Kannattaako yhteyttä ottaa?

Anonyymi

A) ei
B) kyllä
C) en osaa sanoa

42

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin Bn kannalla. Mitään ei saa, jos ei uskalla kokeilla onneaan. Silti en meinaa uskaltaa itse millään. Tunnen itseni niin ei-tykättäväksi hänen (miehen) rinnalla.

    • Anonyymi

      Ei. Miehet on tunnekylmiä. Jos ei tunne samoin, tylyttää niin että naiselle jää ikuiset traumat, eikä nainen enää ikinä uskalla aloitteita sen jälkeen tehdä

      • Anonyymi

        Kyllä ! Tylytystä ja maan rakoon polkemista !


      • Anonyymi

        No ei nyt kaikki. Riippuu myös mitä tuntevat ja mitä kohtelua ovat saaneet vastapuolelta joka kysyy.


    • Anonyymi

      B eihän siinä mitään häviä...
      voihan siitä jotain hyvää muodostua😊

      • Anonyymi

        Useimmiten ei. Mikäli mies on se viestin saannin kohde.

        Naisten ei kannata laittaa empaatittomille miehille mitään viestejä. Tuhoo naisten aloitekyvykkyyden, kun osuu kohdille tunnekylmä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten ei. Mikäli mies on se viestin saannin kohde.

        Naisten ei kannata laittaa empaatittomille miehille mitään viestejä. Tuhoo naisten aloitekyvykkyyden, kun osuu kohdille tunnekylmä mies.

        Joo ei kannata. Tuhoo myös itsetuntoa olla sellaisen kanssa tekemisissä. Kannattaa käyttää järkeä tunneasioissakin, ei voi muuttaa sitä toista mieleisekseen. Eli sellaiseen ei kannata panostaa.


    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti

    • Anonyymi

      Eherottomasdi.

    • Anonyymi

      Miesten homma on tehdä aloitteet ja laittaa viestit, koska tylyttääkin sujuvammin kun väärä naikkonen niitä laittelee.

      • Anonyymi

        Ei ole. Kyllä tunteilu on aina ollut enemmän naisten hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Kyllä tunteilu on aina ollut enemmän naisten hommaa.

        Miehet haukkuu pystyyn jos väärä nainen laittaa viestiä


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kyllä.

    • Kannattaa. Sillä se selviää.

      • Anonyymi

        Laita sitten se viesti.

        Miehet on käärmeitä! Sylkee tulta, jos viesti ei mieleinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita sitten se viesti.

        Miehet on käärmeitä! Sylkee tulta, jos viesti ei mieleinen.

        Oi ja voi... En minä voi, enkä uskalla... Naisetkin voivat reagoida vaikka miten. 🙂


    • Anonyymi

      Vahva B

    • Anonyymi

      B Aina ei se ota jos ei anna😊

    • Anonyymi

      Röllikkä ei tykkää vastauksestani, mutta mun mielestä riippuu kohteesta.

      Jos kohde on huono ja ongelmallinen niin ei kannata ollenkaan ottaa yhteyttä. Huono parisuhdekumppani vetää ongelmiin. Esim. Usein huumeriippuvainen opettaa päihteettömänkin käyttään ja vetää senkin mukanaan sinne päihdeongelma kierteeseen. Lukenu monia tarinoita näistä että varsinkin tytöt on alttiita alottaan huumeet jos poikaystävänsä käyttää.

      Sitten muuten joo yhteyttä kannattaa ottaa, mutta mun mielestä viisainta olis että se osapuoli joka ei tunne myötätuntoo, empatiaa eikä sääliä muiden mielipahoja kohtaan olisi se alotteen tekijä.

      Miksi? Koska hän vastaa alotteeseen joka ei mieluisalta suunnalta säälimättä tai varomatta toisen tunteita tippaakaan. Sellasen ei kannata odottaa alotteita koska hän tulee murjoon toisen.

      Kohde varmaan saattaa olla hellempi ja vastaa hellän pehmeästi myös pakkeja antaessa jonka takia hänen on parempi olla alotteen odottaja ja taas sen tunteettomamman se alotteen tekijä

      Näin vältytään aiheuttamasta henkisiä vammoja ja pelkotiloja toisille ihmisille

      • Anonyymi

        🤣 noin ei ainakaan kannata sanoo kellekään viestissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 noin ei ainakaan kannata sanoo kellekään viestissä

        Röllitär vastailee taas itselleen. Otas nyt ne iltalääkkeet. Kohta sammutetaan valot. Pääset omaan huoneeseen


      • Anonyymi

        Eli tiivistettynä; oman itsetunnon varjelemiseksi, älä lähesty psykopaattia, ellei psykopaatti lähesty sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllitär vastailee taas itselleen. Otas nyt ne iltalääkkeet. Kohta sammutetaan valot. Pääset omaan huoneeseen

        Onko rallitähti taas ihan tilin tallin sekaisin? Pitäisikö mennä hoitoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllitär vastailee taas itselleen. Otas nyt ne iltalääkkeet. Kohta sammutetaan valot. Pääset omaan huoneeseen

        Miten joku voi olla noin elämänkoulusta kotoisin, että lähtee ratsastamaan jonkun epämääräisen incelin jutuilla ja yrittää mustamaalata itselleen täysin tuntemattomia ihmisiä tai ylipäätään ketään naista niiden kirjoitusten taakse. Kyllä käy väkisinkin mielessä kovan alkoholin kulutuksen aiheuttama todellisuuden hajoaminen yhdistettynä sairaalloiseen kateuteen. Ehkä kaikki itsensä munaaminen on ollut sen arvoista🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rallitähti taas ihan tilin tallin sekaisin? Pitäisikö mennä hoitoon?

        Jotain on kyllä pahasti pielessä…


    • Anonyymi

      En tiedä. Jos nainen tykkää minusta ja haluaa ikuisesti rakastaa, niin tietysti kannattaa. Mutta jos pitää minua hölmönä, niin ei kannata häiritä tietenkään.

      • Anonyymi

        Jos sä et ole suojellut naista, ei kannata odottaa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä et ole suojellut naista, ei kannata odottaa mitään?

        En ole suojellut enkä odota mitään. Eihän minulla ole edes mahdollisuutta suojella häntä. Hän ei ole kanssani koska tällä hetkellä hänen ei ole joko mahdollista olla kanssani, tai ei halua. En tiedä miten hänen asiansa ovat.


    • Anonyymi

      A) älä ota, jos kerran noin epäröit. En ainakaan ite jaksa katella mitään vässykkää, joka ei uskalla ottaa vastuuta omista valinnoistaan.

    • Anonyymi

      Kannattaako yhteyttä ottaa?

      A) ei
      B) kyllä
      C) en osaa sanoa
      D) Veikkaamatta et voi voittaa

    • Anonyymi

      B, Ei kannata. Kukaan joka kysyy neuvoa Suoli24sta ei kannata kysyä vaan tyytyä osaansa maailmassa.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      B. Kannattaa ottaa yhteyksiä, voi olla mieluista seuraa.

      • Anonyymi

        B. Sitä ajattelen myös.


      • Anonyymi

        On se vaan paha juttu , jos aamullakin tekee mieli niitä aineita

        Mulla on aamu siunaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan paha juttu , jos aamullakin tekee mieli niitä aineita

        Mulla on aamu siunaus

        Kyllä se kahvi koukuttaa jos aamullakin tekee mieli.


    • Anonyymi

      A - jos vastaus on jo tiedossa.
      B - jos haluaa varmuuden.
      C - ei ole vastaus, vaan nössö välinpitämätön, piittamatton olotila, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      A* B* C*
      Ei sun varsi kestäis kuitenkaa, sitä mihin se johtais.

    • Anonyymi

      Tuskin suomi24a.

    • Anonyymi

      B kannattaa

    • Anonyymi

      B kyllä

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa playeriin yhteyttä jos olet tuuliviiri-syndroomasta kärsivä. Kannattaa ottaa vakaaseen henkilöön yhteyttä jos et ole tuuliviiri-syndroomasta kärsivä.

      Näin tehty parinvalinta säästää sydämiä. Kiitos ja hyvää kesän jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe