Meikäläistä on ruvennut mietityttämään että jos mulla ois joku tulehdus alapäässä. Reiän ulkoympärys on punertava ja siihen kutittaa. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Huomasin myös että sisältä näyttää turvonneelta ja oudon vaalealta. Aukko on myös vähän suurentunut. Syy miksi en ole käynyt missään näyttämässä tätä on koska meillä on myös todennäköisesti ollut syyhyä liikkeellä, joten oletin sen olevan se. Olen käyttänyt ulkopuolelle sitä syyhy rasvaa mutta siitäkin on aikaa.
Onkohan ulkoiseen kutinaan syynä syyhyn jälkikutina ja sisäiseen outouteen esim. Uimisesta vaan jäänyt oudoksi vai onko kyseessä kuitenkin joku tulehdus?
Onko minulla emätintulehdus?
5
270
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko olla hiivatulehdus? Tai vai kuivuutta Jos ei hiivalta vaikuta niin osta maitohappopuikkoja apteekista mitkä tasapainottavat ph. Minulle neuvolasta suositeltiin I SAY VAGINAL INFECTION tabletteja. Ne hoitaa ja ennaltaehkäisee bakteerien ja hiivan aiheuttamia emätintulehduksia. Lisäksi suositeltiin bepanthenilla rasvaamaan kun limakalvoja nipisteli ja punoitti. Hiiva ja bakteeriviljely tutkittiin vaan ei ollut kumpaakaan minun tapauksessa. Alapää oli outo ja olin varma että on joku tulehdus. Oli vaan jotenkin ärtynyt, todennäköisesti liiasta pesemisestä.
- Anonyymi
Parempi teho on varsinaisilla hiivatulehdusta torjuvilla lääkkeillä (myös reseptivapaana). Kun hiivasta pääsee eroon, niin sitten voi käyttää noita ennakkotorjuntaan sopivia tuotteita.
- Anonyymi
mene lääkäriin jotta sinut voidaan tutkia.Niin saat oikeat lääkkeet vaivaan.
- Anonyymi
Punoitus ja kutina voivat olla myös merkki herpeksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869