Sinä luonnon lapsi. Suomen media on ollut ihan hiljaa entisen suurmiehen mietteistä. Miksi?
Koska Paavo ei muista, että Neu ostoliitto on lopetettu ja sinnepäin ei tarvitse enää nöyristellä.
Paavo vastustaa Natoa vanhasta muistista.
Paavo Paavo
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Paavo enää "jyrähtänyt" tottelemattomille kansalaisille. Taitaa toivoa, ettei muistettaisi kuuluisaa kaasuputki yhteyttään naapurin kanssa, saatikka muuta kaveruuttaan ja hyötyjään venäläisten ja DDR:n, kuten KGB:n ja Stasin kanssa. Oi niitä ihania aikoja äärikommunistien kanssa!
Tartsa puolestaan on ilmoittanut, ettei ota mitään kantaa nykyisen Venäjän puuhiin.
Kyllä ne osaa ja kehtaa!!! - Anonyymi
Venäjällä kaasulobbareiden päät alkavat putoilla.
Jotkut hukkuvat uima-altaaseensa tai putoavat omistamiensa kerrostalon parvekkeelta. Väitetäänpä jonkun ampuneen itsensä tunnontuskissaan.
Vanhan vesipalloilijan ei kannattaisi mennä näinä aikoina altaaseen, vaikka kuinka helle hivelisi. - Anonyymi
että mikä paavo
- Anonyymi
Paavon rouva myöntänyt laukkaavansa vieraissa. Paavo horisee sekavia tuotteet vaipassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749