Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli?
Minä aloitan, KA, nainen.
Uskallatko paljastaa
75
11347
Vastaukset
- Anonyymi
En kerro, senkin utelias!
- Anonyymi
Uskallan, MH, mies.
- Anonyymi
Mulla on samat nimmarit t. K
- Anonyymi
TK mies
- Anonyymi
PK, mies.
- Anonyymi
AK, nainen.
- Anonyymi
Mistä päin?
- Anonyymi
EH, nainen.
- Anonyymi
NK nainen
- Anonyymi
MK m 48v. 183cm
hupsis🫢älä suutu mulle😬
Tee- Anonyymi
Oot sä kyllä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä kyllä 😂
Sekasin? Joo tiedän.
T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekasin? Joo tiedän.
TReps...nii oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekasin? Joo tiedän.
TNo ei, kun hassu. Miksi et painoa laittanut? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä kyllä 😂
Sää se vasta oletkin kun elät tämänk(kin) naisperformanssiprovohahmon kautta ja siinä ne ilonaiHeet aika pitkälle onkin, niin ja puheenaiheet mutta jokaisen se on kannuksensa ja suasionsa jotenkin kerjättävä nääs mäen päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reps...nii oot
Saattaa olla, että muut nauraa selän takana ja epäsuoraan jopa päoin naamaa iloiselle riemuliisalle, joka kuvittelee keskustelevansa jatkuvalla syötöllä jonkun fanaattisen kateuden kohteensa kanssa kun ottaa päähän kurppien saama tilaamaton huomio. Sinultakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää se vasta oletkin kun elät tämänk(kin) naisperformanssiprovohahmon kautta ja siinä ne ilonaiHeet aika pitkälle onkin, niin ja puheenaiheet mutta jokaisen se on kannuksensa ja suasionsa jotenkin kerjättävä nääs mäen päällä
Pistä korkki kiinni nääs, äläkä käy tuntemattomille v***uileen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä korkki kiinni nääs, äläkä käy tuntemattomille v***uileen.
Eli osui ja upposi, olet siis. Aiotko vastata toiseenkin kommenttiin vai liippaako jo liian tuskallisesti lähelle itsekin tietämääsi totuutta? Sillä kaiken kälisemisen lopettamisella varmman pääsisi huomattamasti helpommalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, kun hassu. Miksi et painoa laittanut? 😅
Vähän tässä hassuttaa joo. Olisko painonsa n. 100kg? Osotetta ja puhelinnumeroa en viitsi laittaa. Ai mut eihän mulla niitä tarkkoina ookaan. Kengän kokokin on epäselvä, muusta puhumattakaan.. hyvännäkönen se on. Tykkää koirista, omistaakin muutaman, tietääkseni. Mitäs vielä tähän vois laittaa? Ei kai mitään, poistuu taas koko ketju. Jatkakaa te, mä singahdan taas tästä.
T
- Anonyymi
AH nainen
- Anonyymi
JT Nainen
- Anonyymi
JT mies
- Anonyymi
AA mies
- Anonyymi
JY😍
- Anonyymi
KR.
- Anonyymi
TR, mies
- Anonyymi
Etunimi Sukunimi järjestys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimi Sukunimi järjestys?
Jepa!
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
AP, mies.
- Anonyymi
HK nainen
- Anonyymi
En uskalla t. hknainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla t. hknainen
Ei se mitään, ihana oot :)
- Anonyymi
PK nainen.
- Anonyymi
ST, nainen.
- Anonyymi
Montako kirjainta on naisen etu- ja sukunimessä yhteensä?
- Anonyymi
HT mies.
- Anonyymi
VR mies
- Anonyymi
Minua tuskin kukaan jäi kaipaamaan...oon aivan liian tavallinen. Jos ois "hän" niin se lottokin vielä tekemättä🤔
- Anonyymi
WP miäs.
- Anonyymi
RS nainen
- Anonyymi
ET mies.
- Anonyymi
HC mies.
- Anonyymi
VK, nainen
- Anonyymi
Niin lapsellista, että yäk! Ja muka aikuisen miehen aloitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin lapsellista, että yäk! Ja muka aikuisen miehen aloitus!
Joo mutta mieti niitä jotka pelkää että nimikirjaimien ja iän kautta joku saa selvitettyä kuka on tarkoitettu henkilö. Se on erittäin epätodennäköistä. Päivästä toiseen aikuiset ihmiset kirjoittaa täysin oudoille ihmisille ja luulottelee olevansa nyt ihastuksensa kanssa tekemisissä. Hei tehkää oikeasti jotain konkreettista ja kertokaa naamatusten tai kirjeellä ei se ihminen pure ja vaikka purisikin toivutte siittä.
- Anonyymi
KK n, kurvikas blondi
- Anonyymi
KL, nainen.
- Anonyymi
JT Nainen
- Anonyymi
M.L.
J-mies- Anonyymi
Vaimo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo?
Ei ole vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaimoa.
JN?
- Anonyymi
Uskallan paljastaa Jennifer Lopez
En uskalla...
- Anonyymi
MA aivan ihana nainen. ❤
- Anonyymi
Mun "kaivattu" on tuossa keittiössä. Nimikirjaimet ovat RK.
- Anonyymi
Uuh. Ettei olis mun kaivattuni siellä keittiössä 😎
- Anonyymi
TK mies mielessä pyörii.
- Anonyymi
Pitäisi olla sun housuissa pyörimässä.
- Anonyymi
AK ja 47
- Anonyymi
RK ja 62
- Anonyymi
Automaattikivääri ?!🤣
- Anonyymi
Niin varmaan vai silläkö rauhan sais?
- Anonyymi
Jeps
- Anonyymi
Tietenkin uskallan, eihän kukaan voi mitenkään ketä niistä monista samat nimikirjaimet omaavista henkilöistä täällä tarkoitetaan. PP ja mies on hän.
- Anonyymi
OP mies
- Anonyymi
HIV
- Anonyymi
Oon Kai vattu
- Anonyymi
näin pride viikkona ei saa puhua sukupuolista, kun muunsukupuoliset suuttuu...mä kaipaan PANDAA
- Anonyymi
TY mies
- Anonyymi
PE, hevonen.
- Anonyymi
Uskaltaisin mutta ei ole olemassa ketääm ketä kaipaisin.
- Anonyymi
En tiedä nimeä 😣 mies on oletettavasti
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416