Onko tämä suomenennätys?

Anonyymi

Melkein 2000 kuvakaappausta kopioitu omalle fb seinälle toisen ihmisen somekirjoituksia, mistä se kertoo?
Tuntuu uskomattomalta mutta totta se on,sen voi jokainen tarkistaa 😳

35

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis pelkästään Iso pomoa on stalkattu tuo määrä

    • Anonyymi

      Mie lopetan sit ko miusta ei kirjoteta tääl ennää mittää
      T. Pena

    • Oletko laskenut tähän vaan suomi24 palstan keskusteluista otetut kuvakaappaukset?

      • Anonyymi

        Kertokaa miksi tuo kuvakaappaus on niin suosittu?itse en näe moisessa mitään hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa miksi tuo kuvakaappaus on niin suosittu?itse en näe moisessa mitään hienoa.

        Hää kato ottaa niit siks jos hänel tulloo joskus polliisille asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hää kato ottaa niit siks jos hänel tulloo joskus polliisille asiaa

        🤣🤣🤣🤣😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hää kato ottaa niit siks jos hänel tulloo joskus polliisille asiaa

        Oli jo 🤣🤣🤣 Nettipoliisille meni jo vuosii sitte linkki muutamaan albumiin.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Oli jo 🤣🤣🤣 Nettipoliisille meni jo vuosii sitte linkki muutamaan albumiin.

        Mitäkä se nettipoliisi sano, sanoko se et pena sie oot ihan ehoton kopio kunkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäkä se nettipoliisi sano, sanoko se et pena sie oot ihan ehoton kopio kunkku

        Ei vaa sano et voin tehä niist viesteistä rikosilmotuksen jos ne ei lopu.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei vaa sano et voin tehä niist viesteistä rikosilmotuksen jos ne ei lopu.

        Miks et sitte tehny?Vai halusit sie et riita jatkuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks et sitte tehny?Vai halusit sie et riita jatkuu?

        Helpommal pääs ku laitto tälle häirikölle eston 🤣


      • Anonyymi

        Pena on sanaton eikä pysry vastaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena on sanaton eikä pysry vastaamaan

        Äh piti kirjoittaa pysty


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Helpommal pääs ku laitto tälle häirikölle eston 🤣

        Pena poistattaa viestit ko ei pysty vastaamaa


    • IsoPomo poistaa kommentteja. Aihe osui arkaan paikkaan, siis ne nettipoliisille lähetetyt albumit
      Kysehän oli hänen lähettämistä viesteistä kirjoituksista Penan sivulla.

      • Anonyymi

        Mut penalla meni pupu pöksyyn eikä uskaltanu tehdä rikosilmoitusta.IsoPomo vei voiton siinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut penalla meni pupu pöksyyn eikä uskaltanu tehdä rikosilmoitusta.IsoPomo vei voiton siinäkin.

        😂😂 Mahtava tuo häirikkö IsoPomo. Meidän porukkaakin on häiriköiny mesessä. Onneks esto auttaa siihen.
        Nyt joutuu vain häiriköimään ja riitelemään täällä anonyyminä 😂


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂 Mahtava tuo häirikkö IsoPomo. Meidän porukkaakin on häiriköiny mesessä. Onneks esto auttaa siihen.
        Nyt joutuu vain häiriköimään ja riitelemään täällä anonyyminä 😂

        Kävin lukemassa Penan sivuilta noita viestejä niin kyllä niissä oli monta kertaa että pyysi Penaa lopettamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lukemassa Penan sivuilta noita viestejä niin kyllä niissä oli monta kertaa että pyysi Penaa lopettamaan.

        Miehä lopetin ne viestit mut IsoPomo ei ossaa tääl vielkää lopettaa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Miehä lopetin ne viestit mut IsoPomo ei ossaa tääl vielkää lopettaa 🤣🤣🤣

        Sinä joudut sovittamaan tekosi sillä viimeisellä portilla,sieltä ei ole enää paluuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joudut sovittamaan tekosi sillä viimeisellä portilla,sieltä ei ole enää paluuta

        Niihä sie kirjotit miulle jo aikoinaa siel sähköpostiskii. 🤣 Mieku esti viestit ni aloit lähetellä sähköpostei....


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Niihä sie kirjotit miulle jo aikoinaa siel sähköpostiskii. 🤣 Mieku esti viestit ni aloit lähetellä sähköpostei....

        Meniks Pena yöunet ko jäit taas valheesta kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meniks Pena yöunet ko jäit taas valheesta kiinni?

        Mist valheest?
        Ja ainaha mie oon heränny siin 3 paikkeil 🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mist valheest?
        Ja ainaha mie oon heränny siin 3 paikkeil 🤣

        Sie oot nii kova valehtelemaa et enää et ees huomaa mist valheest.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sie oot nii kova valehtelemaa et enää et ees huomaa mist valheest.

        Mikä täs oli se vale? Ai se et minuu pyyvettii lopettamaa?
        Tietäsitpä kui monta kertaa mie oon pyytäny tätä häirikköö lopettamaa viestien lähettämisen.
        Vai tuo miun herääminen?


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mist valheest?
        Ja ainaha mie oon heränny siin 3 paikkeil 🤣

        IsoPomo yrittää aina kääntää asiat niin ettei hänessä ole koskaan mitään vikaa. Liittyykö se siihen Jumaluuskompleksiin vai mihin?
        Varmaan aika moni sai aikoinaan osakseen näitä häirikköviestejä, silloin kun IsoPomo oli Imatra ryhmän yp:nä.
        Ja hän on tässäkin se kuka on aloittanut viestien lähettelyn.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        IsoPomo yrittää aina kääntää asiat niin ettei hänessä ole koskaan mitään vikaa. Liittyykö se siihen Jumaluuskompleksiin vai mihin?
        Varmaan aika moni sai aikoinaan osakseen näitä häirikköviestejä, silloin kun IsoPomo oli Imatra ryhmän yp:nä.
        Ja hän on tässäkin se kuka on aloittanut viestien lähettelyn.

        Tästä huomaa että ette pärjää minulle.

        T.IsoPomo


    • Anonyymi

      Luin tätä ketjua moneen kertaan mut en löytäny vastausta alustuksen kysymykseen.
      Kaikenlaista muuta höpinää ketjussa kyllä on. Olikohan kysymys liian vaikea?

      • Anonyymi

        Elämän tarkoitus on olla monistuskone.


    • Anonyymi

      Nostetaas tämä keskustelu ylös, kun ketjun aloituksesta tulee tänään 2 vuotta. Vieläkin tuntuu olevan ajankohtainen aihe.

      • Anonyymi

        Hänen seuraajille ajankohtainen. Ei muille.


    • Anonyymi

      Sie se et ymmärrä huumorii yhtää.
      t. IsoPomo

    • Anonyymi

      UP

      T:Pena

      • T:PENA on kova UPittaa.


    • Anonyymi

      Up
      T:pena

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe