Tosi komee. Silja tulee just, Viking laiturissa, lähtee kohta Tallinnaan. Hyvää kahvia ja tuore maukas munkki.
Oikein hienoa!
Hieno toripäivä
6
228
Vastaukset 6
- Anonyymi
Amorella lähti heti Siljan päästyä terminaalilleen.
- Anonyymi
Nyt juhannuksena oli Riiassa kanssa hieno päivä ja tori. Ensin junalla Jurmalaan ja uinti meressä, siiten paluu. Daugava joen rantakadulle oli tuotu näytille urheiluautoja: puolenkymmentä Ferraria ja Lamborghinia, muutama Porsche ja BMW sekä parempi Mercedeskin joukossa. Erikoisuutena Fi tallina paremmin tunnettu McLaren katuauto.
- Anonyymi
minä en kehtaa mennä, kun pitäs meikata ja pukeutua hienosti, matkustelen muualla
- Anonyymi
Hyvä olis myös pudottaa painosta muutama kilo ja luopua legginseistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä olis myös pudottaa painosta muutama kilo ja luopua legginseistä.
Legginsit ovat kylläkin hyvin muodikkaat ja sopivat myös hieman pulskemmallekin. Asun täydentää toppi. Itse suosin napapaitaa.
- Anonyymi
no nyt jäi matka tekemättä, ylipainoa on 10kg ja lessingit vaan, nekin kulunu takamukselta, eikä oo rahaa uusia ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518