Yögallup: miten kulunut vuosi on muuttanut elämääsi

Anonyymi

Ihan vaan näin puolivuosittainkin voi jotain kysellä eikä vaan joulukuun lopussa.

3

99

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuotta vanhempi kuin vuosi sitten.

• Anonyymi

Olen uupunut. Vähitellen koitan muuttaa elintapojani parempaan. Ja tosissani haluan lopettaa turhan stressaamisen. Olen vaan sellainen murehtija ja sellaisestahan ei mitään hyötyä ole kenellekään. Mutta kesä on kaunis ja ulkona on kivaa olla.

• On muuttanut niin henkisesti, kuin fyysisesti. Hyvässä ja huonossa mielessä... Virheistä oppii. Jne... 🤴

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      47
      2299
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1085
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      962
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      317
      915
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      54
      879
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      843
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      714
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      685
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      678
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      633
    Aihe