Imatran anonyymi on taas avannu kiinnostavii keskusteluketjuja.
30.5 Huomenna on se päivä
31.5 Vuosia sitten jaettiin elämän valttikortit
1.6 Missä viipyy hitti sikermä?
1.6 Imatran somekerma on julistettu voittajaksi
6.6 Minne on Pena kadonnut?
9.6 How much is the Pena?
15.6 Mummomagneetti ketju lyötiin lukkoon
24.6 Hyvää Juhannusta !!
24.6 Seniorin yksinäinen juhannus
30.6 Semekerman päälle on asetettu kirous
2021 alun jälkeen on avannu jo 133 ketjuu kaikkii imatralaisii kiinnostavista aiheista.
Palstan hitit 2022 touko-kesäkuussa
25
121
Vastaukset
Korjaus: 30.6 Somekerman päälle on asetettu kirous
- Anonyymi
Minkä ketjun mie nyt oon alottant? Siehä niit oot tehtaillu viime aikoin aika mont.
- Anonyymi
Pena avannu taas huomion haku ketjun.Taitaa olla 1330 ketju minkä on alottanu
- Anonyymi
Miust alkaa pena tuntumaa siltä et mie oon siun mieles ensimmäiseks ko sie yöl herräät ja viimeeks ko käyt päiväl nukkumaa
T.Isopomo- Anonyymi
Arvasin! Somen oma brokeback mountain! Nyt Pena ja Isopomo sopikaa riitanne ja eläkää yhdessä onnellisina vanhuutenne 💗 Hyvää pride viikkoa 💗🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin! Somen oma brokeback mountain! Nyt Pena ja Isopomo sopikaa riitanne ja eläkää yhdessä onnellisina vanhuutenne 💗 Hyvää pride viikkoa 💗🌈
Molemmat nii isoja mulkkuja et eipä tuo suuntautumine loppu viimeeks yllätyksenä tullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat nii isoja mulkkuja et eipä tuo suuntautumine loppu viimeeks yllätyksenä tullu
Eihän siin auta kun torille nyrkki tappeluun.
- Anonyymi
Iso pomoo ei voi syyttää kaikesta!
- Anonyymi
Sie oot oikeassa, näin on päässyt käymään
T:Pena Anonyymi kirjoitti:
Sie oot oikeassa, näin on päässyt käymään
T:PenaJollakii kova kova tarve esittää minnuu. Eiks oma ego riitä? Huono itsetunto varmaa.
- Anonyymi
Mist sie sen tiesit?
- Anonyymi
5.11.2022 Carelia Fight Imatra.
Sinne vaan kehään, katsotte kumpi on kumpi ja sitten turvat kiinni.- Anonyymi
Kävikö pano piispaa panettamaa?😂
- Anonyymi
Mie oon jo mones ketjus kirjottanu et MIE ALOTIN SOMESODAN. Alotin riitelee imatra ryhmän yp:n kanssa mesessä. MIE OON SYYLLINEN JA MINUU SAA SYYTTÄÄ KAIKEST. Ja iha yksinää mie oon tääl palstalkii riijelly tän 6 vuotta. Kelpaako!
- Anonyymi
Sinä se nyt jäit kiinni feikkiprofiilien käytöstä ja häiriköinnistä eri ryhmissä. Voi voi kun tämä sinun feikkinimi yhdistyy VAIN sinuun.
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Pentti täyttä lautaa joka sentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentti täyttä lautaa joka sentti
Äh piti sanoa rautaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh piti sanoa rautaa
Äh piti sanoa nautaa
- Anonyymi
miul alkaa pena seisomaa ko luen näitä juttuja🚻
- Anonyymi
Up
T.Tena- Anonyymi
Äh piti sanoa....
- Anonyymi
Toivotan onnee ketjun alottajan hyville yrityksille!
T.PikkuPena - Anonyymi
Up. t.Aano
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712831
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472170Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752060Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541700- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3001387- 781327
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381206Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751038