Käyn joka yö kävelyllä satamapuistossa, kirkon metsäpoluilla tai keskustan alueella. Minua kytätään lähes aina kun olen yökävelyllä. Eilen 2 tai 3 autoa lähti perääni. Kävelin kirkon metsäpolkuja eilen klo 1-2 yöllä ja oikaisin museon ja viertolan välistä kulkevaa polkua pitkin minkä joku autoilija huomasi ja peruutti kirppiksen vieressä olevaan pihaan missä sijaitsi ennen POKEn raksapuoli tarkkailemaan minua hetkeksi minkä jälkeen kaasutti äänekkäästi pois kylälle päin. Ehdin kävellä vähän matkaa satamaan päin kunnes kuulin kun 2 autoa lähestyi minua takaapäin ja molemmat hiljentivät vauhtia useaan kertaan rinnallani. Käännyin katsomaan heitä päin minkä seurauksena he kaasuttivat pois. Sarahovin eteen oli pysäköitynä kolmas auto. Kun nuo 2 autoa ajoivat tuon sarahovin edessä olevan auton ohi niin toinen noista autoilijoista tööttäsi merkiksi tuossa kolmannessa autossa istuville. Kun kävelin sarahovin eteen pysäköidyn auton ohi niin kuljettajan paikalla oleva käänti virrat päälle ja ehkä aukaisi ikkunat. Auton kyydissä oli 2 miestä jotka alkoivat huutamaan perääni, en kuullut tarkkaan mitä mutta muistaakseni jotain ''TUO SE ON, SE ON TAAS...!!!'' enempää en kuullut. Tätä sattuu minulle useasti, ajetaan autolla hiljaa takaapäin ja hiljennetään rinnalle tultaessa tarkkailemaan kun kävelen ja sen jälkeen kaasutetaan pakoon jos käännyn katsomaan. Joskus kun olen istumassa kylän penkillä tai linja-autopysäkillä niin saatetaan ajaa autolla vauhdilla suoraan eteeni ja tehdä nopea u-käännös takaisin ja kaasutetaan pakoon. Satamapuistossa kävellessäni välillä jotkut ihmiset lähtevät perääni kävellen ja kun käännyn tuijottamaan niin pysähtyvät seisomaan paikoilleen kuin patsaat tuijottaen minua. Miksi minun liikkumiseeni puututaan tällä tavalla, kun samalla nuoriso ajelee öisin mopoilla ja autoilla satamapuistossa mutta kukaan ei puutu siihen?
Autoilla liikkuvat kyttääjät
Anonyymi
2
242
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten, hommaa elämä.
Väitä vielä että kaupoissakin sua seurataan ja cittareissa kusetetaan kassoilla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1019578Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554682Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92421Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561387Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291