Nyt meni sitten vissiin vähän alta lipan.. joutopäivät ja ei anniskelua..
Voiko olla muuta takana, kuin verovelka 🤔
Tainnut paikallispanimo olla hieman mokannut homman??
Joutopäivät.. mites sitten kävikään..
6
1033
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kyllähän se "osakeanti" jo varmaan vähänkin yritysmaailmaa ymmärtävän tuntosarvet nosti pystyyn. Että onkohan kaikki asiat kunnossa. Kunnan olisi pitänyt enemmän lunastaa niitä 🤔😂
- Anonyymi
Kunnan ei pidä tuommosta yrittäjää pönkittää.
- Anonyymi
Kyllä kai kylältä anniskelupaikkoja löytyy?
- Anonyymi
Sääliksi käy, tsemppiä asianosaisille
- Anonyymi
On teillä murheet. Joutsa on juoppola ollut aina, muuten ei mikään onnistu , jos ei saa soiroo.
Katselkaa naapuripitäjien kesäjuhlia. Kangasniemen musiikkiviikot, Tervaleppäjuhlat Hirvensalmella ym.
Ei ole tarvetta sikailla! - Anonyymi
Lupaprosessi siinä oli takana,liian myöhään haettu.Jäipä käymättä Talomuseolla tänä vuonna.Kannattaisi hakea luvat ensi vuodelle jo nyt niin ei tulisi töppäilyjä lupien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493