Miten saan menkat

Anonyymi

Voisiko joku kertoa? Olen 13vuotias ja menossa yläasteelle kaikilla kaverillani on alkanut ja minulla ei. Olen vika meidän harrastus porukasta ja kaveri porukasta. Osalla minuakin nuoremmilla on alkanut eikä minulla ole. Kun puhun niistä kavereille että ihan epäreilua että teillä on eikä mulla nii ne vaan sanoo että oo kiitollinen mutta kun en ole. Kaikki tytöt koulussa kiusaavat minua niistä että minulla ei ole menkkoja ja se on alkanut minun mielestä olla noloa!!! Ekana en ees ajatellut että onpa noloa kun ei ole menkkoja mutta sitten kun kaikilla alkoi alkaa ja minulla ei niin minua kiusattiin siitä ja se vähän nolottaa ja mietin että mikä minussa on vikana! Olen odottanut menkkojani jo 10 vuotiaasta mutta pelkään etteivät ne koskaan ala!!!! Se on noloa jos ei ole yläasteelle mennessä menkkoja!!!! Äitilläni alkoi jo 11 vuotiaana eli mikä minussa on vikana??? Jopa pikkusiskollani voi alkaa aikaisemmin kuin minulla ja se vasta olisinkin NOLOA!!!! Olen omasta mielestäni lihava ja vähän pullea vaikka treenaan ja tosi paljon mutta se höttö ei lähde pois millään lailla. Mietin johtuisiko se siitä kenties vai…??? Minulla ei myöskään näy rintoja koska olen nii liha että maha peittää sen!! Minun hyvällä kaverilla on upea kroppa, ihanat rinnat jotka näkyvät ja hänellä on MENKAT!!!!! minä olen lihava, ei ole rintoja ja ei TODELLAKAA MENKKOJA!!! Eli mikä minussa on vialla odotan menkkojani toivon että Ne alkaisivat tänä kesänä!! Voiko joku kertoa että johtuvatko nämä syyt että menkkani eivät ala?!!

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi vee! Sano niille koulukavereille, että sullaki just eilen alko taas menkat ja oot niiiiin kipee! Ei kai ne housuihin tule tarkastamaan?

    • Anonyymi

      Ihan kamalaa.Sun kavereilla on menkat.Kuule kyllä sä ehdit nauttii niistä menkoista ja ohivuodoista ihan tarpeeksi myöhemminkin.

    • Anonyymi

      Pienet on huolet, myöhemmin sen tajuut että miks piti tehdä ongelma tyhjästä.

    • Anonyymi

      Viestistäsi päätellen treenaat kovin. Jo tämäkin voi aiheuttaa sen että normaali hormonitoiminta ei pääse käynnistymään ja sen seurauksena kuukautiset alkamaan. Ellei normaali ruokailu ja muu toiminta palauta hormonitoimintaa ja kuukautiset viivästyy edelleen, kannattaa käydä lääkärissä jotta tutkitaan ettei kromosomistossa ole poikkeavaa.

    • Anonyymi

      Ei sen takia saisi ketään kiusata, ettei menkat ole alkanut. Muutenkaan kiusaaminen ei ole hyvä juttu, missään asiassa.
      Ja kyllä ne menkat alkavat, sitten kun aika on.
      Ap ehtii vielä monet kerrat elämänsä varrella kiroamaan koko menkat, ei ole kauheen kivaa vuotaa kerran kuussa monien vuosien ajan.

    • Anonyymi

      Mikä kiire on saada menkat. Mun kaverilla alkoi vasta 16 vuotiaana eikä se mitenkään kummallista ollut kenestäkään, monella alkoi siinä 14-15v.

    • Anonyymi

      Joko parta kasvaa?

    • Anonyymi

      Ei oo oikeita kavereita, jos kiusaa. Sinussa ei oo mitään vikana, omien menkkojen alku ei välttämättä liity siihen ikään, milloin äidillä alkoi. Sun kroppa on täydellinen just sellasena kun se on. Älä vertaa itseäsi muihin. Kyllä ne alkaa, jokaisella kropalla on oma aikataulunsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe