Meikäläistä on ruvennut mietityttämään että jos mulla ois joku tulehdus alapäässä. Reiän ulkoympärys on punertava ja siihen kutittaa. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Huomasin myös että sisältä näyttää turvonneelta ja oudon vaalealta. Aukko on myös vähän suurentunut. Syy miksi en ole käynyt missään näyttämässä tätä on koska meillä on myös todennäköisesti ollut syyhyä liikkeellä, joten oletin sen olevan se. Olen käyttänyt ulkopuolelle sitä syyhy rasvaa mutta siitäkin on aikaa.
Onkohan ulkoiseen kutinaan syynä syyhyn jälkikutina ja sisäiseen outouteen esim. Uimisesta vaan jäänyt oudoksi vai onko kyseessä kuitenkin joku tulehdus?
Onko minulla emätintulehdus?
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko olla hiivatulehdus? Tai vai kuivuutta Jos ei hiivalta vaikuta niin osta maitohappopuikkoja apteekista mitkä tasapainottavat ph. Minulle neuvolasta suositeltiin I SAY VAGINAL INFECTION tabletteja. Ne hoitaa ja ennaltaehkäisee bakteerien ja hiivan aiheuttamia emätintulehduksia. Lisäksi suositeltiin bepanthenilla rasvaamaan kun limakalvoja nipisteli ja punoitti. Hiiva ja bakteeriviljely tutkittiin vaan ei ollut kumpaakaan minun tapauksessa. Alapää oli outo ja olin varma että on joku tulehdus. Oli vaan jotenkin ärtynyt, todennäköisesti liiasta pesemisestä.
- Anonyymi
Parempi teho on varsinaisilla hiivatulehdusta torjuvilla lääkkeillä (myös reseptivapaana). Kun hiivasta pääsee eroon, niin sitten voi käyttää noita ennakkotorjuntaan sopivia tuotteita.
- Anonyymi
mene lääkäriin jotta sinut voidaan tutkia.Niin saat oikeat lääkkeet vaivaan.
- Anonyymi
Punoitus ja kutina voivat olla myös merkki herpeksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi893455Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj1003174SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1803103- 1632784
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562448Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla92347Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092256Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi622233Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142103Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4151843