillä on.Tönnön silta on salaisuuksien silta. Ehkä se SALAISUUS selviää siellä. Vaikka ei selviäisikään, sieltä voi saada mato-ongella turvan. Onki siis mukaan reissuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tönnön silta on salaisuuksien silta. Ehkä se SALAISUUS selviää siellä. Vaikka ei selviäisikään, sieltä voi saada mato-ongella turvan. Onki siis mukaan reissuun!
Mä ymmärrän että te käytätte salakieltä viestitelläksenne toisillenne, mutta kun te kuitenkin kommentoitte MINULLE, niin se on tosi hämmentävää, kun mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista käsitystä että mitä te puhutte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän että te käytätte salakieltä viestitelläksenne toisillenne, mutta kun te kuitenkin kommentoitte MINULLE, niin se on tosi hämmentävää, kun mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista käsitystä että mitä te puhutte.
...Ja tota just samanlaista p*skaa tuli mulle ihan livenäkin, kun kävin kaupoilla, niin voisitteko hörhöt selvitellä ne ongelmanne ihan KESKENÄNNE älkääkä sotkeko meitä ulkopuolisia sotkuihinne. Mulla ei ole koskaan ollut mitään käsitystä siitä mitä te sekoilette tai miksi te olisitte minulle vihaisia.
Tiedän omat taustani (ne eivät teihin liity) ja tiedän mitä olen tehnyt eikä minulla itselläni ole mitään salaisuuksia, mutta olen tässä vuosien saatossa ymmärtänyt että te rikolliset olette nyt seonneet sen takia että (olen psykoottinen? ja) kuljeskelen tuolla öisin. Kun on tätä p*skaa seuraillut, niin antaahan se todellakin käsitystä siitä että mitä TE LUULETTE.
Ja kun todellakin muutin takaisin Orimattilaan, niin HETI oli autot ryömittelemässä vierelläni ja te teinit (?) tyrkytti mulle huumesätkiä. Onhan noi nyt aika selkeä vihje siitä että mitä TE siellä sekoilette. Ja kuten jo todellakin sielä vuoden 2016 alusta asti olen ilmaissut, niin minulle ei ole MITÄÄN tekemistä teidän kanssanne. Jotenkin te olette nyt tosi-tosi pahasti mokanneet, kun vielä vuonna 2022 nää hörhöt minua ahdisteli kaupoilla. (Ps. ja Tönnössä en ole ollutkaan) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja tota just samanlaista p*skaa tuli mulle ihan livenäkin, kun kävin kaupoilla, niin voisitteko hörhöt selvitellä ne ongelmanne ihan KESKENÄNNE älkääkä sotkeko meitä ulkopuolisia sotkuihinne. Mulla ei ole koskaan ollut mitään käsitystä siitä mitä te sekoilette tai miksi te olisitte minulle vihaisia.
Tiedän omat taustani (ne eivät teihin liity) ja tiedän mitä olen tehnyt eikä minulla itselläni ole mitään salaisuuksia, mutta olen tässä vuosien saatossa ymmärtänyt että te rikolliset olette nyt seonneet sen takia että (olen psykoottinen? ja) kuljeskelen tuolla öisin. Kun on tätä p*skaa seuraillut, niin antaahan se todellakin käsitystä siitä että mitä TE LUULETTE.
Ja kun todellakin muutin takaisin Orimattilaan, niin HETI oli autot ryömittelemässä vierelläni ja te teinit (?) tyrkytti mulle huumesätkiä. Onhan noi nyt aika selkeä vihje siitä että mitä TE siellä sekoilette. Ja kuten jo todellakin sielä vuoden 2016 alusta asti olen ilmaissut, niin minulle ei ole MITÄÄN tekemistä teidän kanssanne. Jotenkin te olette nyt tosi-tosi pahasti mokanneet, kun vielä vuonna 2022 nää hörhöt minua ahdisteli kaupoilla. (Ps. ja Tönnössä en ole ollutkaan)Minä olen nähnyt Hannan Tönnössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun todellakin muutin takaisin Orimattilaan, niin HETI oli autot ryömittelemässä vierelläni ja te teinit (?) tyrkytti mulle huumesätkiä. Onhan noi nyt aika selkeä vihje siitä että mitä TE siellä sekoilette. Ja kuten jo todellakin sielä vuoden 2016 alusta asti olen ilmaissut, niin minulle ei ole MITÄÄN tekemistä teidän kanssanne. Jotenkin te olette nyt tosi-tosi pahasti mokanneet, kun vielä vuonna 2022 nää hörhöt minua ahdisteli kaupoilla. (Ps. ja Tönnössä en ole ollutkaan)...Ja sen verran yleisymmärrystä mulla on että kun te siellä sotkitte kaikki KKV:t ja korruptoituneet poliisitkin tähän mukaan, niin siellä joku on TOSI k*sessa sen takia että on mokannut enkä minä edes liity teidän ongelmiinne mitenkään.
Se saa siellä kärvistellä ihan rauhassa ja miettii omia elämän valintojaan. Se on se teidän oma valinta ollut.
- Anonyymi
Kävin tänään etsimässä mustikoita Ämmäntöyräällä ja Kalliojärven maastoissa.
Onneton oli saalis useamman tunnin reissulla. Kaikki mustikat poimittu eikä muille ole jätetty mitään.
Kyllä ihminen on ahne!- Anonyymi
Ne onkin tarkotettu työttömille ja nyt heitä on ahkerina Orimattilan metsissä. poimimassa mustikkaa.
- Anonyymi
Eipä tässä mitään ei kummempaa kun ei ole tullut jonotettua niitä ämpäreitäkään.
- Anonyymi
Vielä kun joku tietäis hyviä mustikkapaikkoja Lahden ympäristössä.
- Anonyymi
Orimattilasta Raksa-Ranen peräaukosta löytyy mustikoita ja muita papanoita. Sinne siis noukkimaan herkut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477