Nyt tuli vahva tunne, että

Anonyymi

Olet käynnyt täällä mies? Yhdestä ketjusta bongasin..

47

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olen veeruskaiaeni😄

    • Anonyymi

      Päivittäin käyn täällä🤭

      • Anonyymi

        Tekemässä mitä?


    • Anonyymi

      Kävin ajattelemassa sua 🍀

      • Anonyymi

        Olen käynyt täällä myös, koska olet rakkaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt täällä myös, koska olet rakkaani.

        Ei oo millekkää Hoolle sitten. Toivottavasti olisit hän muttet ole, yksi nimistäsi alkaa D kirjaimella 🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo millekkää Hoolle sitten. Toivottavasti olisit hän muttet ole, yksi nimistäsi alkaa D kirjaimella 🍀

        ei tuo kommentti ollut hoolta pissipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuo kommentti ollut hoolta pissipää.

        Ei ollutkaan koska se oli sulta jonka yksi nimistä alkaa Deellä ;) 🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutkaan koska se oli sulta jonka yksi nimistä alkaa Deellä ;) 🍀

        Damn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo millekkää Hoolle sitten. Toivottavasti olisit hän muttet ole, yksi nimistäsi alkaa D kirjaimella 🍀

        Danny tässä eli iso D
        Olethan yli 16 vuotias?
        Teen susta tähden!


    • Anonyymi

      juuu-u ja mä löysin sen sulta hukkuneen tapin täältä :o

    • Anonyymi

      Parasta ennen pvm menossa keskiyöllä? 😁

      • Anonyymi

        Mennyt jo aikaa sitten😅


    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Voi olla. ;)

      • Anonyymi

        Olen bongannut sut täältä, tiedät kuka olen, eli olen Toni, olet oikea S siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen bongannut sut täältä, tiedät kuka olen, eli olen Toni, olet oikea S siis

        Oikea S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen bongannut sut täältä, tiedät kuka olen, eli olen Toni, olet oikea S siis

        Minä en tunne ketään Tonia - eräs S


    • Anonyymi

      Olen käynyt. Jos täällä törmäämme niin sen pitäisi kertoa molemmille jotain....

      • Anonyymi

        Mikä toi palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi palstalle?

        Todellisen elämän tilanteen ajautuminen umpisolmuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisen elämän tilanteen ajautuminen umpisolmuun.

        Milloin tuo tapahtui - kauanko samoillut täällä? Itse en löydä täältä enää ulos, ilman taluttajaa..


      • Anonyymi

        Tämä on ikävä palsta, jos olet Hän.. - ollaanko me täältä samasta syystä? Et voi olla, Hän ei anona viestittele... 🤔 -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisen elämän tilanteen ajautuminen umpisolmuun.

        Tämäkin osuu, mutta siitä on jo aikaa... -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin osuu, mutta siitä on jo aikaa... -Ap

        Niin on siitä aikaa, umpisolmun muodostuminen tapahtui jo vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on siitä aikaa, umpisolmun muodostuminen tapahtui jo vuosia sitten.

        Niin tapahtui, ja se umpisolmu, on kaduttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on siitä aikaa, umpisolmun muodostuminen tapahtui jo vuosia sitten.

        Vuosia? Sitten ei osu. Onneksi siitä ei niin kauan ole. Miten jaksaa ihminen joka kaipaa vuosia? Itselläni takana reipas vuosi ja ei tämä mitään herkkua ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tapahtui, ja se umpisolmu, on kaduttanut.

        On kaduttanut, mutta pitää siitä virheestä silti opiksi ottaa. Samassa tilanteessa jos vielä joskus on uudestaan niin ei pidä antaa umpisolmun muodostua.


    • Anonyymi

      Sopii Dopi täällä viheltää juu

    • Anonyymi

      Kunpa saisin rakastaa häntä naista ikuisesti. Se olisi oikein ja kivaa.

      • Anonyymi

        Rakkaus on ihanaa ja kivaakin, joo🥰. Mutta osaa se satuttaakin. - Ap


    • Anonyymi

      Kannattaisi ehkä vähentää tätä palstaa, kun kaikki on palstan varassa.

      • Kyllä kun tätä vähentää, niin huomaa miten kaikki olikin vaan omassa päässä ja fantasiaa. Tosi elämässä ketään kiinnosta tippaakaan.


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Kyllä kun tätä vähentää, niin huomaa miten kaikki olikin vaan omassa päässä ja fantasiaa. Tosi elämässä ketään kiinnosta tippaakaan.

        Eipä ilmeisesti sinuakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ilmeisesti sinuakaan.

        Ai, kuinka niin ei minuakaan?


      • Anonyymi

        Hyvä pointti, siellä on kesä ja kärpäset ulkona. Huomenta sinulle!🤗🌞☕


      • Anonyymi

        Oli kyllä erittäin uskottava aloitus taas, mutta pääasia, että saa itse elää palstatodellisuuden kautta ja kommentoida ylevästi. Tuollaisia kommentteja viljelevät varmaankin ottaa todesta joka ikisen kirjoituksen tai kuvittelee muuten aina saman hnkilön mielessään. Menee se elämä noinkin.


    • Anonyymi

      Mä bongasin eilen kanahaukan, liito-oravia 2, keltasirkkuja 2, lokkeja, peippoja, puluja, sepelkyyhkyjä jne.

      • Anonyymi

        Oho, palstalainen on käynnyt ulkona;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, palstalainen on käynnyt ulkona;)

        Oho, Apple julkisti ensimmäisen someluurin yli 15 vuotta sitten. ;)


      • Anonyymi

        Näkyikö variksia?


    • Anonyymi

      Mikä ketju ja mikä kommentti? T.Mies

    • Anonyymi

      Joo, tunteeseen kannattaa luottaa, muuta meillä ei ole kun järki nyt on mitä on.

    • Anonyymi

      Jos kovin työläältä tuntuu huokaise kunnes kohtaus käy ohitse.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oonhan mä käynyt, ota yhteyttä niin kuin lupasit.

      J-mies.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe