Nyt meni sitten vissiin vähän alta lipan.. joutopäivät ja ei anniskelua..
Voiko olla muuta takana, kuin verovelka 🤔
Tainnut paikallispanimo olla hieman mokannut homman??
Joutopäivät.. mites sitten kävikään..
6
972
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se "osakeanti" jo varmaan vähänkin yritysmaailmaa ymmärtävän tuntosarvet nosti pystyyn. Että onkohan kaikki asiat kunnossa. Kunnan olisi pitänyt enemmän lunastaa niitä 🤔😂
- Anonyymi
Kunnan ei pidä tuommosta yrittäjää pönkittää.
- Anonyymi
Kyllä kai kylältä anniskelupaikkoja löytyy?
- Anonyymi
Sääliksi käy, tsemppiä asianosaisille
- Anonyymi
On teillä murheet. Joutsa on juoppola ollut aina, muuten ei mikään onnistu , jos ei saa soiroo.
Katselkaa naapuripitäjien kesäjuhlia. Kangasniemen musiikkiviikot, Tervaleppäjuhlat Hirvensalmella ym.
Ei ole tarvetta sikailla! - Anonyymi
Lupaprosessi siinä oli takana,liian myöhään haettu.Jäipä käymättä Talomuseolla tänä vuonna.Kannattaisi hakea luvat ensi vuodelle jo nyt niin ei tulisi töppäilyjä lupien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247