...nainen naiseen??? Ja miehet miehiin? Eli voiko ne olla lesboja tai homoja??? Tää siis on sims 1:sestä juttuu....
Voiko simit rakastua...
16
1420
Vastaukset
- Angelina-89
kyl ne voi
- nipa
..niin voiko ne saada lasta, pussailla, mennä naimisiin?
- nalle
nipa kirjoitti:
..niin voiko ne saada lasta, pussailla, mennä naimisiin?
Naimisiin ne voi mennä ja lapsen saaha jos saa puhelun adoptiotoimistosta. Siin puhelussa kysytään haluatko adoptoida lapsen. Se tulee tosi harvoin, oon saanu sen vaa kerran ja sillonkin normaalilla parilla.
- nipsu
nalle kirjoitti:
Naimisiin ne voi mennä ja lapsen saaha jos saa puhelun adoptiotoimistosta. Siin puhelussa kysytään haluatko adoptoida lapsen. Se tulee tosi harvoin, oon saanu sen vaa kerran ja sillonkin normaalilla parilla.
..melkein koko ajan. Kerran mun yks ukko ja akka oli saanut itse lapsen ja se kasvo lapsen niin samana päivänä kun se kasvo niin soitettiin sama on käynnyt muutaman kerran ja muutenkin soittelee koko ajan...
- Eräs MJ-fani
nalle kirjoitti:
Miten muka homo- tai lesbopari voi mennä naimisiin? Mulla on vaan tullut vaihtoehto "muuta yhteen", ei mitään tyyliin "kosi".
- uua
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Miten muka homo- tai lesbopari voi mennä naimisiin? Mulla on vaan tullut vaihtoehto "muuta yhteen", ei mitään tyyliin "kosi".
ei ne voi musta mennä naimisiin.mut ne voi kyl tehä kaikkee muuta mitä ikinä vaan voi!
- meri
uua kirjoitti:
ei ne voi musta mennä naimisiin.mut ne voi kyl tehä kaikkee muuta mitä ikinä vaan voi!
nainen nainen ja mies mies voi mennä ainakin kihloihin. Sitten siitä naimisiin menosta en tiedä mutta ainakin jos on kihloissa tulee vaihtoehto virallista suhde. en tiedä onko se sitten naimisiin meno vai mikä.
- ~Liz
uua kirjoitti:
Aivan oikein. homo/lesbo pareja ei pysty rekisteröimään The Simssissä.(nämä parit eivät siis voi mennä avioon,yhteen voivat muuttaa.) :)
Nämä parit voivat toki pussailla,halailla ja "muhinoida"(mikäli omistat "sydänsängyn") mutta lapsia ne eivät voi saada,paitsi tietenkin adoptoimalla.
The Sims2:ssa on KAI mahdollisuus rekisteröidä homo/lesbo suhteet.Näin olen kuullut,mutta varmaksi en voi sanoa,sillä itselläni ei tästä asiasta ole kokemusta. - Eräs MJ-fani
meri kirjoitti:
nainen nainen ja mies mies voi mennä ainakin kihloihin. Sitten siitä naimisiin menosta en tiedä mutta ainakin jos on kihloissa tulee vaihtoehto virallista suhde. en tiedä onko se sitten naimisiin meno vai mikä.
Mun viestissä oli kylläkin kyse The Simsistä, ei The Sims 2:sta.
- janita
~Liz kirjoitti:
Aivan oikein. homo/lesbo pareja ei pysty rekisteröimään The Simssissä.(nämä parit eivät siis voi mennä avioon,yhteen voivat muuttaa.) :)
Nämä parit voivat toki pussailla,halailla ja "muhinoida"(mikäli omistat "sydänsängyn") mutta lapsia ne eivät voi saada,paitsi tietenkin adoptoimalla.
The Sims2:ssa on KAI mahdollisuus rekisteröidä homo/lesbo suhteet.Näin olen kuullut,mutta varmaksi en voi sanoa,sillä itselläni ei tästä asiasta ole kokemusta....muhinoida??? Mulla on nimittäin sydänsänky. Niin miten ne sais???
- -Hanturatrulez-
~Liz kirjoitti:
The Sims2:ssa on KAI mahdollisuus rekisteröidä homo/lesbo suhteet.Näin olen kuullut,mutta varmaksi en voi sanoa,sillä itselläni ei tästä asiasta ole kokemusta.kyllä minulla ainaki on onnistunu laittaa lesbot ja homot "avioon".. se suhde pitää silleen jännästi(en muista nyt sitä sanaa)....*ää...mikä se oli*... niinku vahvistaa... mut ne ei voi mennä naimisiin.... kihloihin kyllä... :)
- Angela
janita kirjoitti:
...muhinoida??? Mulla on nimittäin sydänsänky. Niin miten ne sais???
Oliko ykkösessä vaihtoehtoa, että "rentoudu", kun klikkaa sänkyä? Jos oli, niin laita molemmat rentoutumaan, ja sitten pitäisi voida muhinoida kun klikkaa toista simiä. Mutta jos rentoutumisvaihtoehtoa ei ollut, niin kai se muhinointi täytyy tulla suoraan sänkyä klikkaamalla...?
- hetkestä =)
Angela kirjoitti:
Oliko ykkösessä vaihtoehtoa, että "rentoudu", kun klikkaa sänkyä? Jos oli, niin laita molemmat rentoutumaan, ja sitten pitäisi voida muhinoida kun klikkaa toista simiä. Mutta jos rentoutumisvaihtoehtoa ei ollut, niin kai se muhinointi täytyy tulla suoraan sänkyä klikkaamalla...?
Järkyttävästi ilmaistu.
- ~Liz
Angela kirjoitti:
Tosiaan,The Simssissä se "muhinointi" taisikin olla "nauti hellästä hetkestä".
The Sims2:ssa sänky vaihtoehdot ovat: "muhinoi","pelehdi" jne.
Meni ehkä hieman sekaisin nuo sänkyhommat. :)
- nipsu
..kun ne on siel peiton alla... Ihan kuin joku tiikeri. Mulla oli viellä siinä ne pennut vieressä kun mude ja faija vaan perkele nussii toisiaan...
- Elephantti
Simien luontitilassa pystyy sukupuun kautta laittamaan homot/lesbot naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818