Linssit vanhoihin kehyksiin

Anonyymi

Miksi optikkoliikket eivät halua laittaa linssejä vanhoihin kehyksiin siis entisiin tai vaikka tokmannilla ostettuihin lukulaseihin. Mikä siinä on niin vaikeaa?

5

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut Tokmannin muoviraamit voivat olla laadultaan ihan mitä tahansa. Mutta sitä olen ihmetellyt että minulla on pari-kolme vuotta vanhat titaaniset laadukkaat metallisangat, eikä nekään kelpaa.

Optikkoliikkeissä on tarjouksessa parhaimmillaan Tokmannin lasien hintaisia ja silloin ne ovat ihan oman näkökyvyn mukaan sovitettuja.

• Anonyymi

Optikot haluaa tienata rahaa, ja hyvin tienaavatkin kunmuualla maailmassa saat silmälasit yli puolet halvemmaksi lasi ei sinänsä maksa paljon mitään ja sama juttu sangoilla jotka eivät myöskään ole kalliita valmistaa ,mutta onhan optikonkin elettävä

• Anonyymi

Valmislasien hintaero syntyykin linssien sijaan kehyksistä ja niiden muotoilusta, Autio summaa.

Valmislasien sankoja ei voinut lämpömuotoilla. Autio yritti taivuttaa valmislasien sankoja, mutta yksikään ei suostunut muotoutumaan käyttäjän pään mukaisesti. Osa sangoista taipui takaisin, osa ei taipunut lainkaan, muutamat rikkoutuivat.

• Anonyymi

Minun linssit maksavat 500 euroa kpl. Niitä ei kyllä asenneta mihin hyvänsä romukehyksiin.

Jos halvat linssit haluaa ja ne riittää, niin niitä voi ostaa vaikka R-kioskista. Ei takuuta eikä jälkihuoltoa.

Miten ihmiset jaksavat täyttää päivänsä muutaman euron halpalasien säätämiseen?

• Anonyymi

Homma sillä lailla, että kun optikko tulee minun rengasliikkeeseen niin vanhoille vanteille ei uusia renkaita laiteta vaan otetaan aina hyllystä uudet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe