Hei, mä haluisin vaipat koska niistä tulee tosi mukava turvallinen lapsellinen olo ja tykkään siitä mutta en kehtaa sanoo äitille vaikka se vois ymmärtää koska olin 7-8v ja sanoin äitille että haluun vaipat ni sit äiti vaan sano et hmm ok sit hommas ja puki ne mulle mutta haluaisin edelleen vaipat mutta oon jo paljon isompi ni miten sanoisin vai kävisinkö hakee yksin kaupasta mut lähimpään kauppaan on 12km ni olis kivempi mennä äitin kanssa autolla ni miten kertoisin??
Haluaisin vaipat 12v
Anonyymi
2
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla myös tulee joskus pissat housuun mutta tykkään jotenkin siitä
- Anonyymi
Kannattaa sanoa. Äitisi ymmärtää varmasti.😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029