Hyvää yötä maalaismaisemista..
27
95
Vastaukset
Maalaismaisema paras maisema.
- Anonyymi
Kuuluu niihin parhaisiin, kuten myös Lapin erämaat.
- aloit. nainen Anonyymi kirjoitti:
- aloit. nainenJa Norjan vuoristo...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ja Norjan vuoristo...
Se myös 💚💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- aloit. nainenOnko prinssillä antoisa keskustelu itsensä kanssa ja vaellusrinkka pakattu?
Anonyymi kirjoitti:
Onko prinssillä antoisa keskustelu itsensä kanssa ja vaellusrinkka pakattu?
No ei ole... Rinkan kyllä pakkaan jossain vaiheessa tätä kuuta ja katoan horisonttiin viikoksi.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
No ei ole... Rinkan kyllä pakkaan jossain vaiheessa tätä kuuta ja katoan horisonttiin viikoksi.
Elokuussa Norjaan 💚💙
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Minä lähden Ahvenanmaalle. 🙂
Mitäs jännää siellä on?😊
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Viikinkijuttuja. Yksi iso tapahtuma.🙂
Semmoinen viikinkimies ois aika hot 🔥
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Eikö vaan oiskin?
Oletko sinä vähän semmoinen?🤔
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Olen aika paljonkin.
Ihanaa 😘
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rinssi..💫
https://m.youtube.com/watch?v=Th6xGyZcxsEHyvää yötä. 🤗
- Anonyymi
samoin, piti oikein kuunnella sanat . ehkä elämässä on jotain hyvääkin,
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Ihana kappale- Hyvää yötä. Nulu levollisesti ja herää kukonlaulun aikaan🤗🥱. - maalaistypy
- Anonyymi
*nuku
- Anonyymi
Nukun hyvin, kun viimeyönä nukuin huonosti, hyvää yötä sulle :)
- Anonyymi
Oikeenko prinssillä mummomuoribi.
- Anonyymi
Joskus tuntuu että suurin osa näistä tänne kirjoittelevista on kolmesta paikasta pohjan maa, savo, pohjois-karjalan pikkukyliltä joilla ei ole kuin yksi kauppa, baari ja ravintola. Uskon et vähemmän stadilaiset tänne kirjoittaa, koska heillä on muuta tekemistä kun näillä pikkukylien sankareilla!
- Anonyymi
Heh heh. Asvalttiviidakossa varmaan onkin tekemistä, ettei tänne kukaan tulisi sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Asvalttiviidakossa varmaan onkin tekemistä, ettei tänne kukaan tulisi sieltä.
Turismia on niin monenlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859