Hyvä terveyshoitola/kylpylä?

Anonyymi

Kunto on sitä ja tätä.
Pitäisi saada uudet otteet eloon.

Menisin mielelläni muutamaksi päiväksi terveyshoitolaan, missä olisi mahdollista eri hoitoihin, kuten hierontaa, jalkahoitoa ym ja terveellistä ruokaa.

Voiko joku suositella jotain paikkaa?

Onhan niitä kalliita kylpylöitä, mutta tämä olisi ihan vain perusterveydenhoitoa, ei tartte olla viihdytystä eikä tanssi-iltoja yms.

10

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko joku luostari sopiva.

• Anonyymi

Ei tartte olla luostari, sellainen vain missä olisi hierontaa, jalkahoitoa ja terveellistä ruokaa.
        Onko sellaisia yleensä ollenkaan?

On tietysti kaikki "Ikaaliset" muut. - mutta vain pelkkä terveyshoitola, yksinkertianen, ilman "tanssi-iltoja"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte olla luostari, sellainen vain missä olisi hierontaa, jalkahoitoa ja terveellistä ruokaa.
        Onko sellaisia yleensä ollenkaan?

On tietysti kaikki "Ikaaliset" muut. - mutta vain pelkkä terveyshoitola, yksinkertianen, ilman "tanssi-iltoja"?

Olisko esim jossain Kansalaisopistossa?

• Anonyymi

Mutamassa päivässä kehosi ei tervehdy sano jo järkikin! Kerran sinulla on rahaa. Käy joka vikko tai joka toinen viikko joka kolmas tai neljäsvikko. Thai hieronassa. Siellä käyvät myös naiset!Ja saa latupalvelua. Sen jälkeen menet hyvin syömän jonnekin lounaalle.Mikä estää? Jokainen tietä ei vikossa laihdu pysyvästi tai ei kukaudessa.Ei myöskään keho kuntoudu mutta rentoutu!

• Anonyymi

Itse lähtisin vaikka Pärnuun, sinne matkatoimiston kautta valmis paketti johon kuuluu alkuun lääkärin vastaanotto ja voi valita 2-3 hoitoa / päivä. Lisähoitoja voi halutessaan ostaa erikseen, esim kasvo- tms hoitoja mitä ei tuohon pakettiin tule. Täyshoito johon kuuluu myös kaikki ateriat ja matkat edestakaisin. Hintataso paljon edullisempi kuin Suomessa. Suosittelen. Edesmennyt sukulaisrouva kävi vuosia näissä ja sai sieltä avun jopa sellaisiin nivelvaivoihin mihin täällä ei saanut yhtään mitään.
        Hintoja mitä olen katsellut niin sillä hinnalla millä Pärnuun kylpylään pääsee täyshoidolla ja pakettiin kuuluvilla palveluilla ja kuljetuksilla ei Suomessa pääse kuin hätäiseen majoittumaan pelkän aamupalan kera, kaikki muut joudut erikseen maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse lähtisin vaikka Pärnuun, sinne matkatoimiston kautta valmis paketti johon kuuluu alkuun lääkärin vastaanotto ja voi valita 2-3 hoitoa / päivä. Lisähoitoja voi halutessaan ostaa erikseen, esim kasvo- tms hoitoja mitä ei tuohon pakettiin tule. Täyshoito johon kuuluu myös kaikki ateriat ja matkat edestakaisin. Hintataso paljon edullisempi kuin Suomessa. Suosittelen. Edesmennyt sukulaisrouva kävi vuosia näissä ja sai sieltä avun jopa sellaisiin nivelvaivoihin mihin täällä ei saanut yhtään mitään.
        Hintoja mitä olen katsellut niin sillä hinnalla millä Pärnuun kylpylään pääsee täyshoidolla ja pakettiin kuuluvilla palveluilla ja kuljetuksilla ei Suomessa pääse kuin hätäiseen majoittumaan pelkän aamupalan kera, kaikki muut joudut erikseen maksamaan.

ooooooon siellä käyny ja hoitoja ottanu, ei oikeestaan valittamista
        mutta meren yli en tykkää makustella,
        en menisi enään sinne, on liian kaukanaki,

ja yksi hassu tapahtuma hiukan puistatti,,
        kerronko,,,, no kerron kuitenki,,,

olin kapaamossa,
        kaikki oli fiksua ja ammattitaito korkea
        MUTTA
        kampaaja sanoi tuoliin istuessani
        " pistä se käsilaukku tuohon, " huh
        SE OLI ROSKAKORI,,
        karvat nousi pystyyn,

heti putkahti mieleen,
        kun se sitoi minut kokonaan suojaavan kaapun alle,
        ja siirsi sen roskakorin minusta kauemmas, huh hah heh,
        mitä se olisi tehny mun käsilaukulle,
        aivan kauheet ajatukset seilasi päässä,
        rahat , kortit ja henkilötiedot olisi kadonnu ties minnekkä,

ikinä en luovu käsilaukustani kampaamoissa,
        viisainta varoa kuin katua,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin lääkärin vastaanotolle ajan lopuilla. Lekurin lausunnon ydin oli se kun hän totesi minun olevan ensimmäisi selvä mies.
        Emme pidä satamissa rähjäämisestä joten olimme Viron joulujen jälkeen useita jouluja Eurooppalaisllla kiertomatkoilla. Viimeeksi pääkohteena Rooma. Edellinen Bledissä.
        Viimeiset joulut läheisessä kylpylässä kuten muutkin juhlapyhät. Juhannus ja joulu.

• Anonyymi

Löytyyhän niitä kun googlettaa vaikkapa sanoilla terveyskylpylä. Kun pandemia ollut päällä kaksivuotta peräkkäin niin voi olla että jotkut joutuneet lopettamaan toimintansa. Voit myös googlettaa sanoilla hyvinvointi paikkakuntasi nimellä.
      Jos kuulut vaikka johonkin hengitysliittoon tai sydänliittoon tai muuhun liittoon, niin niidenkin kautta voi löytyä jotain.

• Anonyymi

Itse käyn Yyteri Spa kylpylässä.
        Ja siellä jalka- ja kasvohoidoissa.
        On uima-altaat ym.

On vaikka minkälaisia hoitoja.
        Tuotteet ovat luonnonmukaisia.

Olen jälleen sinne menossa rentoutumaan vapun jälkeen.
        Jo meri-ilma raikastaa.
        Nautin siitä tutusta paikasta.
        Lapsuudesta tuttu.
        Ja on vielä kotikaupungissani.

Ei kiinnosta baarit eikä iltariennot

• Anonyymi

Eräs Saimaan rannalla sijaitseva kylpylä on juhlapyhiemme viettämisen vakiopaikka.
      Ensi juhannukseksi on varattu 3:n vuorokauden täysihoito. Itse käyn kuntosalilla ja altaissa. Vaimo omissa kotkotuksissaan. Syömme valikoiden ja kiirehtimättä. Emme siis ähkyyn.
      Vaimoni on absolutisti. Itse nautin iltaisin salin puolella viinin tai pari viskiä. Huoneessa on mukanani loput joululahjaksi saamastani VSOP konjamiinista ja varmiiden vuoksi 0,7 litraa brandy-/ amaretto yhdistelmää.
      +80 ukko on jo oppinut, ettei kaikkea käsillä olevaa alkoholia tarvitse juoda.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe