Joku ajatteli minua tunnin sisään

Anonyymi

Todella kiinteästi ja lämpimästi.
Tunsin sen lämmön ja edelleen.
Kiitos ☀️

45

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on jo positiivista, että ajattelit hänen olevan joku eikä kukaan tietty.

• Anonyymi

Nyt on kyllä ehkä illan oudoin kommentti...-sivusta

• Anonyymi

No avaa ihmeessä hieman, että mitä tarkoitit tällä, ajatteletko, että joku tietty ajattelee jotain tiettyä ja sinulla on pakkomielle kertoa, että ajattele vaan jokua mutta älä ajattele tiettyä tai ajattele tietyn ajattelevan sinua? Niin päästään perkamaan, että kuinka todellisuuteeen sinun aiheesi perustuu. Tuo tietty sekava poljento puhuis vähän sen puolesta, että sinulla on joku päähänpinttymä tästä asiasta. Liittyisikö siihen emävaleeseen, jossa miespuolinen osapuoli on objektisoitu aivan täysin heittopussiksi naisten valheisiin perustuviin peleihin ja leikkeihin esim tyrkkäämällä syrjään, että hei ei tää meidän kokemus sentään sulle kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No avaa ihmeessä hieman, että mitä tarkoitit tällä, ajatteletko, että joku tietty ajattelee jotain tiettyä ja sinulla on pakkomielle kertoa, että ajattele vaan jokua mutta älä ajattele tiettyä tai ajattele tietyn ajattelevan sinua? Niin päästään perkamaan, että kuinka todellisuuteeen sinun aiheesi perustuu. Tuo tietty sekava poljento puhuis vähän sen puolesta, että sinulla on joku päähänpinttymä tästä asiasta. Liittyisikö siihen emävaleeseen, jossa miespuolinen osapuoli on objektisoitu aivan täysin heittopussiksi naisten valheisiin perustuviin peleihin ja leikkeihin esim tyrkkäämällä syrjään, että hei ei tää meidän kokemus sentään sulle kuulu.

Viesti poistettiin, koska en ole 01.07.2022 19:58 vastaaja. Olen ap.
        Tarkoitin sitä, että lämpimiä tunteita ja ajatuksia voi kokea muiltakin kuin romanttisen ajatuksen kohteilta. Sekin on todella positiivista. Tunnen näitä myös ajoittain

• Anonyymi

Kuinka niin? Tunnen yleensä, kun joku rukoilee puolestani tai muuten ajattelee minusta lämpimästi. En vain tiedä kuka, ennen kuin joku sanoo siitä jälkeenpäin.

Uskoo ken tahtoo.

• Anonyymi

Minä ajattelin miestä. Taas pyöri ajatuksissa. Sanoin siinä samalla voisitko lähteä pois ajatuksista. On muitakin huolia murheita kun miehen ikävöinti.

• Anonyymi

Näköjään vieläkin pyörii. Voisinpa vain unohtaa. En halua enää ajatella sinua mies.

• Minulla on eräs mielessäni taukoamatta, tahtomattanikin. En mahda sille mitään.

• Anonyymi

Niin varmasti, kyllähän se työssä täällä sopiikin olla 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti, kyllähän se työssä täällä sopiikin olla 😄

Tarkoitti mitä? What? 🤔

• PalstaPrinssi kirjoitti:

Tarkoitti mitä? What? 🤔

Joku vastaus poistui tästä. Voisitko laittaa sen uudelleen?

• Anonyymi

Se olin minä. Yhtä kivaa naista ajattelin intensiivisesti nimessä kolme kirjainta! Sinä se olit!

• Anonyymi

Kauankos olet tätä naista iköinyt? :)

• Anonyymi

Niin olin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauankos olet tätä naista iköinyt? :)

Monta vuotta. Liian monta mutta aina on toivoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta vuotta. Liian monta mutta aina on toivoa!

Oletteko puhuneet naisen kanssa kasvotusten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olin.

???

• Anonyymi

Aloitus ei ole naiselta.

• Anonyymi

Pahan pistit, mutta jos (ja kun ehkä), niin miten?

• Anonyymi

Se on todella vahva tunne siitä, että olen jonkun ajatusten keskiössä. Muut tunteet, mitä siihen sitten päälle tuleekin vaihtelevat. Esimerkiksi tänään tuntui vaan lähinnä hyvältä ja intensiivisestä. Joskus tuntuu lisäksi riipaisevalta, yksinäiseltä jne. Tuollaisista kokemuksista on aikaa kyllä, kun olisi samaan aikaan tuntunut riipaisevan yksinäiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella vahva tunne siitä, että olen jonkun ajatusten keskiössä. Muut tunteet, mitä siihen sitten päälle tuleekin vaihtelevat. Esimerkiksi tänään tuntui vaan lähinnä hyvältä ja intensiivisestä. Joskus tuntuu lisäksi riipaisevalta, yksinäiseltä jne. Tuollaisista kokemuksista on aikaa kyllä, kun olisi samaan aikaan tuntunut riipaisevan yksinäiseltä.

Kuulostaa niin tutulle tunteelle. Minullakin valitettavasti on tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulle tunteelle. Minullakin valitettavasti on tuota.

Onko sinulla myös muita kehollisia tuntemuksia samaan aikaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein kyllä. Riipaiseva ikävän tunne ja ajatukset pelkästään toisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin tunnen sen taas. Voiko olla vain sattumaa tai itse aiheutettua tunnetta? Mies taas ajatuksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin tunnen sen taas. Voiko olla vain sattumaa tai itse aiheutettua tunnetta? Mies taas ajatuksissa.

Se on hyvä pitää ittensä mielessä, peukku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä pitää ittensä mielessä, peukku

Mielessä on siis mies en minä itseni. Tunne tulee ja menee miten haluaa. En ymmärrä sitä enää ja normaalisti pystyn elämään ilman ajatuksia hänestä miehestä.

• Anonyymi

Ei ole nimessä kolmea kirjainta ☀️

• Anonyymi

Mielikuvituksesi tekee tepposia.

• Anonyymi

Ei, niin monta juttua ollut, ettei ole sattumaa ☀️

• Anonyymi

Mutta tuskin saan tietää, kuka näin ajatteli. Kiitos hänelle kuitenkin!

• Anonyymi

Yleistä ilmapiiriä jos kavailee, niin se on jotenkin melankolinen ja valpastunut/herännyt/tajunnut samaan aikaan, toisaalta tämä on vähän sellainen päivä murmelina ilmiö täällä, joten onko siis viisasta uskoa, että huominen saa tarvittavat väritteet ja kuvitteet.

• Sitä se täällä on. Kaikki kiertää kehää.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Sitä se täällä on. Kaikki kiertää kehää.

Niin aamulla palataan taas reippain mielin astialle. Mitä tulee johonkin herkempään tai syvällisempään, niin eipä ihan hirveästi tee mieli kirjoitella mitään rakentavaa jos palautetta ei lasketa sellaiseksi kun on sen verran tukkoista

• Anonyymi kirjoitti:

Niin aamulla palataan taas reippain mielin astialle. Mitä tulee johonkin herkempään tai syvällisempään, niin eipä ihan hirveästi tee mieli kirjoitella mitään rakentavaa jos palautetta ei lasketa sellaiseksi kun on sen verran tukkoista

Mieluummin sitä käy syvällisemmät keskustelut ihan privaatisti, kuin julkisesti. Täällä kävisi trollit kimppuun alta aikayksikön.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Mieluummin sitä käy syvällisemmät keskustelut ihan privaatisti, kuin julkisesti. Täällä kävisi trollit kimppuun alta aikayksikön.

Niin paraskin puhumaan, mutta kiitos alustustuesta kumminkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin paraskin puhumaan, mutta kiitos alustustuesta kumminkin.

Niin totta... Olen koittanut oppia virheistäni.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Niin totta... Olen koittanut oppia virheistäni.

Siinähän meni sitten vähemmän kuin 30-40 vuotta :)

☀️

• Anonyymi kirjoitti:

☀️

Olen nopea oppimaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☀️

Minulla on kestänyt vähän yli 30 vuotta, eri henkilöiden kanssa tottakai. Nykyisin en tunne oikein mitään tai sitten vain angstia. Joku kirjoitti tuolla että kärsii mielisairaudesta, ehkä tunnen hänet.
        Tosin tämä ei ole niin yksinkertaista, että satut vain tuntemaan. Tämä on niin monimutkainen juttu, että ihmisen on ihan turha alkaa sitä miettimään syvällisemmin. Kunhan kokee vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kestänyt vähän yli 30 vuotta, eri henkilöiden kanssa tottakai. Nykyisin en tunne oikein mitään tai sitten vain angstia. Joku kirjoitti tuolla että kärsii mielisairaudesta, ehkä tunnen hänet.
        Tosin tämä ei ole niin yksinkertaista, että satut vain tuntemaan. Tämä on niin monimutkainen juttu, että ihmisen on ihan turha alkaa sitä miettimään syvällisemmin. Kunhan kokee vaan.

Miksi pitäisi tuntea vain positiivisia tunteita?

• Anonyymi

Aloitus on naiselta ☀️

• Anonyymi

Tunnustan jos sinulla on pitkät reidet.😳

• Anonyymi

Se on juoksija.

• Anonyymi

Teletappi alkoi kovettua kummasti ja odottaa meidän yhteistä tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tuokaa prinssinakki koiralla on nälkä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6144
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      3956
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3315
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2793
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      273
      1795
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1463
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1310
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe