Eipä tule voimaa Tojoon vieläkään:
https://www.is.fi/autot/art-2000008913702.html
Kumpa edes poistaisivat naurettavat tuplaputken päät uusista Tojottimista. Moinen himmeli Tuhnun perässä leveät nakit 18 tuuman "sporttivanteilla" herättää lähinnä myötähäpeää. Lupaus voimasta jota ei ole.
Turboa ei tule ei!
38
73
Vastaukset
- Anonyymi
Tuplaputket 140 heppasessa tuhnussa .haaaaaa keulakin muuttuu aina vaan rumemmaksi.Toyota pojun tykki jataas pyörii jaloissa.haaaaaaaaa
- Anonyymi
Hyvä ettei tule. Säilyy tuo maailman luotettavimman automerkin maine täten entisellään.
- Anonyymi
Turboa ei tarvita ja lukeehan se linkissä miksi ei tarvita. Lataus portti on kyllä hyvä juttu!
Miksi turbo pitäisi olla? En pysty yhtään järki syytä löytämään. Moottoriurheilussa asia on toinen. Atkinssonia vaan isommalla kuutiotilavuudella kiitos. Turbo on turhake ja pikkupoikien lelu normaalissa liikenteessä ja taas moottoriurheiluun se on kiva lisä leikkeihin.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ja sisäistää asia.- Anonyymi
Ei itse tyydyttävässä hybridissä turbomoottori ole sopiva, kun sammuu ja käynnistyy jatkuvasti turbo ei kestä semmosta käyttöä. Parempi vaihtoehto tässä tapauksessa on jatkaa turbotonta linjaa.
- Anonyymi
"Miksi turbo pitäisi olla? En pysty yhtään järki syytä löytämään."
Turboa ei tarvita, mutta kiihtyvyys 0-100 km/h pitää olla alle 8 sek ja moni paremman auton omistaja pitää tuotakin hitaana.
Olen 57 vuoden autoilun aikana päässyt "hullun kuljettajan" tieltä pois nimenomaan kun auto on kiihtynyt. Myös yhden peurakolarin vältin. En paljoa ohittele, koska koskaan ei ole ollut kiire, lähden aina hieman etuajassa ja ajan leppoisasti. Varsinkin matkustajat pitää leppoisasta ajosta ja rauhallisista hidastamisista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei itse tyydyttävässä hybridissä turbomoottori ole sopiva, kun sammuu ja käynnistyy jatkuvasti turbo ei kestä semmosta käyttöä. Parempi vaihtoehto tässä tapauksessa on jatkaa turbotonta linjaa.
" turbo ei kestä semmosta käyttöä"
voin oikaista tietämätöntä, turbo ei sammu ja käynnisty, se käy kuin nykyaikaiset ilmalämpöpumput, jatkuvasti.
- Anonyymi
Parempi turboton ruusperi ojien välissä, kuin turbollinen audipelle ojassa, joka yrittää vielä maksattaa omat hölmöilynsä auttajillansa!
https://www.is.fi/autot/art-2000008898975.html - Anonyymi
Kerran meni maaimmanmestaruus sivu suun kun turbo hajosi. Auto oli tietysti euroopassa tehty huippuunsa viriteettybkilpakone, mutta turbo oli toyotan oma. Silloin hra toyoda päätti että turbo on epäluotettava ja vaparilla mennää kun edelliset sat vuotta on menty. Silloin toyota jåi kehityksen kelkasta.
- Anonyymi
TURBON VAIKUTUS KULUTUKSEEN
TM katumaasturivertailu:
https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/2022/05/23111222/graafi_kulutus_png.png
Kaikissa muissa turbot, Lexuksessa ei. Silti Lexus parhaita noista kiihtymään.
- Anonyymi
Toyota on kestävin automerkki. Sehän on todistettu.
- Anonyymi
Itselataavassa hybridi-Tojotassa turbokoneesta ei ole mitään hyötyä. Iso Atkinson-moottori ja hyvä hybridivoimalinja takaavat hyvän suorituskyvyn ja erinomaisen taloudellisuuden. Mitä muuta voi autolta toivoa?
- Anonyymi
Jättäisivät sen eCVT:n pois, niin kuin oikein toteutetuissa hydrideissä on tehty. Vaihdelaatikkoa ei tarvii nykyautoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisivät sen eCVT:n pois, niin kuin oikein toteutetuissa hydrideissä on tehty. Vaihdelaatikkoa ei tarvii nykyautoissa.
Jättäisivät sen eCVT:n pois, niin kuin oikein toteutetuissa hydrideissä on tehty. Vaihdelaatikkoa ei tarvii nykyautoissa.
******
Nyt kirjoittaja ei ymmärrä ollenkaan sanomaansa. Jos itselataavasta hybridi-Tojotasta jätettäisiin nerokas eCVT pois, niin sen jälkeen se olisi täsmälleen yhtä huono kuin muutkin alkeelliset hybridiautot. Juuri eCVT:n avulla hybridi-Tojotaan saadaan toteutettua sen ylivertaiset käyttöominaisuudet ja loistava taloudellisuus. Tojota on edelleen valovuosia edellä alkeellisempia hybridiautoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisivät sen eCVT:n pois, niin kuin oikein toteutetuissa hydrideissä on tehty. Vaihdelaatikkoa ei tarvii nykyautoissa.
******
Nyt kirjoittaja ei ymmärrä ollenkaan sanomaansa. Jos itselataavasta hybridi-Tojotasta jätettäisiin nerokas eCVT pois, niin sen jälkeen se olisi täsmälleen yhtä huono kuin muutkin alkeelliset hybridiautot. Juuri eCVT:n avulla hybridi-Tojotaan saadaan toteutettua sen ylivertaiset käyttöominaisuudet ja loistava taloudellisuus. Tojota on edelleen valovuosia edellä alkeellisempia hybridiautoja.Jos ei tiedä mitä markkonoilla on tarjolla, niin voi elää omassa kuplassaan. Hondan hybridi on ominaisuuksiltaan parempi.
- Anonyymi
Toyotasta puuttaa valitettavasti se suorituskyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tiedä mitä markkonoilla on tarjolla, niin voi elää omassa kuplassaan. Hondan hybridi on ominaisuuksiltaan parempi.
Mikä tekee Hondan hybridiautosta paremman kuin Tojota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee Hondan hybridiautosta paremman kuin Tojota?
Ei mikään. Honda on aloittelija hybrideissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään. Honda on aloittelija hybrideissä
Insight oli ensimmäinen hybridi Pohjois-Amerikassa vuonna 1999.
Hondan hybrideissä on parempaa välitön reagointi, niissä on veto sähkömoottorilla, niissä ei ole vaihdelaatikkoa, täyskaasukiihdytyksessä ne ei huuda kuten Toyotat, CR-V:ssä on neliveto kardaanilla. Ilmoitettu teho on sähkömoottorin teho, eikä höpö höpö yhdistetty teho. RAV4 ei pärjännyt CR-V:lle ohituskiihdytys testissä.
Ei ole relevikoja eikä syöpyneitä päävirtakaapeleita, kuten Toyotissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insight oli ensimmäinen hybridi Pohjois-Amerikassa vuonna 1999.
Hondan hybrideissä on parempaa välitön reagointi, niissä on veto sähkömoottorilla, niissä ei ole vaihdelaatikkoa, täyskaasukiihdytyksessä ne ei huuda kuten Toyotat, CR-V:ssä on neliveto kardaanilla. Ilmoitettu teho on sähkömoottorin teho, eikä höpö höpö yhdistetty teho. RAV4 ei pärjännyt CR-V:lle ohituskiihdytys testissä.
Ei ole relevikoja eikä syöpyneitä päävirtakaapeleita, kuten Toyotissa.Pitkään se on Hondakin tehny hybridejä
https://www.autotalli.com/artikkeli/onko-tassa-katumaastureiden-jarkevin-hybriditoteutus--honda-cr-v-hybrid-erottuu-edukseen
- Anonyymi
"Turbo vaatisi moottorilta vahvempia komponentteja, parempaa lämmönhallintaa ja päästöjen jälkikäsittelyä."
Siinähän se eli halpuutus on syynä. - Anonyymi
Toijotauskovaiset kehuu linttojaan.
- Anonyymi
Joka haluaa pitkäikäisen auton ilman suurempia kuluja niin se on auto ilman turboa !!!
- Anonyymi
Turbomoottorikin kestää ja on hyvä siinä tapauksessa, että ajetaan ilman mitään sähköhärpäkkeitä. Toimii taloudellisesti ja voimaa ja vääntöä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turbomoottorikin kestää ja on hyvä siinä tapauksessa, että ajetaan ilman mitään sähköhärpäkkeitä. Toimii taloudellisesti ja voimaa ja vääntöä riittää.
Turbo vaihdetaan bensakoneissa noin sadantuhannen kilometrin välein. Toyotan täyshybrideissä vaihdetaan vain öljyt ja suodatin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turbo vaihdetaan bensakoneissa noin sadantuhannen kilometrin välein. Toyotan täyshybrideissä vaihdetaan vain öljyt ja suodatin.
Täyttä puppua eilenkin olin VAG Konsernin auton kyydissä jossa 1.5 tsi moottori 300 tkm ajettu ei mitään moottoriin tehty ja ei kuluta öljyä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä puppua eilenkin olin VAG Konsernin auton kyydissä jossa 1.5 tsi moottori 300 tkm ajettu ei mitään moottoriin tehty ja ei kuluta öljyä..
Tuon uskon turbon osalta, mutta VAG moottorit vetää öljyä vähän ajettuna. Pahimmat mallit kolmatta litraa sataselle. VAG tsi moottoreista kun pysyy erossa, niin on elämä helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä puppua eilenkin olin VAG Konsernin auton kyydissä jossa 1.5 tsi moottori 300 tkm ajettu ei mitään moottoriin tehty ja ei kuluta öljyä..
Usko tai älä kait omistaja tietää kuluttaako auto öljyä vai ei ja onko remontteja mitä tehty. Uskon auton omistajaa enempi mitä täällä tojopellen juttuja!!
- Anonyymi
Ostaessaan turpon tietää remontin tulevan vääjäämättä yli 50kilokm:n jälkeen, maybe early.
tojota on hyvä, 57 vuoden aikana on tullut ostettua useita uusia, joukossa myös tojotaa.
tojota on taloudellisin ja kestävin, ajo-ominaisuudet vain 8,5 luokkaa , samalla hinnalla saa 9,5 luokkaakin olevia riittävän hyviä autoja.- Anonyymi
Latauskelvoton Tojo on jälkeenjäänyt tuhnutin. Fossiilipoltin josta tojo itsekin haluaa päästä eroon. Siksi tojo satsaa kaikki tuotekehitysrahat sähköautoihin.
- Anonyymi
Mulla on ladattava Toyota. Tehoakin 300hp. Miksi tuo jatkuva valehtelu että Toyotalla ei olisi ladattavia ja että ovat lusuja. Toistaiseksi 6s sataseen on riittänyt perhevankkurille. Kilpa-ajoon ei itsellä edes ole tarvetta. Kiirempään menoon on tallissa toinen japsi missä kylläkin vain kaksi pyörää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ladattava Toyota. Tehoakin 300hp. Miksi tuo jatkuva valehtelu että Toyotalla ei olisi ladattavia ja että ovat lusuja. Toistaiseksi 6s sataseen on riittänyt perhevankkurille. Kilpa-ajoon ei itsellä edes ole tarvetta. Kiirempään menoon on tallissa toinen japsi missä kylläkin vain kaksi pyörää.
"Mulla on ladattava Toyota. Tehoakin 300hp. Miksi tuo jatkuva valehtelu että Toyotalla ei olisi ladattavia ja että ovat lusuja."
Kerropa mikä tojo on kyseessä
- Anonyymi
Mitä tekee tuplaputkella jos vain toisesta putkesta tulee savua ja kone pyörii ajossa vaan osan aikaa!!??
- Anonyymi
Minä taas tykkään "kouluttaa" noita muka-sporttisia tuplaputki-Tuhnuja Audillani. Tuplaputket löytyy mutta niille on Audissa syynsä. Tehoa "katuasetuksilla" se 400 heppaa, eli painetta putkistossa ehkä VÄHÄN enemmän kuin Tuhnuissa.
- Anonyymi
Eihän Toyotassa mitään tuplaputkea ole. Takapöntöstä lähtee vain kaksi putkenpätkää ulos. Rauhoitu hyvä mies.Noissa kiihdytyskisoissa on huonot palkinnotkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Toyotassa mitään tuplaputkea ole. Takapöntöstä lähtee vain kaksi putkenpätkää ulos. Rauhoitu hyvä mies.Noissa kiihdytyskisoissa on huonot palkinnotkin.
Mikäs tää sitten on!?
https://www.rav4world.com/media/2019-toyota-rav4-hybrid-rear.51673/
Kaikki sporttisen näkönen virveli on haaste kisailuun. Myös takapöntön putken pätkät ja feikki-tuplaputket puskurissa. Ruuvatkaa ne hilut irti tai teipatkaa piiloon niin en provosoidu. Se jolla on voimaa sillä on valtaa!
T: tuleva liikenneministerinne - Anonyymi
Näin on. On hienoa, että sinäkin olet liittynyt meidän voittajien joukkoon, ja olet ymmärtänyt sen, että siellä maantiellä pitää EDETÄ DYNAAMISESTI, eikä ainoastaan jarrutella muiden menoa, kuten noilla tuhnuilijoilla on tapana.
Audi King.
-Teiden King- 💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. On hienoa, että sinäkin olet liittynyt meidän voittajien joukkoon, ja olet ymmärtänyt sen, että siellä maantiellä pitää EDETÄ DYNAAMISESTI, eikä ainoastaan jarrutella muiden menoa, kuten noilla tuhnuilijoilla on tapana.
Audi King.
-Teiden King- 💪Audia hinataan eniten, heikot moottorit antautuvat jo kevyessä käytössä.
Audi king.
Audi on vakuutusyhtiön mukaan "moottorivikojen kuningas".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-automerkki-on-vakuutusyhtion-mukaan-moottorivikojen-kuningas/8254570
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854