Aloitettu pumppumies keskustelu on suljettu. Se on hienoa että suomi 24 toimii. Saako täällä ilmoittaa mielipiteensä.
Jos täällä ilmoittaa kokemuksesta tai mielipiteesi niin saako sua uhata.
Pumpummies
Anonyymi
5
822
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei kukaan uhkaa. Minä teen mitä haluan ja nostan rahat. Asennukset........
- Anonyymi
Asennuksia on tehty ympäri Suomea. Tämä viestintä jatkuu koko Suomeen.
- Anonyymi
Juoppo se on ja tuskin yhtään hommaa edes hoitaa itse tällä hetkellä
- Anonyymi
Ei saa uhata !. Minä ilmoitan poliisille ne uhkaukset, kuten hyvin tiedät. Ei ihme, että suljettiin se ensimmäinen ketju; tosin minä en ehtinyt siihen kommentoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83032657Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412344Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481096- 57802
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10791- 19709
- 55682