Mikähän lie tullut kun Firefox -selaimen maiostenestäjä yhtä-äkkiä lakkasi toimimasta? Estettyjä mainoksia on nolla ja kaikki mainokset pääsee läpi ruudulle häiritsemään. Estolistoja on klikattuna päälle ja päivitetty, samoin tietysti AdBlock -liitännäinen on kytketty päälle, mutta siitä huolimatta ei toimi.
Koneena Windows 10 läppäri, Firefox päivitetty ajan tasalle, versio 102,0.
Ihan kuin ongelma olisi ilmaantunut viime päivityksen jälkeen?
Firefoxin ad-blocker ei toimi
11
548
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi käyttää noita ihme virityksiä, poista ne roska ohjelmat, Windowsissa on mailman paras selain, ei siihen mitään haitakkeita tarvitse mennä asetelemaan.
- Anonyymi
Maailman pahimmasta kerrotaan MS sivuilla
"Edgen ponnahdusikkunoiden esto ei voi estää sivustomainoksia. Edge ei myöskään estä ponnahdusikkunan avautumista, jos valitset painikkeen tai linkin verkkosivulta."
- Anonyymi
Ublock Orgin kyllä toimii.
- Anonyymi
Näin on, tuota minäkin käytän.
- Anonyymi
Eihän nykyaikana ffox edes tarvitse mainostenestäjää. Tässä nyt olen jo vuosikausia käyttänyt, eikä mainokset ole olleet haittana (Ubuntu).
Selvitäppä aluksi, että mikä ominaisuus Ffoxissa ne mainokset estää.- Anonyymi
Joku minkä U on sinne asentanut, katso itse koska en viitsi teille tulla.
- Anonyymi
Minun piraattikopiossani adblock toimii ihan hyvin.
Voin myydä kopiosta kopion asevelihintaan. Tuletko hakemaan? - Anonyymi
Käytän Firefox'a, eikä minulla ole mainosten estäjää.
Eikä tule mainoksia.
Sinulla on todennäköisesti 'virus'.- Anonyymi
Kummasti vaan on
"Estetty tällä sivulla9"
Ublock O:lla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti vaan on
"Estetty tällä sivulla9"
Ublock O:lla.Annoin potkut sille Firefoxin AdBlockerille ja laitoin tilalle tuon Ublock Originin, ainakin nyt heti ei mainoksia näy tällä sivulla, on estänyt 7 mainosta.
Laitoin varmuuden vuoksi Windows Defenderin tekemään täysi skannaus koneelle, ainakaan pikatarkistuksilla ei ole löytynyt mitään.
Ei ole mitään aavistustakaan mistä koneelle olisi voinut virus ilmestyä kun en seikkaile millään aikuisviihdesivuilla tms. epämääräisillä sivuilla.
- Anonyymi
IPad:llä se ei toimi, oltava Safari, joka ei ole tietoturvallinen. Muilla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715545Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2724857Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393168Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1032630Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52092Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3362052Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651771Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21546