Miksi optikkoliikket eivät halua laittaa linssejä vanhoihin kehyksiin siis entisiin tai vaikka tokmannilla ostettuihin lukulaseihin. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Linssit vanhoihin kehyksiin
5
589
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut Tokmannin muoviraamit voivat olla laadultaan ihan mitä tahansa. Mutta sitä olen ihmetellyt että minulla on pari-kolme vuotta vanhat titaaniset laadukkaat metallisangat, eikä nekään kelpaa.
Optikkoliikkeissä on tarjouksessa parhaimmillaan Tokmannin lasien hintaisia ja silloin ne ovat ihan oman näkökyvyn mukaan sovitettuja.- Anonyymi
Optikot haluaa tienata rahaa, ja hyvin tienaavatkin kunmuualla maailmassa saat silmälasit yli puolet halvemmaksi lasi ei sinänsä maksa paljon mitään ja sama juttu sangoilla jotka eivät myöskään ole kalliita valmistaa ,mutta onhan optikonkin elettävä
- Anonyymi
Valmislasien hintaero syntyykin linssien sijaan kehyksistä ja niiden muotoilusta, Autio summaa.
Valmislasien sankoja ei voinut lämpömuotoilla. Autio yritti taivuttaa valmislasien sankoja, mutta yksikään ei suostunut muotoutumaan käyttäjän pään mukaisesti. Osa sangoista taipui takaisin, osa ei taipunut lainkaan, muutamat rikkoutuivat. - Anonyymi
Minun linssit maksavat 500 euroa kpl. Niitä ei kyllä asenneta mihin hyvänsä romukehyksiin.
Jos halvat linssit haluaa ja ne riittää, niin niitä voi ostaa vaikka R-kioskista. Ei takuuta eikä jälkihuoltoa.
Miten ihmiset jaksavat täyttää päivänsä muutaman euron halpalasien säätämiseen? - Anonyymi
Homma sillä lailla, että kun optikko tulee minun rengasliikkeeseen niin vanhoille vanteille ei uusia renkaita laiteta vaan otetaan aina hyllystä uudet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263