Toyota löi taas tiskiin kesäkuulta rajut ensirekisteröintilukemat

Anonyymi

Toyotalla on sekä kesäkuun että koko vuoden mallitilastossa kolmoisjohto. Siellä komeilevat Corolla, Yaris ja RAV4.

Toyotalla on koko vuoden mallitilastossa viisi mallia TOP 10:ssä.

Erityisesti Yaris ja Yaris Cross vaan kasvattavat suosiotaan.

https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022

103

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotia on rekisteröity alkuvuonna 7991 autoa, mutta kakkosena olevaa alle puolet vähemmän eli 3771.

      Se on sitä hirveää YLIVOIMAA.

      • Anonyymi

        "YLIMPÄNÄ jatkaa yhä kestosuosikki Corolla. Kompakti pikkuauto Yaris piti kakkossijansa ja kolmanneksi on kuronut erityisesti Yhdysvalloissa jo pitkään suosiota niittänyt RAV4-katumaasturi.

        Hampurilaisen POHJALLA seisoo kolme Volkswagen-konsernin mallia. Volkswagen Golfin ohella listaan mahtuu 9. tilalla jatkava täyssähköinen katumaasturi Škoda Enyaq ja kymmenen joukkoon jälleen työntynyt suomalaisten suosima työjuhta Octavia."

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/piskuisen-miljoonamyyjan-yllatyspaluu-euroopan-suosituin-sahkoauto-on-taalla-taas/90b711f9-a074-4757-b88e-444bab998941


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "YLIMPÄNÄ jatkaa yhä kestosuosikki Corolla. Kompakti pikkuauto Yaris piti kakkossijansa ja kolmanneksi on kuronut erityisesti Yhdysvalloissa jo pitkään suosiota niittänyt RAV4-katumaasturi.

        Hampurilaisen POHJALLA seisoo kolme Volkswagen-konsernin mallia. Volkswagen Golfin ohella listaan mahtuu 9. tilalla jatkava täyssähköinen katumaasturi Škoda Enyaq ja kymmenen joukkoon jälleen työntynyt suomalaisten suosima työjuhta Octavia."

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/piskuisen-miljoonamyyjan-yllatyspaluu-euroopan-suosituin-sahkoauto-on-taalla-taas/90b711f9-a074-4757-b88e-444bab998941

        Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.

        Mikäköhän siinäkin on ettei zekkiläis-ukrainalainen "länsiauto" kelpaa laatutietoisille suomalaisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän siinäkin on ettei zekkiläis-ukrainalainen "länsiauto" kelpaa laatutietoisille suomalaisille?

        Koko alkuvuoden keräsivät niitä kesäkuulle rekisteröitäväksi ja lukema on silti noin surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.

        "Hallinnoi"? Ei vaan dominoi! Ansaitsemallaan piikkipaikalla!!!!!


    • Anonyymi

      Kuin se Toyota sähköautomyynti on lähtenyt käyntiin?
      Ajattelin vaa et halpis tojojen myyntijuhlat on tietysti merkittävä juttu, mut eiks toyota sähköauton pitänyt olla VÄLITTÖMÄSTI MYYNTI YKKÖSENÄ?

      • Anonyymi

        Niitä on tällä hetkellä tuotu vasta kaksi Suomeen.


      • Anonyymi

        Patteripelle menettää näköjään taas yöunensa, kun patterikikottimet eivät menestyneetkään odotetulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patteripelle menettää näköjään taas yöunensa, kun patterikikottimet eivät menestyneetkään odotetulla tavalla.

        Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.

        Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.

        Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa.

        Sitä odotellessa.


      • Anonyymi

        No sehän on peräti kolmen auton voimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on tällä hetkellä tuotu vasta kaksi Suomeen.

        Nekin myyntikiellossa . Pyörät ei pysy kiinni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.

        Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa.

        Ei ainakaan tuolla " pyörät irtoaa " mallilla !


    • Anonyymi

      Nyt odotetaan ynnääjän yhteenvetoa vai onko helmitaulun varaosanappulat juuttuneet venäjän arolle?

      • Anonyymi

        No, helmitaulujeppe! Alahan laskea. Konsernin autoja ei taida tilastoista löytyä. Ovat niin häntäpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, helmitaulujeppe! Alahan laskea. Konsernin autoja ei taida tilastoista löytyä. Ovat niin häntäpäässä.

        Näkeehän tuosta ilman helmitauluakin, että VW- konsernin autoja rekisteröitiin eniten.


      • Anonyymi

        Oliko jo peräti 1% noita täyssähköautoja suomen koko autokannasta? Onhan siinä tutkimista, eikö?
        Enemmän mietityttää Toyotan dominointi, kuinka yksi merkki voi olla noin kadehdittavan paljon muita edellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko jo peräti 1% noita täyssähköautoja suomen koko autokannasta? Onhan siinä tutkimista, eikö?
        Enemmän mietityttää Toyotan dominointi, kuinka yksi merkki voi olla noin kadehdittavan paljon muita edellä?

        Siellä taulukossa ei mainita siitä yhtään mitään. Sen sijaan täyssähköautojen ja ladattavien hybridien osuus ensirekisteröinneistä nousee kohinalla.

        Sähköautoja on rekisteröity tänä vuonna 13,68 % ja ladattavia hybridejä 20,00 %. kaiksta ensirekisteröidyistä autoista ja käytettyinä tulee ulkomailta kappalemääräisesti vielä enemmän.

        Muutos on valtava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taulukossa ei mainita siitä yhtään mitään. Sen sijaan täyssähköautojen ja ladattavien hybridien osuus ensirekisteröinneistä nousee kohinalla.

        Sähköautoja on rekisteröity tänä vuonna 13,68 % ja ladattavia hybridejä 20,00 %. kaiksta ensirekisteröidyistä autoista ja käytettyinä tulee ulkomailta kappalemääräisesti vielä enemmän.

        Muutos on valtava.

        Nyt ajan ladattavalla hybridillä, ja seuraava tulee olemaan pelkästään sähköllä kulkeva. Sitä on turha myyjien yrittää muuttaa. Bensaa tai dieseliä ei edes harkita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Noilta alueilta on perinteisesti käyty Venäjällä tankkaamassa, tosin sekin on nyt tauolla.
        Kun plugareita on tuon lisäksi reilut 20% rekisteröinnistä, alkaa ladattavien osuus uusista autoista olemaan jo merkittävä.


    • Anonyymi

      Konsernipelle fanaatikkojen hermoja repivää TOYOTA YLIVOIMAA! 😆

      • Anonyymi

        On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.

        En minä Skodan menestyksestä kirjoittanut.....🤣😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.

        Tuo on vain uusioversio sloganista LUJAA LAATUA - LADA.


    • Anonyymi

      Kesääkuun 2022 top-10 Suomi

      1. TOYOTA COROLLA 405
      2. TOYOTA YARIS 282
      3. TOYOTA RAV4 230
      4. NISSAN QASHQAI 154
      5. VOLVO XC60 95
      6. KIA CEED 172
      7. TOYOTA C-HR 81
      8. TOYOTA YARIS CROSS 145
      9. VOLVO XC40 58
      10. SKODA OCTAVIA 126

      TOP-10:ssä puolet on Tojottimia !!!

      • Anonyymi

        Vain yksi VAG ja sekin on Skoda...!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yksi VAG ja sekin on Skoda...!!!

        Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.

        Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.

        Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita.

        Tojot meluisimpia autoja mitä testeissä mitattu. Omat kokemukset ihan samaa... Uutta Lexus 450 myös koeajossa moittivat suuresta rengasmelusta.. Mutta kova melu ei Suomalaisia näy haittaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.

        Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita.

        Parempi olla haukkumatta ketään pölvästiksi. Skoda on kuitenkin paras autolehtien testien perusteella.


      • Anonyymi

        Ei ollut yhtään Volvoa top-10:ssä. Säälittävä huijausyritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olla haukkumatta ketään pölvästiksi. Skoda on kuitenkin paras autolehtien testien perusteella.

        Autolehdet jättää kertomatta tärkeimmät ominaisuudet. Niissä ei kerrota mitään viattomuudesta. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja, mutta skodassa senkin edestä. Toyotat ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu lainkaan. Skoda on pahimpia ruostumaan. Voi tulla hylky jo ekassa katsastuksessa ruosteen takia. Kestävyys on vähän niin ja näin. Korjaamolla saa käyttää alvariinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolehdet jättää kertomatta tärkeimmät ominaisuudet. Niissä ei kerrota mitään viattomuudesta. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja, mutta skodassa senkin edestä. Toyotat ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu lainkaan. Skoda on pahimpia ruostumaan. Voi tulla hylky jo ekassa katsastuksessa ruosteen takia. Kestävyys on vähän niin ja näin. Korjaamolla saa käyttää alvariinsa.

        Oman kokemukseni perusteella tuo ei pidä paikkaansa, mutta saat toki kuvitella mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojot meluisimpia autoja mitä testeissä mitattu. Omat kokemukset ihan samaa... Uutta Lexus 450 myös koeajossa moittivat suuresta rengasmelusta.. Mutta kova melu ei Suomalaisia näy haittaavan.

        Eikös erään Skoda Octavian koeajon otsikko ollut: Meluava kansanauto idästä. Toyota Corollan koeajossa ei ole moitittu koskaan kovaa melua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös erään Skoda Octavian koeajon otsikko ollut: Meluava kansanauto idästä. Toyota Corollan koeajossa ei ole moitittu koskaan kovaa melua.

        Tuskin oli asiantuntijan tekemä koeajo. Mikälie taloussanomien toimittajaharjoittelija.


    • Anonyymi

      Kohta Corolla Cross nousee ykköseksi, sanokaa minun sanoneen. Kaikki mitä Suomeen saadaan myydään välittömästi, kannattaa olla ajoissa liikkeellä.

      • Anonyymi

        Korreloiko skodan sijoituminen mitenkään vasemmistoliiton sijoittumista suomen puoluekentässä?


      • Anonyymi

        Oliko se cros sellainen ceehooärrän näköinen muotovalio? Voi kyllä ennustaa melkoista haluttavuutta!


      • Anonyymi

        Koita nyt pysyä nahoissasi. Kaikkia ei kiinnosta nuo idänihmeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korreloiko skodan sijoituminen mitenkään vasemmistoliiton sijoittumista suomen puoluekentässä?

        Tojon omistajat äänestävät vasemmistoa.


      • Anonyymi

        Tuo onkin sellainen bensa-autojen joutsenlaulu. Pukataan uutta versiota vanhasta kaavasta niin kauan, kuin markkinat vetävät. Toivotaan, että saadaan sähkikset valmiiksi, ennenkuin veto loppuu. Muuten tulee kylmät.


    • Anonyymi

      Toyotaa auttaa se että tehdas pystyy toimittamaan. Heillä ei ole niin pahaa pulaa komponenteista kuin Euroilla. Voisi olettaa että logistikkaketju on paremmin hanskassa. On paremmat sopimukset komponenttitoimittajien kanssa. Ehkä Toyota maksaa hitusen enemmän mutta osavalmistaja sitten taas on suostunut pistämään prioriteettin korkeammaksi Tojon toimituksille.

      • Anonyymi

        Toyota ei maksa yhtään enempää, vaan on vedättänyt alihankkijat tiukoille ja vetänyt hinnat pohjiin, koska on ainoa joka käyttää vanhaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei maksa yhtään enempää, vaan on vedättänyt alihankkijat tiukoille ja vetänyt hinnat pohjiin, koska on ainoa joka käyttää vanhaa paskaa.

        Juuri noin se on. Toyotan käyttämistä vanhanaikaisista elektroniikan komponenteistä ei ole pulaa. Se on haalinut niitä puoli-ilmaiseksi varastoihin monien vuosien tarpeiksi. Siksi Toyota nyt myy kun ei ole toimitusvaikeuksia.


    • Anonyymi

      Kuten saimme tänäänkin lukea, niin osapula ja siitä johtuvat tuotannon rajoitukset määrää myyntiosuudet tällä hetkellä.
      Toiset merkit käyttävät uutta ja kehittynyttä tekniikkaa ja osia, Toyota taas yleisiä vanhentuneita osia joita on maailma pullollaan.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.

        Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.

        Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta.

        ...jatkuu

        On jännä asia kun missään eti törmää tuonkaltaisiin täysin pihalla oleviin tyyppehin. Mistähän ne kaikki löytää tiensä tänne :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkuu

        On jännä asia kun missään eti törmää tuonkaltaisiin täysin pihalla oleviin tyyppehin. Mistähän ne kaikki löytää tiensä tänne :-)

        Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.

        ...ja autoliikkeiden takapihat täynnä kaytettyjä joita kukaan ei osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.

        Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta.

        Puolijohde eli puolivalmiste kuten vaggineita usein kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.

        "Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan?"
        Juuri siksi Fastlane malleja saa kun niistä on karsittu pois toimintoja, jotka vaativat "kiven alla" olevia puolijohdekomponentteja.
        Polestar on hoitanut puutteita siten, että päivittää jälkeenpäin puuttuvia ominaisuuksia sitten kun komponentteja saa. Esimerkkinä jalan heilautuksella avautuva takaluukku. Asia on luettavissa Polestarin sivuilta.


    • Anonyymi

      Laatuautojen omistajilla ei ole nyt mitään tarvetta vaihtaa autoa ainakaan polttisautoihin kuten itselataavaan Toyotaan.

      • Anonyymi

        Juu, ei niistä romuista juuri mitään saa vaihdossa itselataaviin Toyotoihin.


      • Anonyymi

        Trafin tilastoista voisi kyllä jo jotain päätellä kuinka niitä "laatuautoja" on vaihdettu itselataavaan täyshybriditoyotaan. On ihan veret seisauttava tilasto ollut jo kauan ja joka kuukausi.


    • Anonyymi

      Ihmiset ostavat kaikkein mieluimmin itselataavia hybridi-Tojotia, koska se on paras mahdollinen välikausiauto ennen varsinaisia toimivia sähköautoja. Nykyiset sähköautot ovat vasta pelkkiä raakileita, ja siksi ihmiset eivät niitä omilla rahoillaan osta. Työsuhdeautoiksi sähköautot jo kelpaavat, sillä kaikki kustannukset voidaan laittaa köyhien veronmaksajien pikkiin.

    • Anonyymi

      Jos auto ei ole koko elämä. Valintana Toyota on huoleton ja varma. Tylsä mutta tosilausuma.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      maailman myydyin malli on rav 4 kertoo uutiset

      • Anonyymi

        Suomen kaupalliset tv-kanavat eivät kerro puolellakaan sanalla Toyotan pitkästä etumatkasta muihin. Höpötetään vaan jostain sähköautojen yleistymisestä kun ei konsernimerkeillä ole enää ainuttakaan mallia kärkikahinoissa ollut enää vuosiin vaikka niitä pakkosyöttösähköautoja pitäisi olla jo kaikilla. Outo juttu! Media toimii kuin neuvostoliitto mutta kansa on meillä näköjään eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kaupalliset tv-kanavat eivät kerro puolellakaan sanalla Toyotan pitkästä etumatkasta muihin. Höpötetään vaan jostain sähköautojen yleistymisestä kun ei konsernimerkeillä ole enää ainuttakaan mallia kärkikahinoissa ollut enää vuosiin vaikka niitä pakkosyöttösähköautoja pitäisi olla jo kaikilla. Outo juttu! Media toimii kuin neuvostoliitto mutta kansa on meillä näköjään eri mieltä.

        EU-fanatikot ei kestä että laatu tehdään eurostoliiton ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Jotkut lehdet ovat lopettaneet rekisteröintiuutisten julkaisemisen, kun Toyota on niin täydellisen ylivoimainen eivätkä ilkeä enää julkaista Octavian kuvia uutisten yhteydessä, vaikka Octaviasta ei olisi jälkeäkään tilastoissa.

      • Anonyymi

        Sähköautoja ihannoivat toimittajat eivät halua julkisesti tunnustaa, että Toyotan valmistamat mainiot itselataavat hybridiautot ovat edelleenkin kaikkein parhaita. Tavallinen kansa tämän tosiasian jo tietää, mutta toimittajat haluavat edelleenkin elää sähköautovalheessaan. Siksi he eivät kirjoita Toyotan menestyksestä.


    • Anonyymi

      Uskomattoman hurjat lukemat Toyotalla.

    • Anonyymi

      Yksityishenkilöiden osuus uusien uusien Toyotien rekisteröinnissä on vähentynyt vuosi vuodelta. Kun vuonna 2018 yhteisöjen osuus oli vain noin 25%, vuonna 2020 noin 30%, niin tänä vuonna se on jo noin 40 % (aut. fi tilastot). Yksi selittävä tekijä on suosiota kasvattanut vuokra-autojen osuus ja "auto vuodeksi" yksityisleasing, mikä näkyy myös vuoden vanhojen vähän ajettujen Toyotien tarjonnassa.

      • Anonyymi

        12 kk/15 tkm ajetut Corollat eivät liikkeistä lopu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 kk/15 tkm ajetut Corollat eivät liikkeistä lopu.

        Miksi niitä Toyotia on kaikkiaan myynnissä vain 300 autoa ja Volkswageneita 600. Siis kummat ei lopu. Seitsemäm kymmenenstä uuden Toyotan ostajasta tuo liikkeeseen käytetyn Toyotan.


    • Anonyymi

      Ladattavaa Octavia Kombia menisi työsuhdeautoksi pienen verotusarvon vuoksi pilvin pimein mutta saatavuus on ongelma

    • Anonyymi

      Kovin vähän Toyota myy VW Groupiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Toyota kyllä muu maailmanlaajuisesti eniten ja selvästi.


    • Anonyymi

      Toyota on aina jonon ensimmäinen.

      • Anonyymi

        Niin on jos laskenta aloitetaan peräpäästä. TEIDEN TUKKO SE ON. Tero.


    • Anonyymi

      Minua niin itkettää. Pelkkää miinusta verrattuna edelliseen vuoteen. Itkettää.

      Volkswagen -41,9 %
      Skoda -41,4 %
      Audi -36,7 %
      Seat - 82,0 %

      • Anonyymi

        Kyllä nyt menee lujaa? Kovemmin kuin koskaan-
        ------------Toyotalla!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt menee lujaa? Kovemmin kuin koskaan-
        ------------Toyotalla!!!!!!!!!!!

        Toyotalla ei hyvin mene. VW Groupi on tilaston kärjessä 25.2 % osuudella!


    • Anonyymi

      En ole ihan varma, pitäisikö olla iloinen vai hävetä tätä Tojokansaa.

      • Anonyymi

        Entisenä Konsernimerkin omistajana häpeän tunne on vieläkin tuoreessa muistissa kun tajusi kuinka on konserni kusettanut ja pomo pantu häkkiin miettimään tekemisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä Konsernimerkin omistajana häpeän tunne on vieläkin tuoreessa muistissa kun tajusi kuinka on konserni kusettanut ja pomo pantu häkkiin miettimään tekemisiään.

        Ettei vain ollut sen konsernin auto, jonka pääjohtaja polvillaan ja itkien pyysi anteeksi autojensa huonoa laatua?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mikä kumma siinä on että Tojo onnistuu myymään noin paljon Suomessa ? VW:llä on toinen toistaan hienompia uusia sähköautoja mutta ne eivät käy kaupaksi, miksi ?

      • Anonyymi

        VW myy eniten ja se harmittaa Tuhnun omapoikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW myy eniten ja se harmittaa Tuhnun omapoikaa.

        Kristallipalloko taas huijannut hyväuskoisia hölmöjä ikään kuin päästöhuijausohjelma aikanaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristallipalloko taas huijannut hyväuskoisia hölmöjä ikään kuin päästöhuijausohjelma aikanaan?

        Tippuiko Tojosta taas pyörät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuiko Tojosta taas pyörät?

        Käyttäjän virhe, nippusiteellä korjataan, vag-ryhmä.


    • Anonyymi

      Yksi on ylitse muiden ... Toyota.

    • Anonyymi

      Roska ei mene kaupaksi.

      Volkswagen -41,9 %
      Skoda -41,4 %
      Audi -36,7 %
      Seat - 82,0 %

      • Anonyymi

        Kohti yt-neuvotteluja ja konkursseja.


    • Anonyymi

      VW Group 25.2 % ja Toyota Group 16.6 %.

      • Anonyymi

        Eihän nuo ole mitään merkkejä eikä malleja mikä kansaa kiinnostaa. Toki se vikavagen group on maailman velkaisin valmistaja mutta Toyota myy kyllä autoja miljoonamäärin enemmän kuin tuo saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni.


      • Anonyymi

        Helle ja helmitaulupelle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo ole mitään merkkejä eikä malleja mikä kansaa kiinnostaa. Toki se vikavagen group on maailman velkaisin valmistaja mutta Toyota myy kyllä autoja miljoonamäärin enemmän kuin tuo saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni.

        saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni. :-))
        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        VW on edelleen täysin ylivoimainen Suomessa. Toimitukset takkusivat koronan takia hetken aikaa mutta nyt kuningas on taas omalla paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW on edelleen täysin ylivoimainen Suomessa. Toimitukset takkusivat koronan takia hetken aikaa mutta nyt kuningas on taas omalla paikallaan.

        Ei takkua. Vw:n aika on lopullisesti ohi. Tämä on totuus.


    • Anonyymi

      Kesäkuun ensirekisteröinnit toistivat tuttua liturgiaa, jossa tahtia lyö eräs suomalaisten hyvin tuntema japanilainen autonvalmistaja.

      Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.

      Ihana uutinen!

      • Anonyymi

        VW on täysin suvereeni. Toyota hiipuu pois kivikautisella mallistollaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kansa tietää, turha huudela puskista !

    • Anonyymi

      Täyshybridi sopii tutkitusti parhaiten Suomen vaikeisiin olosuhteisiin.

    • Anonyymi

      Podium sijat eli esääkuun 2022 top-3 Suomi

      1. TOYOTA COROLLA 405
      2. TOYOTA YARIS 282
      3. TOYOTA RAV4 230

    • Anonyymi

      Ei se voitto mitään ole vaan kolmoisvoitto ! Toyota on ylivoimainen ykkönen Suomessa. Sähköhybridit myyvät parhaiten.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe