Moi! Olen syönyt minipillereitä ihan juuri 3kk ja olen huomannut että masentuneisuuteni on pahentunut paljon. Masennusta esiintyi jonkin verran jo ennen pillereitä, mutta nyt vaan pahentunut. Onko kenelläkään ollut masentuneisuutta pillereiden aikana ja pitäisikö minun lopettaa pillerit tai vaihtaa merkkiä?
minipillerit
14
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisko sun miettiä mikä sua masentaa ja pohtia niitä masennuksen syitä eli voiko niille tehdä mitään.
- Anonyymi
Jos masentaa niin ei sulla varmasti tee seksiäkään mieli eli et tarvitse ehkäsiyä koska masennus vie seksihalusi.
Anonyymi kirjoitti:
Jos masentaa niin ei sulla varmasti tee seksiäkään mieli eli et tarvitse ehkäsiyä koska masennus vie seksihalusi.
Minulle on määrätty minipillerit runsaisiin kuukautisiin ja kipuihin, en syö ehkäisyyn.
- Anonyymi
Onko masennukseen joku syy vai onko vaan teini iästä ja hormoneista johtuvaa alakuloa?
- Anonyymi
Masentuineisuus johtui pääosin koulusta ja ahdistuksesta. Yleensä mieli on parantunut kun kesälomalle on päässyt mutta nyt on vain jatkunut. Voi olla myös vaan että masennuksen pahentuminen johtuu hormoneista mutta mietin vaan että pitääkö sitten lopettaa kun on melkein samanlaista ilmankin pillereitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentuineisuus johtui pääosin koulusta ja ahdistuksesta. Yleensä mieli on parantunut kun kesälomalle on päässyt mutta nyt on vain jatkunut. Voi olla myös vaan että masennuksen pahentuminen johtuu hormoneista mutta mietin vaan että pitääkö sitten lopettaa kun on melkein samanlaista ilmankin pillereitä.
Jos kestät ne kuukautiset niin lopeta pillerit.Aika monta ashdistaa koulussa käynti.Et ole ainoa teini jota koulu ahdistaa.Ihmettelen miksi et ole koulussa käynyt kelleekkään puhumassa asiasta.Onko nykykoulussa enää henkilöitä joille voi mennä juttelee jos on huolia edes terveydenhoitaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kestät ne kuukautiset niin lopeta pillerit.Aika monta ashdistaa koulussa käynti.Et ole ainoa teini jota koulu ahdistaa.Ihmettelen miksi et ole koulussa käynyt kelleekkään puhumassa asiasta.Onko nykykoulussa enää henkilöitä joille voi mennä juttelee jos on huolia edes terveydenhoitaja?
Olen käynyt koulussa kuraattorin kanssa juttelemassa mutta ei auttanu hirveästi. Hän teki lähetteen tälläiseen nuorille suunnattuun mielenterveystaloon. Olen menossa sinne juttelemaan vain paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta. Uskalsin vasta vähän aikaa sitten avautua terkkarille masennuksesta. Hän sanoi vaan että seuraile mieltä minipillereiden kanssa ja sanoi vaan että hyvä että se lähete on tehty. Olen siis siirtymässä toiselle asteelle ja minulle sanottiin että sieläkin pitäisi kuraattori olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt koulussa kuraattorin kanssa juttelemassa mutta ei auttanu hirveästi. Hän teki lähetteen tälläiseen nuorille suunnattuun mielenterveystaloon. Olen menossa sinne juttelemaan vain paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta. Uskalsin vasta vähän aikaa sitten avautua terkkarille masennuksesta. Hän sanoi vaan että seuraile mieltä minipillereiden kanssa ja sanoi vaan että hyvä että se lähete on tehty. Olen siis siirtymässä toiselle asteelle ja minulle sanottiin että sieläkin pitäisi kuraattori olla.
Ja kestäisin varmaankin kuukautiset kipulääkkeiden voimalla mutta vuoto on niin runsasta että ferritiini laskee, mutta seurailen tästä eteenpäin.
Jätä pillerit pois. Eipä ne terveellisiä ainakaan ole.
Eiköhän me miehet joudeta käyttää kumia ehkäisyyn.- Anonyymi
E-pillereitä voidaan käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn.Tämä tiedoksi miehille.Itsellä ei ole seksielämää ja minipillerit käytössä koska ne pitää kuukautiset pois.Totuin 10 vuodessa vuodottamaan elämään.
Anonyymi kirjoitti:
E-pillereitä voidaan käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn.Tämä tiedoksi miehille.Itsellä ei ole seksielämää ja minipillerit käytössä koska ne pitää kuukautiset pois.Totuin 10 vuodessa vuodottamaan elämään.
Niinhän niitä käytetään tarpeettomasti ja vesistöt on sitten täynnään hormoonijäämiä.
Luonto on tarkoittanut naiselle ovulaation ja kuukautiset kerran kk.- Anonyymi
Elämäntapasinkku kirjoitti:
Niinhän niitä käytetään tarpeettomasti ja vesistöt on sitten täynnään hormoonijäämiä.
Luonto on tarkoittanut naiselle ovulaation ja kuukautiset kerran kk.Mihin mä tartten ovulaation ja anteeksi että pissaan pönttöön enkä housuihin.Olisko housuun pissaaminen parempi vaihtoehto?Tiesitkö jos mulla tulis menkat niin tiiätkö mihin jätteeseen siteet laitetaan .Kaatopaikkajätteeseen ja sekö on susta ekologista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin mä tartten ovulaation ja anteeksi että pissaan pönttöön enkä housuihin.Olisko housuun pissaaminen parempi vaihtoehto?Tiesitkö jos mulla tulis menkat niin tiiätkö mihin jätteeseen siteet laitetaan .Kaatopaikkajätteeseen ja sekö on susta ekologista?
ja pitääkö myös kakata housuun jos en saa pönttöön tehdä tarpeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja pitääkö myös kakata housuun jos en saa pönttöön tehdä tarpeita?
Luin että suihkussa käyminenkin pilaa sesistöjä.Miten hitossa mä puhdistaudun kun suihkussa ei saa käydä enää koska vesistöt pilaantuu,Pitääkö mun lopettaa liikun ta jotta ei tartte suihkussa käydä.Entä pitääkö lopettaa hampaiden pesu koska sekin pilaa vesistöjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261710
- 1051195
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
- 128877
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709