Onko muita yksin Prideille meneviä?

Anonyymi

Hei,

Olen 19-vuotias nainen ja ihan ulkona kaapista lähipiirilleni. Silti ketään en ole saanut mukaani Helsinki Prideille - myöskään sellaisia, joiden ymmärrän olevan sinut oman suuntautumisensa kanssa ja joilla ei nyt olisi muuta ohjelmaa tiedossa. Olen siis kysynyt kavereita ja siskoani. Mielellään tulisin yksinkin, mutta en aiemmin ole ollut samaisesta syystä Prideilla, ja ajomatkaa on myös jonkun verran.

Onko muita samanlaisia, jotka haluaisivat mennä? Mielellään lähden sellaisen seuraksi, jolla ei ole vielä ole ketään matkakaveria :)

14

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painuisit vaan takas sinne kaappiin ja ota mietintä
      myssy mukaan.

• Anonyymi

Mikä ongelma sinulla on aloituksen kanssa? Varmasti on muitakin, joilla on sama kysymys.

• Anonyymi

Siinä taas yksi vastailee sitä mitä hänen tyhmä päänsä tuottaa.
        Kenenkään ei tarvitse olla kaapissa vaan siksi että on syntynyt homoseksuaaliseksi
        He eivät vaikuta sinun elämääsi mitenkään joten miksi sorat ja olet ilkeä..
        Kunnioita ihmisoikeuksia kaikki eivät synny kuten sinä typeräksi heteroksi joka ei ole ymmärtänyt toisten ihmisten tilannetta.
        Joten suosittelen sinulle kaappia , jossa voisit lukea ja ottaa selvää mitä tämä pride kulttuuri on normaalien ihmisten silmissä. siis enin osa on sivistynyttä kansaa jotka eivät tuomitse ketään ,ja miksi toimitsisvatkaan ihmisiä jotka eivät ole tehneet mitään rikosta , elävät omaa elämäänsä . Joten häpeä ihminen , oletko kasvanut tynnyrissä

• Anonyymi

"Painuisit vaan takas sinne kaappiin ja ota mietintä
        myssy mukaan."

Toivottavasti et kuulu niihin kuin työkaverini. Meni naimisiin miehen kanssa kuten isi ja äiti oli aikoinaan tehnyt ja sitten tuli 4 lastakin.
        Riitaista oli aina ja kun tuli lasten kouluunmeno äiti tajusi että hän on lesbo. Äiti tuli kaapista 32v ja nyttemmin ei ole montaakaan kaveria. Ei kai yhtään pitempi aikaista. Kun vanhat tutu tulee vastaan, vaihtaa kadun puolta, perääntyy, tai on niin kiire että ei ehdi sanaa vaihtamaan.

• Anonyymi

On se paha ongelma,jos ei ole hetero.Jos tota
      et nuija bonjaa

• Anonyymi

Voisin kohdata aloittajan pridekulkueen ryhmittäytyessä senaatintorilla. Olen 120-kiloinen maatalon emäntä Jepualta, minut tunnistat sateenkaaripaitani molemmilla olkapäillä olevista aidoista ruiskukista ja kädessäni pitämästa lypsyjakkarasta, jonka otan mukaani Kaivopuistossa istumista varten. Nim. Kohdataanko.

• Anonyymi

Hei emäntä. Ota mukaan myös kulissi maitokannu, saat puristella hinkeistä. Eikä seurasta oo pulaa 😅😅

• Anonyymi

Täällä on taas jotain trolleja, onpa harmi. Kannattaa varmaan kysellä Helsingin Jodelista, siellä on ainakin vilkas Pride-keskustelu meneillään ja just sun ikäluokkaa. Eikä läheskään kaikilla ole seuraa.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, käyn kattomassa Jodelista! :) - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkistä, käyn kattomassa Jodelista! :) - ap

Hyviä Prideja ❤️

• Anonyymi

Itse käyn yksin, kiva katsella ihmisiä :)

• Anonyymi

Ajattelin kysyä miten saisin rakastamani naisen ihastumaan minuun olen siis lesbo hän on erittäin ihana ja myös lesbo meillä on sama harrastus ajattelen häntä koko ajan annoin hänelle jopa löytäminen viisi lehtisen apilan🥰❤️😊🏳️‍⚧️🏳️‍🌈 miten voisin ilmaista tunteeni häntä kohtaan olen 14 vuotias hän on kaksi vuotta nuorempi

• Anonyymi

Sinne vaan rohkeasti. Siellä tulee olemaan todella paljon porukkaa ja Siellä on myös paljon heteroita . Et erotu mitenkään joukosta.

• Anonyymi

Voisit ilmoittaa lähtöpaikkasi halukkaita varten.
      Eivät kaikki voi olla kotoisin esim. Miehikkälästä..
      Ainakaan femmet!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      650
      8829
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3416
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2397
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      131
      1420
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1405
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1325
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1261
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1177
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1105
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      72
      996
    Aihe