Meihen lapset on laiskoja

Anonyymi

Miten ne kakarat sais tekemään kotitöitä? Meillä ei onnistu milääm , ei siivoominen , ei ruohon leikkuu, ei haravointi, ei tiskaus, ei ruuan laitto ei petien petaus ei siis mikään. Kuulokkeet korvilla istutaan ja katellaan ja päälistellään kun minä raadan. Likaset vaatteet päällä istutaan meidän uudessa valkisessa sohvassa ja kaverita tuodaan mässälilemään tänne joka ikunen päivä. Olen yirttänyt komentaa mutta ei itipuolta uskota eikä totella, lisätään vaan folyymia ja riehumista. Olen sanonut miehellekin mutta ei mitään muutosta, kohta en jaksa. Minä raadan, kasvatan heitä, pesen ja pyykkään, olen kuin kotiorja joka tekee ja yksin ahertaa. Kuitenkin maksetaan heidän äidilleen elareita pienistä palkoista ja minäkin jouduin harrastukset lopettamaan kun ei pysty. Kaikki menee mitä tulee ja kersat vaan laiskottelee. Kohta on ovaessa lukko ja kyltti, täällä määrään minä. Uskon että heitä hävettö mutta yrittävät leikkiä kovista. Äitipuoli ei ole mitään, saa sotkee saa haukkua mutta kiitosta ei tule eikä kunnioiteta. Miehenlapset ovat rasittavia, omai ei koskaan ole käyttäytyneet noin, valtavan upeita lapsia mulla. Toista on nää miehen kakarat, en vaan kohta jaksa. Miten niistä pääsis eroon inhoan niitä otuksia.

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän voi, eihän sinä ole lapselle muu kuin perheenrikoja suttura Äidinhän siellä kuuluu olla, hänhän on lapsen äiti ja hänellä on kaikki oikeudet.
      Meihen laspen ei tarvii tehdä kotiytyötä.
      Miksi sutturat luulee että heillä on oiekus kiusata aj haukkua miehen lapsia mutta äitiä he eivät sinne halua? Pelottaako että äidit alkaa puolustaa lastaan? taitaa pelottaa. Salassa pitää haukkua ja kiusata miehen lapsia.
      Miksi sutturoiden pitää tunkea sinne kiusaamaan? En ole koskaan kuullut että sutturat saa mennä lapsia kiusaamaan mutta äiti ei voi mennä suojelemaan omia lapsia???????
      Kyllä nuo sutturat kuvittelee itseststään liikoja,yleensä laastarit ei ole keenkääns ilmissä kuin tyrkkyjä ja perheenrikojia.

    • Anonyymi

      Pyysin miehen lapsia aamupäivällä kun satoi, että siivoisi tallin ja pihan. Mutta eivät tehneet sitä. Eivät edes tulleet meille, kun isä pyysi heitä kertomaan aioitaansa, mitenmenee.

      Minun lapset nukkuivat vielä ja pitävät kesälomaansa, ovat niin ahkeria olleet, että ei raatsi heitä häiritiä ja rasittaa. Saavat lomailla rauhassa, kun on noita miehen laiskoja lapsia, jotka ihan hyvin voisi hoitaa puutarhaamme, kun ei ole muutakaan. Laiskoja ovat.

    • Anonyymi

      Kaikki lapset yleensä ovat uusioperheissä, varsinkin miehen puolelta. Meilläkään hänen tenavat eivät tekisi yhtään mitään, sipsejä syövät ja telkkua katselee luurit korvilla. Lihavia ovat ja koulussa huonoja.
      Kaikenlaisia on kun heitä ei äidit kasvata, vaan jätetään uudelle äidille. äidiksi ei vielä mua sano vaikka 7 vuotta olen heitä kasvatanu, tuskin puhuvat. Olen yrittänyt heidän äitiäänkin auttaa ja opastaa, mutta koko jengi on yhtä hankalia. n tajuu, Olen yrittänyt nätisti, mutta ei auta.
      Onneks ei oo mun vika, ei tarvi hävetä.

    • Anonyymi

      Taitaa olla provo, ei se kuule lapsillakaan ole helppoa kun vanhemmat ovat eronnet , ja kun uusi ihminen tulee mukaan kuvioihin.
      Niin että miksi heidän pitäisi olla siivousapuna sinulle joka kehut omia lapsiasi jotka näyttävät olevan sinulle ne oikeat kunnon lapset.
      ongelma on ihan sinun oma ja lapsilla ei ole siihen mitään osuutta, luulempa että miehesi lapset ovat jotenkin sellaisia että tunnet kateutta heitä kohtaan kun vertaatat omia ja miehen lapsia.
      Hyvä suhde toisen lapsiin tulee kun heitä kohdellaan samalla tavalla kun omiakin ja sittenhän voi laittaa koko lapsikartaalle työ listan jääkaapin oveen kellä kulloinkin in tiski vuoro ja kuka auttaa siivouksessa eri päivinä siis jokaiselle oma tehtävä, mutta lapsi ei ole sinulle mikään työkone vaan olet mennyt yhteen miehen kanssa vapasta tahdosta
      tietäen että hänellä on lapsia , joten älä valita jos ne ei tanssi sinun pillin mukaan kyllä lapset vaistoavat kuka heistä välittää, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

      • Anonyymi

        Tällä”Lissulla” ei ole miestä ja hänen lapset jo aikuisia, Lissun mies petti ja lähti toisen matkaan , siitä Lissu on erittäin katkera ja kiukkuinen, hän jopa vierotti lapset isästään, hänellä myös lapsenlapsia, jotka ei ole Lissun juttujen mukaan koskaan nähnyt vaariaan.
        Hän kirjoittaa kaikille perhepalstoille trollejaan joka päivä.


      • Anonyymi

        Mikä uusi ihminen tulee mukaan?? Kaikkihan ne lapset tuntee ketkä on tunteneet aina Ei kenenkään kotiin mene yhtään uutta ihmisitä. iivoojaa ei näillä palkoill akukaan pysty palkkaamaan.

        Kuka se uusi aikuinen on? heh... harhoja taas nääe että johonkin taloon tulee ja lappaa uusia ihmisiä joka päivä. Ehei... kuule pois saattaa lähtä ihmisiä muttei uusia tule tilalle. Ei kenenkään koti ole mikään kauppa jossa ihmiset vaihtuu. Hyi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe