Toyotalla on sekä kesäkuun että koko vuoden mallitilastossa kolmoisjohto. Siellä komeilevat Corolla, Yaris ja RAV4.
Toyotalla on koko vuoden mallitilastossa viisi mallia TOP 10:ssä.
Erityisesti Yaris ja Yaris Cross vaan kasvattavat suosiotaan.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022
Toyota löi taas tiskiin kesäkuulta rajut ensirekisteröintilukemat
103
691
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotia on rekisteröity alkuvuonna 7991 autoa, mutta kakkosena olevaa alle puolet vähemmän eli 3771.
Se on sitä hirveää YLIVOIMAA.- Anonyymi
"YLIMPÄNÄ jatkaa yhä kestosuosikki Corolla. Kompakti pikkuauto Yaris piti kakkossijansa ja kolmanneksi on kuronut erityisesti Yhdysvalloissa jo pitkään suosiota niittänyt RAV4-katumaasturi.
Hampurilaisen POHJALLA seisoo kolme Volkswagen-konsernin mallia. Volkswagen Golfin ohella listaan mahtuu 9. tilalla jatkava täyssähköinen katumaasturi Škoda Enyaq ja kymmenen joukkoon jälleen työntynyt suomalaisten suosima työjuhta Octavia."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/piskuisen-miljoonamyyjan-yllatyspaluu-euroopan-suosituin-sahkoauto-on-taalla-taas/90b711f9-a074-4757-b88e-444bab998941 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"YLIMPÄNÄ jatkaa yhä kestosuosikki Corolla. Kompakti pikkuauto Yaris piti kakkossijansa ja kolmanneksi on kuronut erityisesti Yhdysvalloissa jo pitkään suosiota niittänyt RAV4-katumaasturi.
Hampurilaisen POHJALLA seisoo kolme Volkswagen-konsernin mallia. Volkswagen Golfin ohella listaan mahtuu 9. tilalla jatkava täyssähköinen katumaasturi Škoda Enyaq ja kymmenen joukkoon jälleen työntynyt suomalaisten suosima työjuhta Octavia."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/piskuisen-miljoonamyyjan-yllatyspaluu-euroopan-suosituin-sahkoauto-on-taalla-taas/90b711f9-a074-4757-b88e-444bab998941Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.
Mikäköhän siinäkin on ettei zekkiläis-ukrainalainen "länsiauto" kelpaa laatutietoisille suomalaisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäköhän siinäkin on ettei zekkiläis-ukrainalainen "länsiauto" kelpaa laatutietoisille suomalaisille?
Koko alkuvuoden keräsivät niitä kesäkuulle rekisteröitäväksi ja lukema on silti noin surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.
"Hallinnoi"? Ei vaan dominoi! Ansaitsemallaan piikkipaikalla!!!!!
- Anonyymi
Kuin se Toyota sähköautomyynti on lähtenyt käyntiin?
Ajattelin vaa et halpis tojojen myyntijuhlat on tietysti merkittävä juttu, mut eiks toyota sähköauton pitänyt olla VÄLITTÖMÄSTI MYYNTI YKKÖSENÄ?- Anonyymi
Niitä on tällä hetkellä tuotu vasta kaksi Suomeen.
- Anonyymi
Patteripelle menettää näköjään taas yöunensa, kun patterikikottimet eivät menestyneetkään odotetulla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patteripelle menettää näköjään taas yöunensa, kun patterikikottimet eivät menestyneetkään odotetulla tavalla.
Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.
Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.
Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa.Sitä odotellessa.
- Anonyymi
No sehän on peräti kolmen auton voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on tällä hetkellä tuotu vasta kaksi Suomeen.
Nekin myyntikiellossa . Pyörät ei pysy kiinni .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät menestyneet?????? Eihän niitä toyotia ole edes tuotu suomeen. Muut sähköautot taas etenivät rajusti.
Pian Toyota nousee mahtitekijäksi myös sähköautoissa.Ei ainakaan tuolla " pyörät irtoaa " mallilla !
- Anonyymi
Nyt odotetaan ynnääjän yhteenvetoa vai onko helmitaulun varaosanappulat juuttuneet venäjän arolle?
- Anonyymi
No, helmitaulujeppe! Alahan laskea. Konsernin autoja ei taida tilastoista löytyä. Ovat niin häntäpäässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, helmitaulujeppe! Alahan laskea. Konsernin autoja ei taida tilastoista löytyä. Ovat niin häntäpäässä.
Näkeehän tuosta ilman helmitauluakin, että VW- konsernin autoja rekisteröitiin eniten.
- Anonyymi
Näitä taulukoita kannattaa myös tutkia.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/ensirekisteroinnit_kayttovoimittain/henkiloautojen_kayttovoimatilastot- Anonyymi
Oliko jo peräti 1% noita täyssähköautoja suomen koko autokannasta? Onhan siinä tutkimista, eikö?
Enemmän mietityttää Toyotan dominointi, kuinka yksi merkki voi olla noin kadehdittavan paljon muita edellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko jo peräti 1% noita täyssähköautoja suomen koko autokannasta? Onhan siinä tutkimista, eikö?
Enemmän mietityttää Toyotan dominointi, kuinka yksi merkki voi olla noin kadehdittavan paljon muita edellä?Siellä taulukossa ei mainita siitä yhtään mitään. Sen sijaan täyssähköautojen ja ladattavien hybridien osuus ensirekisteröinneistä nousee kohinalla.
Sähköautoja on rekisteröity tänä vuonna 13,68 % ja ladattavia hybridejä 20,00 %. kaiksta ensirekisteröidyistä autoista ja käytettyinä tulee ulkomailta kappalemääräisesti vielä enemmän.
Muutos on valtava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä taulukossa ei mainita siitä yhtään mitään. Sen sijaan täyssähköautojen ja ladattavien hybridien osuus ensirekisteröinneistä nousee kohinalla.
Sähköautoja on rekisteröity tänä vuonna 13,68 % ja ladattavia hybridejä 20,00 %. kaiksta ensirekisteröidyistä autoista ja käytettyinä tulee ulkomailta kappalemääräisesti vielä enemmän.
Muutos on valtava.Nyt ajan ladattavalla hybridillä, ja seuraava tulee olemaan pelkästään sähköllä kulkeva. Sitä on turha myyjien yrittää muuttaa. Bensaa tai dieseliä ei edes harkita.
- Anonyymi
Täyssähköautojen osuudet ensirekisteröinneistä maakunnittain, 1.1.-30.6.2022 (Netwheels, Mittaristo ja Traficom liikenneasioiden rekistreri)
https://www.aut.fi/files/2611/688/sahkoauto_osuudet_maakunnittain_kartta_2022.png
Ihan mielenkiintoinen et vain kahdessa kunnassa ollaan 7% tasossa.- Anonyymi
Noilta alueilta on perinteisesti käyty Venäjällä tankkaamassa, tosin sekin on nyt tauolla.
Kun plugareita on tuon lisäksi reilut 20% rekisteröinnistä, alkaa ladattavien osuus uusista autoista olemaan jo merkittävä.
- Anonyymi
Konsernipelle fanaatikkojen hermoja repivää TOYOTA YLIVOIMAA! 😆
- Anonyymi
On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.
En minä Skodan menestyksestä kirjoittanut.....🤣😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä et voit iloita siitä et pa'kaa myydään paljon.
Tuo on vain uusioversio sloganista LUJAA LAATUA - LADA.
- Anonyymi
Kesääkuun 2022 top-10 Suomi
1. TOYOTA COROLLA 405
2. TOYOTA YARIS 282
3. TOYOTA RAV4 230
4. NISSAN QASHQAI 154
5. VOLVO XC60 95
6. KIA CEED 172
7. TOYOTA C-HR 81
8. TOYOTA YARIS CROSS 145
9. VOLVO XC40 58
10. SKODA OCTAVIA 126
TOP-10:ssä puolet on Tojottimia !!!- Anonyymi
Vain yksi VAG ja sekin on Skoda...!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi VAG ja sekin on Skoda...!!!
Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.
Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.
Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita.Tojot meluisimpia autoja mitä testeissä mitattu. Omat kokemukset ihan samaa... Uutta Lexus 450 myös koeajossa moittivat suuresta rengasmelusta.. Mutta kova melu ei Suomalaisia näy haittaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on ylivoimaisesti maailman paras automerkki. Tietysti se käy hyvin kaupaksi. Ketkähän pölvästit vielä ostaa skodia, joka on vähintään kymmenen vuotta jäljessä Toyotaa.
Toyota on kestävä, viaton, ja ruostumattomuuden vuoksi pitkäikäinen. Ominaisuuksissa ylivertainen. Erityisesti kehut ansaitsee meluttomuus, ergonomia ja ajettavuus, joka on paljon edellä muita.Parempi olla haukkumatta ketään pölvästiksi. Skoda on kuitenkin paras autolehtien testien perusteella.
- Anonyymi
Ei ollut yhtään Volvoa top-10:ssä. Säälittävä huijausyritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla haukkumatta ketään pölvästiksi. Skoda on kuitenkin paras autolehtien testien perusteella.
Autolehdet jättää kertomatta tärkeimmät ominaisuudet. Niissä ei kerrota mitään viattomuudesta. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja, mutta skodassa senkin edestä. Toyotat ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu lainkaan. Skoda on pahimpia ruostumaan. Voi tulla hylky jo ekassa katsastuksessa ruosteen takia. Kestävyys on vähän niin ja näin. Korjaamolla saa käyttää alvariinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolehdet jättää kertomatta tärkeimmät ominaisuudet. Niissä ei kerrota mitään viattomuudesta. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja, mutta skodassa senkin edestä. Toyotat ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu lainkaan. Skoda on pahimpia ruostumaan. Voi tulla hylky jo ekassa katsastuksessa ruosteen takia. Kestävyys on vähän niin ja näin. Korjaamolla saa käyttää alvariinsa.
Oman kokemukseni perusteella tuo ei pidä paikkaansa, mutta saat toki kuvitella mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojot meluisimpia autoja mitä testeissä mitattu. Omat kokemukset ihan samaa... Uutta Lexus 450 myös koeajossa moittivat suuresta rengasmelusta.. Mutta kova melu ei Suomalaisia näy haittaavan.
Eikös erään Skoda Octavian koeajon otsikko ollut: Meluava kansanauto idästä. Toyota Corollan koeajossa ei ole moitittu koskaan kovaa melua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös erään Skoda Octavian koeajon otsikko ollut: Meluava kansanauto idästä. Toyota Corollan koeajossa ei ole moitittu koskaan kovaa melua.
Tuskin oli asiantuntijan tekemä koeajo. Mikälie taloussanomien toimittajaharjoittelija.
- Anonyymi
Kohta Corolla Cross nousee ykköseksi, sanokaa minun sanoneen. Kaikki mitä Suomeen saadaan myydään välittömästi, kannattaa olla ajoissa liikkeellä.
- Anonyymi
Korreloiko skodan sijoituminen mitenkään vasemmistoliiton sijoittumista suomen puoluekentässä?
- Anonyymi
Oliko se cros sellainen ceehooärrän näköinen muotovalio? Voi kyllä ennustaa melkoista haluttavuutta!
- Anonyymi
Koita nyt pysyä nahoissasi. Kaikkia ei kiinnosta nuo idänihmeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korreloiko skodan sijoituminen mitenkään vasemmistoliiton sijoittumista suomen puoluekentässä?
Tojon omistajat äänestävät vasemmistoa.
- Anonyymi
Tuo onkin sellainen bensa-autojen joutsenlaulu. Pukataan uutta versiota vanhasta kaavasta niin kauan, kuin markkinat vetävät. Toivotaan, että saadaan sähkikset valmiiksi, ennenkuin veto loppuu. Muuten tulee kylmät.
- Anonyymi
Toyotaa auttaa se että tehdas pystyy toimittamaan. Heillä ei ole niin pahaa pulaa komponenteista kuin Euroilla. Voisi olettaa että logistikkaketju on paremmin hanskassa. On paremmat sopimukset komponenttitoimittajien kanssa. Ehkä Toyota maksaa hitusen enemmän mutta osavalmistaja sitten taas on suostunut pistämään prioriteettin korkeammaksi Tojon toimituksille.
- Anonyymi
Toyota ei maksa yhtään enempää, vaan on vedättänyt alihankkijat tiukoille ja vetänyt hinnat pohjiin, koska on ainoa joka käyttää vanhaa paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ei maksa yhtään enempää, vaan on vedättänyt alihankkijat tiukoille ja vetänyt hinnat pohjiin, koska on ainoa joka käyttää vanhaa paskaa.
Juuri noin se on. Toyotan käyttämistä vanhanaikaisista elektroniikan komponenteistä ei ole pulaa. Se on haalinut niitä puoli-ilmaiseksi varastoihin monien vuosien tarpeiksi. Siksi Toyota nyt myy kun ei ole toimitusvaikeuksia.
- Anonyymi
Kuten saimme tänäänkin lukea, niin osapula ja siitä johtuvat tuotannon rajoitukset määrää myyntiosuudet tällä hetkellä.
Toiset merkit käyttävät uutta ja kehittynyttä tekniikkaa ja osia, Toyota taas yleisiä vanhentuneita osia joita on maailma pullollaan.- Anonyymi
Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.
Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.
Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta....jatkuu
On jännä asia kun missään eti törmää tuonkaltaisiin täysin pihalla oleviin tyyppehin. Mistähän ne kaikki löytää tiensä tänne :-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...jatkuu
On jännä asia kun missään eti törmää tuonkaltaisiin täysin pihalla oleviin tyyppehin. Mistähän ne kaikki löytää tiensä tänne :-)Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.
...ja autoliikkeiden takapihat täynnä kaytettyjä joita kukaan ei osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Eniten pulaa on puolijohteista. Niissä kysymys on siitä mitä osia ja miltä toimittajilta on ratkaisuissa käytetty ja tietysti siitä mitä puolijohteita toiset käyttää.
Huomaa kyllä että pojat ei ole insinöörejä eikä ole mitään elektroniikan suunnittelukokemusta tai ei oikeastaan mitään tekniikan suunittelukokemusta.Puolijohde eli puolivalmiste kuten vaggineita usein kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikavagina mainoksen mukaan on "Useita malleja nopeaan toimitukseen? Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan? Ei oikein tunnu uskottavalta ukrainalainen "huipputekniikkaa"verrattuna japanilaisiin "vanhentuneisiin" Valheella on lyhyet jäljet, ikään kuin vikavaginan päästöhuijauksella.
"Miten se nyt on linjassa siihen osapulaan?"
Juuri siksi Fastlane malleja saa kun niistä on karsittu pois toimintoja, jotka vaativat "kiven alla" olevia puolijohdekomponentteja.
Polestar on hoitanut puutteita siten, että päivittää jälkeenpäin puuttuvia ominaisuuksia sitten kun komponentteja saa. Esimerkkinä jalan heilautuksella avautuva takaluukku. Asia on luettavissa Polestarin sivuilta.
- Anonyymi
Laatuautojen omistajilla ei ole nyt mitään tarvetta vaihtaa autoa ainakaan polttisautoihin kuten itselataavaan Toyotaan.
- Anonyymi
Juu, ei niistä romuista juuri mitään saa vaihdossa itselataaviin Toyotoihin.
- Anonyymi
Trafin tilastoista voisi kyllä jo jotain päätellä kuinka niitä "laatuautoja" on vaihdettu itselataavaan täyshybriditoyotaan. On ihan veret seisauttava tilasto ollut jo kauan ja joka kuukausi.
- Anonyymi
Ihmiset ostavat kaikkein mieluimmin itselataavia hybridi-Tojotia, koska se on paras mahdollinen välikausiauto ennen varsinaisia toimivia sähköautoja. Nykyiset sähköautot ovat vasta pelkkiä raakileita, ja siksi ihmiset eivät niitä omilla rahoillaan osta. Työsuhdeautoiksi sähköautot jo kelpaavat, sillä kaikki kustannukset voidaan laittaa köyhien veronmaksajien pikkiin.
- Anonyymi
Jos auto ei ole koko elämä. Valintana Toyota on huoleton ja varma. Tylsä mutta tosilausuma.
- Anonyymi
Tässä on komea Hyundai Genesis
http://platesmania.com/ru/foto5526427 - Anonyymi
maailman myydyin malli on rav 4 kertoo uutiset
- Anonyymi
Suomen kaupalliset tv-kanavat eivät kerro puolellakaan sanalla Toyotan pitkästä etumatkasta muihin. Höpötetään vaan jostain sähköautojen yleistymisestä kun ei konsernimerkeillä ole enää ainuttakaan mallia kärkikahinoissa ollut enää vuosiin vaikka niitä pakkosyöttösähköautoja pitäisi olla jo kaikilla. Outo juttu! Media toimii kuin neuvostoliitto mutta kansa on meillä näköjään eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kaupalliset tv-kanavat eivät kerro puolellakaan sanalla Toyotan pitkästä etumatkasta muihin. Höpötetään vaan jostain sähköautojen yleistymisestä kun ei konsernimerkeillä ole enää ainuttakaan mallia kärkikahinoissa ollut enää vuosiin vaikka niitä pakkosyöttösähköautoja pitäisi olla jo kaikilla. Outo juttu! Media toimii kuin neuvostoliitto mutta kansa on meillä näköjään eri mieltä.
EU-fanatikot ei kestä että laatu tehdään eurostoliiton ulkopuolella.
- Anonyymi
Jotkut lehdet ovat lopettaneet rekisteröintiuutisten julkaisemisen, kun Toyota on niin täydellisen ylivoimainen eivätkä ilkeä enää julkaista Octavian kuvia uutisten yhteydessä, vaikka Octaviasta ei olisi jälkeäkään tilastoissa.
- Anonyymi
Sähköautoja ihannoivat toimittajat eivät halua julkisesti tunnustaa, että Toyotan valmistamat mainiot itselataavat hybridiautot ovat edelleenkin kaikkein parhaita. Tavallinen kansa tämän tosiasian jo tietää, mutta toimittajat haluavat edelleenkin elää sähköautovalheessaan. Siksi he eivät kirjoita Toyotan menestyksestä.
- Anonyymi
Uskomattoman hurjat lukemat Toyotalla.
- Anonyymi
Yksityishenkilöiden osuus uusien uusien Toyotien rekisteröinnissä on vähentynyt vuosi vuodelta. Kun vuonna 2018 yhteisöjen osuus oli vain noin 25%, vuonna 2020 noin 30%, niin tänä vuonna se on jo noin 40 % (aut. fi tilastot). Yksi selittävä tekijä on suosiota kasvattanut vuokra-autojen osuus ja "auto vuodeksi" yksityisleasing, mikä näkyy myös vuoden vanhojen vähän ajettujen Toyotien tarjonnassa.
- Anonyymi
12 kk/15 tkm ajetut Corollat eivät liikkeistä lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 kk/15 tkm ajetut Corollat eivät liikkeistä lopu.
Miksi niitä Toyotia on kaikkiaan myynnissä vain 300 autoa ja Volkswageneita 600. Siis kummat ei lopu. Seitsemäm kymmenenstä uuden Toyotan ostajasta tuo liikkeeseen käytetyn Toyotan.
- Anonyymi
Ladattavaa Octavia Kombia menisi työsuhdeautoksi pienen verotusarvon vuoksi pilvin pimein mutta saatavuus on ongelma
- Anonyymi
Kovin vähän Toyota myy VW Groupiin verrattuna.
- Anonyymi
Toyota kyllä muu maailmanlaajuisesti eniten ja selvästi.
- Anonyymi
Toyota on aina jonon ensimmäinen.
- Anonyymi
Niin on jos laskenta aloitetaan peräpäästä. TEIDEN TUKKO SE ON. Tero.
- Anonyymi
Minua niin itkettää. Pelkkää miinusta verrattuna edelliseen vuoteen. Itkettää.
Volkswagen -41,9 %
Skoda -41,4 %
Audi -36,7 %
Seat - 82,0 %- Anonyymi
Kyllä nyt menee lujaa? Kovemmin kuin koskaan-
------------Toyotalla!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt menee lujaa? Kovemmin kuin koskaan-
------------Toyotalla!!!!!!!!!!!Toyotalla ei hyvin mene. VW Groupi on tilaston kärjessä 25.2 % osuudella!
- Anonyymi
En ole ihan varma, pitäisikö olla iloinen vai hävetä tätä Tojokansaa.
- Anonyymi
Entisenä Konsernimerkin omistajana häpeän tunne on vieläkin tuoreessa muistissa kun tajusi kuinka on konserni kusettanut ja pomo pantu häkkiin miettimään tekemisiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisenä Konsernimerkin omistajana häpeän tunne on vieläkin tuoreessa muistissa kun tajusi kuinka on konserni kusettanut ja pomo pantu häkkiin miettimään tekemisiään.
Ettei vain ollut sen konsernin auto, jonka pääjohtaja polvillaan ja itkien pyysi anteeksi autojensa huonoa laatua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vain ollut sen konsernin auto, jonka pääjohtaja polvillaan ja itkien pyysi anteeksi autojensa huonoa laatua?
Aivan, tämä se oli.
Volkswagenin skandaali johti toimitusjohtajan eroon.
Tässä se polvillaan itkee.
https://im.mtv.fi/image/5325910/landscape16_9/1024/576/66129c1ab89b7de49b238ff1d746b3ee/uU/martin-winterkorn-1.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tämä se oli.
Volkswagenin skandaali johti toimitusjohtajan eroon.
Tässä se polvillaan itkee.
https://im.mtv.fi/image/5325910/landscape16_9/1024/576/66129c1ab89b7de49b238ff1d746b3ee/uU/martin-winterkorn-1.jpgPolvisuojat olisi hyvä olla vaginisteilla kun niin joutuvat konttaamaan Toyotan edessä.
- Anonyymi
Mikä kumma siinä on että Tojo onnistuu myymään noin paljon Suomessa ? VW:llä on toinen toistaan hienompia uusia sähköautoja mutta ne eivät käy kaupaksi, miksi ?
- Anonyymi
VW myy eniten ja se harmittaa Tuhnun omapoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW myy eniten ja se harmittaa Tuhnun omapoikaa.
Kristallipalloko taas huijannut hyväuskoisia hölmöjä ikään kuin päästöhuijausohjelma aikanaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristallipalloko taas huijannut hyväuskoisia hölmöjä ikään kuin päästöhuijausohjelma aikanaan?
Tippuiko Tojosta taas pyörät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tippuiko Tojosta taas pyörät?
Käyttäjän virhe, nippusiteellä korjataan, vag-ryhmä.
- Anonyymi
Yksi on ylitse muiden ... Toyota.
- Anonyymi
Roska ei mene kaupaksi.
Volkswagen -41,9 %
Skoda -41,4 %
Audi -36,7 %
Seat - 82,0 %- Anonyymi
Kohti yt-neuvotteluja ja konkursseja.
- Anonyymi
VW Group 25.2 % ja Toyota Group 16.6 %.
- Anonyymi
Eihän nuo ole mitään merkkejä eikä malleja mikä kansaa kiinnostaa. Toki se vikavagen group on maailman velkaisin valmistaja mutta Toyota myy kyllä autoja miljoonamäärin enemmän kuin tuo saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni.
- Anonyymi
Helle ja helmitaulupelle!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nuo ole mitään merkkejä eikä malleja mikä kansaa kiinnostaa. Toki se vikavagen group on maailman velkaisin valmistaja mutta Toyota myy kyllä autoja miljoonamäärin enemmän kuin tuo saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni.
saksalaiskiinalainen kriminaalikonserni. :-))
Hyvin sanottu. - Anonyymi
VW on edelleen täysin ylivoimainen Suomessa. Toimitukset takkusivat koronan takia hetken aikaa mutta nyt kuningas on taas omalla paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW on edelleen täysin ylivoimainen Suomessa. Toimitukset takkusivat koronan takia hetken aikaa mutta nyt kuningas on taas omalla paikallaan.
Ei takkua. Vw:n aika on lopullisesti ohi. Tämä on totuus.
- Anonyymi
Kesäkuun ensirekisteröinnit toistivat tuttua liturgiaa, jossa tahtia lyö eräs suomalaisten hyvin tuntema japanilainen autonvalmistaja.
Toyota hallinnoi jo lähes perinteiseen tyyliin niin malli- kuin merkkikohtaisia tilastoja.
Ihana uutinen!- Anonyymi
VW on täysin suvereeni. Toyota hiipuu pois kivikautisella mallistollaan.
- Anonyymi
Kyllä kansa tietää, turha huudela puskista !
- Anonyymi
Täyshybridi sopii tutkitusti parhaiten Suomen vaikeisiin olosuhteisiin.
- Anonyymi
Podium sijat eli esääkuun 2022 top-3 Suomi
1. TOYOTA COROLLA 405
2. TOYOTA YARIS 282
3. TOYOTA RAV4 230 - Anonyymi
Ei se voitto mitään ole vaan kolmoisvoitto ! Toyota on ylivoimainen ykkönen Suomessa. Sähköhybridit myyvät parhaiten.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2362560- 1201539
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit101454TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.161362Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun961295Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71140Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä9882- 60852
- 56848
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s1805