Kesä on täydessä loistossaan

Anonyymi

Mitäs palstalaiset tekee helteillä? Jaksatteko viettää hellepäiviä ulkosalla?

24

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissä.

    • Anonyymi

      Ei tämä ulkonaolo ole raskasta. Puiden varjossa riippumatossa loikoilua, rentouttavaa musiikkia, kahvia ja kivennäisvettä nautiskellessa.

    • Anonyymi

      Pidän alkuun lemmikeistä huolta kun ovat läkähdyksissä, onneksi on nyt mahdollisuus olla heidän kanssaan melkeimpä koko ajan. Sitten kun helteet ovat ohi niin huolikin on ohi.

    • Anonyymi

      Viitake ja perässäkuljettava leikkaa. Kuumat on kelit mutta ei auta. Normipikäksi päässeen olisi leikannut lilman viitaketta reilussa 8h.

      • Anonyymi

        Onks viitake jokin uusi sana viipaleelle?

        T. viikate


    • Anonyymi

      "Viettää hellepäiviä ulkona"...

      Ulkona on tällä viikolla ollut läpi vuorokauden 5-12 astetta viileämpää kuin kotona... Ei jaksa olla kotona kuin vasta syyskuun lopulla.

    • Anonyymi

      Ei jaksa, hyi. Syksy on paras, kirpeä ilma ja tähdet tummuvalla taivaalla, olis kiva köpötellä toisen kainalossa.

      T

      • Anonyymi

        Tarja, sulla on kivat mielipiteet mut en tunne yhtään Tarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja, sulla on kivat mielipiteet mut en tunne yhtään Tarjaa.

        Tänks. Voi mikä menetys.

        T


    • Anonyymi

      Minä olen niittänyt viikatteella kainaloihin ulottuvaa viidakkoa takapihalla. Alkaa olla jo kiire kun pitää ehtiä ennenkuin vuohenputket tekevät siemeniä. Nyt ovat kukassa. Padallinen vettä lämmitetty. Soviteltu vaatteita. Kävelty
      Kotieläimen kanssa. Kaupoissa käyty ja haettu samalla 3 kanisteria juomavettä. Syöty 1 Solero.

    • Anonyymi

      En mä ainakaan jaksa 28-30 asteen helteessä ja suorassa auringon paisteessa olla 24/7

      Urheilen viileään aikaan, ulkoilen, käyn rannalla ja uin, sitten hengaan varjossa ja välillä sisätiloihin suojaan.

      Silti kyllä iho kärtsänny vähän yläkropasta ja ajoittain on nestehukan oireita.

      En pystyis kittaan alkoholia terassilla koko päivää tms.

      En yhtään ihmettele et joissain maissa on tää siesta. Kuumimpaan aikaan vetäydytään syömään ja lepäämään sisätiloihin. Ne ymmärtää siellä suojautua kovimman kuumuuden aikaan.

      Suomessa kun kesä on lyhyt ja todella kuumat päivät harvinaisia niin suomalaiset flippaa ja käristää ihon melanooma pisteeseen, kittaa kaljaa terassilla auringonpistokseen ja nestehukkaan saakka ( jep, nestehukkaan) eikä osaa toimia viisaasti auringon kanssa

      Ja näinhän ne hommat ei etene.

      • Anonyymi

        Ja sitten kotona on yötä päivää 30 astetta...


    • Anonyymi

      Juu. Ruohoja ajellen, raivaussahalla pusikoita silleeks

    • Anonyymi

      Olen töissä päivät. Lomalla heinä-elokuussa vasta.

      • Anonyymi

        Se on vihta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vihta!

        Vastapas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapas ;)

        Se on ROPSU ei vihta eikä vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapas ;)

        Vihta! Vih-ta! VIHTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihta! Vih-ta! VIHTA!

        Piru sinut periköön, se ei käytä vastaa vaan vihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piru sinut periköön, se ei käytä vastaa vaan vihtaa.

        Senkin vihtahousu! Ropsu on koivun oksista koottu nippu, jolla ropsutellaan saunan löylyssä selkää. Jotkut uhkarohkeat tekevät ropsun nokkosista ja paukuttelevat sillä itseään. Laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja kolotukset häviävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapas ;)

        Vihts ja vasta tarkoittaa samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihts ja vasta tarkoittaa samaa.

        Länkkäreillä vihta! Vasta ryysyn lähellä!


    • Anonyymi

      Kesällä hyvällä ilmalla ulkona toki, uimassa tai ihan pyöräilykin viilentää jo oloa. Veden äärellä pientä jumppaakin kun pääsee viilentymään. Muu liikunta tauolla. Puistoon jäätelölle. Pihalla kaikenlaisia kunnostustöitä ja grillausta. Pyykkiä tietenkin kun kuivaa alta aikayksikön. Illansuussa sitten sisälle. Toki sadepäiviä alkaa sitten jossain vaiheessa pitää aivan tervetulleena vaihteluna.

      • Anonyymi

        Kastepiste jotain 20 eli onnea pyykin kuivattamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe