A) ei
B) kyllä
C) en osaa sanoa
Kannattaako yhteyttä ottaa?
42
532
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täysin Bn kannalla. Mitään ei saa, jos ei uskalla kokeilla onneaan. Silti en meinaa uskaltaa itse millään. Tunnen itseni niin ei-tykättäväksi hänen (miehen) rinnalla.
- Anonyymi
Ei. Miehet on tunnekylmiä. Jos ei tunne samoin, tylyttää niin että naiselle jää ikuiset traumat, eikä nainen enää ikinä uskalla aloitteita sen jälkeen tehdä
- Anonyymi
Kyllä ! Tylytystä ja maan rakoon polkemista !
- Anonyymi
No ei nyt kaikki. Riippuu myös mitä tuntevat ja mitä kohtelua ovat saaneet vastapuolelta joka kysyy.
- Anonyymi
B eihän siinä mitään häviä...
voihan siitä jotain hyvää muodostua😊- Anonyymi
Useimmiten ei. Mikäli mies on se viestin saannin kohde.
Naisten ei kannata laittaa empaatittomille miehille mitään viestejä. Tuhoo naisten aloitekyvykkyyden, kun osuu kohdille tunnekylmä mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten ei. Mikäli mies on se viestin saannin kohde.
Naisten ei kannata laittaa empaatittomille miehille mitään viestejä. Tuhoo naisten aloitekyvykkyyden, kun osuu kohdille tunnekylmä mies.Joo ei kannata. Tuhoo myös itsetuntoa olla sellaisen kanssa tekemisissä. Kannattaa käyttää järkeä tunneasioissakin, ei voi muuttaa sitä toista mieleisekseen. Eli sellaiseen ei kannata panostaa.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti
- Anonyymi
Eherottomasdi.
- Anonyymi
Miesten homma on tehdä aloitteet ja laittaa viestit, koska tylyttääkin sujuvammin kun väärä naikkonen niitä laittelee.
- Anonyymi
Ei ole. Kyllä tunteilu on aina ollut enemmän naisten hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Kyllä tunteilu on aina ollut enemmän naisten hommaa.
Miehet haukkuu pystyyn jos väärä nainen laittaa viestiä
- Anonyymi
Ehdottomasti kyllä.
Kannattaa. Sillä se selviää.
- Anonyymi
Laita sitten se viesti.
Miehet on käärmeitä! Sylkee tulta, jos viesti ei mieleinen. Anonyymi kirjoitti:
Laita sitten se viesti.
Miehet on käärmeitä! Sylkee tulta, jos viesti ei mieleinen.Oi ja voi... En minä voi, enkä uskalla... Naisetkin voivat reagoida vaikka miten. 🙂
- Anonyymi
Vahva B
- Anonyymi
B Aina ei se ota jos ei anna😊
- Anonyymi
Röllikkä ei tykkää vastauksestani, mutta mun mielestä riippuu kohteesta.
Jos kohde on huono ja ongelmallinen niin ei kannata ollenkaan ottaa yhteyttä. Huono parisuhdekumppani vetää ongelmiin. Esim. Usein huumeriippuvainen opettaa päihteettömänkin käyttään ja vetää senkin mukanaan sinne päihdeongelma kierteeseen. Lukenu monia tarinoita näistä että varsinkin tytöt on alttiita alottaan huumeet jos poikaystävänsä käyttää.
Sitten muuten joo yhteyttä kannattaa ottaa, mutta mun mielestä viisainta olis että se osapuoli joka ei tunne myötätuntoo, empatiaa eikä sääliä muiden mielipahoja kohtaan olisi se alotteen tekijä.
Miksi? Koska hän vastaa alotteeseen joka ei mieluisalta suunnalta säälimättä tai varomatta toisen tunteita tippaakaan. Sellasen ei kannata odottaa alotteita koska hän tulee murjoon toisen.
Kohde varmaan saattaa olla hellempi ja vastaa hellän pehmeästi myös pakkeja antaessa jonka takia hänen on parempi olla alotteen odottaja ja taas sen tunteettomamman se alotteen tekijä
Näin vältytään aiheuttamasta henkisiä vammoja ja pelkotiloja toisille ihmisille- Anonyymi
🤣 noin ei ainakaan kannata sanoo kellekään viestissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 noin ei ainakaan kannata sanoo kellekään viestissä
Röllitär vastailee taas itselleen. Otas nyt ne iltalääkkeet. Kohta sammutetaan valot. Pääset omaan huoneeseen
- Anonyymi
Eli tiivistettynä; oman itsetunnon varjelemiseksi, älä lähesty psykopaattia, ellei psykopaatti lähesty sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röllitär vastailee taas itselleen. Otas nyt ne iltalääkkeet. Kohta sammutetaan valot. Pääset omaan huoneeseen
Onko rallitähti taas ihan tilin tallin sekaisin? Pitäisikö mennä hoitoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla noin elämänkoulusta kotoisin, että lähtee ratsastamaan jonkun epämääräisen incelin jutuilla ja yrittää mustamaalata itselleen täysin tuntemattomia ihmisiä tai ylipäätään ketään naista niiden kirjoitusten taakse. Kyllä käy väkisinkin mielessä kovan alkoholin kulutuksen aiheuttama todellisuuden hajoaminen yhdistettynä sairaalloiseen kateuteen. Ehkä kaikki itsensä munaaminen on ollut sen arvoista🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rallitähti taas ihan tilin tallin sekaisin? Pitäisikö mennä hoitoon?
Jotain on kyllä pahasti pielessä…
- Anonyymi
En tiedä. Jos nainen tykkää minusta ja haluaa ikuisesti rakastaa, niin tietysti kannattaa. Mutta jos pitää minua hölmönä, niin ei kannata häiritä tietenkään.
- Anonyymi
Jos sä et ole suojellut naista, ei kannata odottaa mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä et ole suojellut naista, ei kannata odottaa mitään?
En ole suojellut enkä odota mitään. Eihän minulla ole edes mahdollisuutta suojella häntä. Hän ei ole kanssani koska tällä hetkellä hänen ei ole joko mahdollista olla kanssani, tai ei halua. En tiedä miten hänen asiansa ovat.
- Anonyymi
A) älä ota, jos kerran noin epäröit. En ainakaan ite jaksa katella mitään vässykkää, joka ei uskalla ottaa vastuuta omista valinnoistaan.
- Anonyymi
Kannattaako yhteyttä ottaa?
A) ei
B) kyllä
C) en osaa sanoa
D) Veikkaamatta et voi voittaa - Anonyymi
B, Ei kannata. Kukaan joka kysyy neuvoa Suoli24sta ei kannata kysyä vaan tyytyä osaansa maailmassa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
B. Kannattaa ottaa yhteyksiä, voi olla mieluista seuraa.
- Anonyymi
B. Sitä ajattelen myös.
- Anonyymi
On se vaan paha juttu , jos aamullakin tekee mieli niitä aineita
Mulla on aamu siunaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan paha juttu , jos aamullakin tekee mieli niitä aineita
Mulla on aamu siunausKyllä se kahvi koukuttaa jos aamullakin tekee mieli.
- Anonyymi
A - jos vastaus on jo tiedossa.
B - jos haluaa varmuuden.
C - ei ole vastaus, vaan nössö välinpitämätön, piittamatton olotila, ei kiinnosta. - Anonyymi
A* B* C*
Ei sun varsi kestäis kuitenkaa, sitä mihin se johtais. - Anonyymi
Tuskin suomi24a.
- Anonyymi
B kannattaa
- Anonyymi
B kyllä
- Anonyymi
Kannattaa ottaa playeriin yhteyttä jos olet tuuliviiri-syndroomasta kärsivä. Kannattaa ottaa vakaaseen henkilöön yhteyttä jos et ole tuuliviiri-syndroomasta kärsivä.
Näin tehty parinvalinta säästää sydämiä. Kiitos ja hyvää kesän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192