Tämä on valittajien palsta!

Anonyymi

Täällä Orimattila palstalla on lähes aina pelkkiä valituksia ja purnauksia. Hyvin usein tarinat liittyvät Hennaan tai kaupungin johtoon. Nämä elämäntapavalittajat on niitä henkilöitä joilla ei mene kovinkaan hyvin, ei edes keskinkertaisesti.
Ovat jumittaneet Orimattilassa ikänsä ja polkeneet paikallansa. Mitään eivät ole tehneet asioidensa parempaan kuntoon saamisen eteen.

Kyllä elämä on ihanaa kun nuorena teki oikeat valinnat. En viitsi niistä kertoa mitään kun se vain pahoittaisi monenkin mielen. Tietäjät tietää .

25

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joo, alottajalla on asiaa. Pitkälti on kyllä valitusvirsiä mitä täällä kirjotellaan.
      Kaupunkikin voisi ottaa positiivisemman sloganin käyttöönsä kuin "Sopivasti skutsissa".

    • Anonyymi

      Ihan jokaisessa muussa paikassakin valitetaan. Jos asiat muuttuisivat siten, että omilla pankkitunnuksilla kirjaudutaan ja omalla nimellä/naamalla kommentoidaan loppuisi tämä ininä. Ainoastaan joku Raksa-Rane alias Matti Saarinen olisi äänessä. Toivottavasti tulisi nopeasti tämä käytäntö

    • Anonyymi

      Joo. 80 lukua ihannoidaan. Jokainen osaa laskea miten iäkästä porukkaa nämä valittajat on. Hilskan kauppa kun olisi niin kaikki olisi hyvin Olassa.

    • Anonyymi

      Onko kukaan kääntynyt persujen puoleen että Hilskan kauppa voitais palauttaa takaisin paikoilleen. Seisokos se muuten vielä erkontiellä, minä kun en edes tullut tietämään koko kauppaa. Jos vaikka erkontiekin pelastuis siinä samassa.

      • Anonyymi

        Hilskan kauppa ei ollunna Erkkontiellä joten sitä ei voi pitää keppi hevosena.


    • Anonyymi

      Se on vaikea olla positiivinen kun siihen ei ole mitään syytä.
      Kyllä oli kaikki paremmin silloin ennen, eikä sitä 80-lukua syyttä ihannoida.
      Kasarilla Orimattilassa vaikutti Aaltosen Aulis, Nimismies Andersson, Lääkäri Rousi ja monet muut merkittävät henkilöt, mukaanlukien kauppias Urho Hilska.
      Tehtaita oli lukuisia kuten Kaitila, Virke, Sellgren, Orimattilan saha ja Panpuu. Siinä vain muutamia mainitakseni.
      Huoltamoita joista sai palvelua oli kaikilla merkittävillä ketjuilla. Ravitsemusliikkeitä oli paremmista paikoista aina ns. räkälöihin.
      Linja-autolla pääsi monta kertaa päivässä suoraa reittiä Mallusjoen ja Mäntsälän kautta Helsinkiin asti.
      Kaikki oli ennen paremmin ja on syytäkin vanhan jermun vähän purnata. Nuoriso ei tiedä paremmasta mitään, niin silloin ei osaa kaivatakaan parempia aikoja.

    • Anonyymi

      Johan aloittaja valittaa ja purnaa.

    • Anonyymi

      Orimattila on maailman paras paikka. Kaikki toimii niin hyvin. Palvelut pelaa loistavasti ja kaikki päättäjät ovat ahkeria ja Orimattilalaisten asialla.

      • Anonyymi

        Olemme asuneet Orimattilassa yli 40 vuotta. Ei ole valittamista varsinkaan nyt kun persut voittivat ja on saatu uutta voimaa kylään.


      • Anonyymi

        Suomi on onnellisten maa, tääll,äkin on paljon tosi onnellisia, seuraappa vaan kulkijoiden naamoja.


    • Anonyymi

      Vetovoimaa tuo persut

    • Anonyymi

      Mie en valita kun en välitä. Orimattila on mitä on ja ei muuksi muutu vaikka persut on nyt johtanut kaupunkia vuoden.
      Täältä saa vielä sentään ruokaa ja hautauumaan palvelutkin pelaa joten eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mie en valita. Mie oon tyytyväinen kaikkeen. Viime yönäkin sain taas.

    • Anonyymi

      Koska asioille ei tehdä mitään parannusta. Se on yks ja sama noille päättäjille, kun asuvat muualla, jos joku asia on vinksallaan/ei toimi. Ei tavallinen tallaaja pysty kun valittamaan niin kauan, että viitsivät ne tahot toimia joiden vastuulla asiat on (= saavat palkan asioiden hoidosta). Pitäis kuunnella asukkaita paremmin ja toimia eikä lorvia ja olla välittämättä.

    • Anonyymi

      "Mitään eivät ole tehneet asioidensa parempaan kuntoon saamisen eteen."
      - Ristiriitaista, kun valitat juurikin siitä että he yrittävät tämän Suomi24:n kautta saada jotain muutosta aikaan.

      "Kyllä elämä on ihanaa kun nuorena teki oikeat valinnat."
      - Voisit valaista minkä virheen MINÄ tein. Olen pedofilian uhri enkä ikinä alkanut käyttää huumeita. En ole edes tupakkaa kokeillut. Olen todellakin huomannut että nimenomaan NÄMÄ syyt ovat aiheuttaneet sen että minua vainotaan.

      "En viitsi niistä kertoa mitään kun se vain pahoittaisi monenkin mielen. Tietäjät tietää ."
      - Ei meidän mieltä pahoita :) Kerro ihan rohkeasti vain :DDDDD

      • Anonyymi

        "En ole edes tupakkaa kokeillut."

        Olin teini, kun mainitsin asiasta aikuisten kertoillessa omista teinikokeiluistaan. "Niin varmaan!" tuhahdettiin ja jäätiin katsomaan minua paheksuvasti. J*ma! Mikä on ettei aikuiset osaa käyttäytyä eikä käyttää sitä kallon sisäpuolella olevaa juttua!

        Baari-ikäisenä sanoin olevani kiltti tyttö ja taas tuli tuo "Niin varmaan!". Kysyin heti napakasti että mitä minä muka olen tehnyt! Hän katsoi minua vain halventavasti ja käänsi päänsä pois vastaamatta minulle. Osaatteko te **** käyttäytyä edes?!

        Kehtaatte s**s**t MINUA katsoa halventavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole edes tupakkaa kokeillut."

        Olin teini, kun mainitsin asiasta aikuisten kertoillessa omista teinikokeiluistaan. "Niin varmaan!" tuhahdettiin ja jäätiin katsomaan minua paheksuvasti. J*ma! Mikä on ettei aikuiset osaa käyttäytyä eikä käyttää sitä kallon sisäpuolella olevaa juttua!

        Baari-ikäisenä sanoin olevani kiltti tyttö ja taas tuli tuo "Niin varmaan!". Kysyin heti napakasti että mitä minä muka olen tehnyt! Hän katsoi minua vain halventavasti ja käänsi päänsä pois vastaamatta minulle. Osaatteko te **** käyttäytyä edes?!

        Kehtaatte s**s**t MINUA katsoa halventavasti!

        ...Kuinkakohan paljon täältä on näitä minun viestejäni poistettu? Kävi ilmi että tämä yksi oli kadonnut. Mitään sanaa ei ole, mitä ei olisi jo paljon täällä viljelty. Kellä voi mennä niin hermo? Tein viestini uudelleen ja yritin nyt laittaa sanoja nätimmin, muttei tuo edes ole paha viesti. On täällä pahempiakin. Sinänsä sopiva aihe tässä ketjussa (ja viestissäni), kun jollain voi MINUN sanomisistani mennä hermo. Se on vähän kuin että pedofilia on kuulemma ok, lapset ei siitä Suomi24:n mukaan edes kärsi, mutta me uhrit emme saa asiasta puhua. Asiakkaita saa vainota, asiakkaita saa töniä ja väittää miksi vaan, mutten minä uhri saa näistä tapahtumista kertoa??!!!

        Joku tässä mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole edes tupakkaa kokeillut."

        Olin teini, kun mainitsin asiasta aikuisten kertoillessa omista teinikokeiluistaan. "Niin varmaan!" tuhahdettiin ja jäätiin katsomaan minua paheksuvasti. J*ma! Mikä on ettei aikuiset osaa käyttäytyä eikä käyttää sitä kallon sisäpuolella olevaa juttua!

        Baari-ikäisenä sanoin olevani kiltti tyttö ja taas tuli tuo "Niin varmaan!". Kysyin heti napakasti että mitä minä muka olen tehnyt! Hän katsoi minua vain halventavasti ja käänsi päänsä pois vastaamatta minulle. Osaatteko te **** käyttäytyä edes?!

        Kehtaatte s**s**t MINUA katsoa halventavasti!

        Te olette moninkerroin p*skempia ihmisiä kuin minä ja selkeästi kelvottomia miehinä. Minulle äksyily PAHENTAA asiaa. Te ette ole enää minkään arvoisia sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole edes tupakkaa kokeillut."

        Olin teini, kun mainitsin asiasta aikuisten kertoillessa omista teinikokeiluistaan. "Niin varmaan!" tuhahdettiin ja jäätiin katsomaan minua paheksuvasti. J*ma! Mikä on ettei aikuiset osaa käyttäytyä eikä käyttää sitä kallon sisäpuolella olevaa juttua!

        Baari-ikäisenä sanoin olevani kiltti tyttö ja taas tuli tuo "Niin varmaan!". Kysyin heti napakasti että mitä minä muka olen tehnyt! Hän katsoi minua vain halventavasti ja käänsi päänsä pois vastaamatta minulle. Osaatteko te **** käyttäytyä edes?!

        Kehtaatte s**s**t MINUA katsoa halventavasti!

        ...Kutsuin minua halventaneita miehiä sioiksi ja viestini todellakin poistettiin. Tämä kertoo aika hyvin tästä valtiosta ja sen sensuurista. Sika on kaunis eläin näihin joihinkin verrattuna!


    • Anonyymi

      Mie en valita. Isä oli Kirvun poikii ja minä jatkan hänen jälkeensä tyytyväisenä. Tämä Orimattila on ihan riittävän hyvä paikka asustella verrattuna moneen muuhun. Täältä saa melkein mitä tarvitsee. Ja naiset ovat mukavia.

    • Anonyymi

      Valitan kun olen saanut liian hyvää palvelua terkkarissa ja Smarketissa. Liian ystävällistä mulle.

      • Anonyymi

        Unohtuiko turvasana?


    • Anonyymi

      Olipa hyvä yllätys kun vilkaisin pankkitiliä. Veikkaus oli laittanut reilun 1400 euron lottovoiton tililleni. Voi näitä onnen päiviä.

    • Anonyymi

      On kiva olla Orimattilalainen. Täällä on oikeastaan kaikki hyvin kun Lahdesta saa jos ei Orimattilasta löydy. Hyvää on myös kaupungin johto niin virkamiehet kuin kaupungin hallituksen vetäjä. Kaikki toimii ja kuntaverokin on sopiva.

    • Anonyymi

      " Nämä elämäntapavalittajat on niitä henkilöitä joilla ei mene kovinkaan hyvin, ei edes keskinkertaisesti. "

      Erikoista valitusta, kun minua taas ärsyttää kun ihmiset, joilla EI OLE ONGELMIA valittavat :/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe