Mikähän lie tullut kun Firefox -selaimen maiostenestäjä yhtä-äkkiä lakkasi toimimasta? Estettyjä mainoksia on nolla ja kaikki mainokset pääsee läpi ruudulle häiritsemään. Estolistoja on klikattuna päälle ja päivitetty, samoin tietysti AdBlock -liitännäinen on kytketty päälle, mutta siitä huolimatta ei toimi.
Koneena Windows 10 läppäri, Firefox päivitetty ajan tasalle, versio 102,0.
Ihan kuin ongelma olisi ilmaantunut viime päivityksen jälkeen?
Firefoxin ad-blocker ei toimi
11
622
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi käyttää noita ihme virityksiä, poista ne roska ohjelmat, Windowsissa on mailman paras selain, ei siihen mitään haitakkeita tarvitse mennä asetelemaan.
- Anonyymi
Maailman pahimmasta kerrotaan MS sivuilla
"Edgen ponnahdusikkunoiden esto ei voi estää sivustomainoksia. Edge ei myöskään estä ponnahdusikkunan avautumista, jos valitset painikkeen tai linkin verkkosivulta."
- Anonyymi
Ublock Orgin kyllä toimii.
- Anonyymi
Näin on, tuota minäkin käytän.
- Anonyymi
Eihän nykyaikana ffox edes tarvitse mainostenestäjää. Tässä nyt olen jo vuosikausia käyttänyt, eikä mainokset ole olleet haittana (Ubuntu).
Selvitäppä aluksi, että mikä ominaisuus Ffoxissa ne mainokset estää.- Anonyymi
Joku minkä U on sinne asentanut, katso itse koska en viitsi teille tulla.
- Anonyymi
Minun piraattikopiossani adblock toimii ihan hyvin.
Voin myydä kopiosta kopion asevelihintaan. Tuletko hakemaan? - Anonyymi
Käytän Firefox'a, eikä minulla ole mainosten estäjää.
Eikä tule mainoksia.
Sinulla on todennäköisesti 'virus'.- Anonyymi
Kummasti vaan on
"Estetty tällä sivulla9"
Ublock O:lla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti vaan on
"Estetty tällä sivulla9"
Ublock O:lla.Annoin potkut sille Firefoxin AdBlockerille ja laitoin tilalle tuon Ublock Originin, ainakin nyt heti ei mainoksia näy tällä sivulla, on estänyt 7 mainosta.
Laitoin varmuuden vuoksi Windows Defenderin tekemään täysi skannaus koneelle, ainakaan pikatarkistuksilla ei ole löytynyt mitään.
Ei ole mitään aavistustakaan mistä koneelle olisi voinut virus ilmestyä kun en seikkaile millään aikuisviihdesivuilla tms. epämääräisillä sivuilla.
- Anonyymi
IPad:llä se ei toimi, oltava Safari, joka ei ole tietoturvallinen. Muilla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644