Pitäisikö seksuaali vähemmistöjen olla Suomessa enemmistönä?

Anonyymi

Välillä tuntuu, että anteeksi nyt vaan jos käytän tätä sanaa, mutta kaikenlaisten
perverssien mielestä CIS- ihmisten pitäisi olla vähemmistönä. Koko ajan lisäksi tulee
kaiken maailman termejä: wokea, cancelointia ts, että tavan tallaaja menee aivan sekaisin.
Olen NAINEN, olen syntynyt NAISEN vartaloon, EN HALUA olla MIES.
Olenko siis kaiken maailman transihmisten mielestä outo?
Muutenkin tämä muun sukupuolisuus HÖMPÖTYS menee jo yli, lapsia aivopestään, ettei saakaan olla poika tai tyttö.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsille on ainoastaan kerrottu, ettei sukupuolen pidä antaa rajoittaa itseään, tottakai jokainen saa olla niin tyttö tai poika kuin on.

      Minä olen käynyt läpi sukupuolenkorjausprosessin ja elän elämääni itseni cissiksi mieltäen, koskaan transtaustaani kertomatta tai edes ajattelematta. Olen kyllästynyt "transhömpötykseen" enkä ole missään tekemisissä asian kanssa. Kuitenkin on niin, että tosiasiassa sinä olet, että minä teen väärin ja minun kuitenkin pitäisi julistaa kaikille olevani trans.

      • Anonyymi

        Sinä olet sitä mieltä, jäi kirjoittamatta.


    • Anonyymi

      Olet siis sitä mieltä, että cis-ihminen, esimerkiksi naistyypilliseen vartaloon syntynyt henkilö, joka ei koe eikä halua olla mies, kuuluu automaattisesti seksuaaliseen enemmistöön? Kun kerran cis-ihmiset ovat seksuaalivähemmistön vastakohta?

    • Anonyymi

      Sinulla on väärä otsikko! Sukupuolen ilmaisu ei ole seksuaalisuutta. On aivan normaalia että sukupuolivähemmistöön kuuluva ihminen on hetero tai sitten vaikkapa homoseksuaali.

      Olet kyllä sekaisin muutenkin kun tallaat tapoja, se on epäkohteliasta.

    • Anonyymi

      Mihin nämä sukupuolisekoilijat tällä kaikella oikein pyrkivät?

      Onko kyseessä kapinointi kapinoinnin itsensä vuoksi? Teinikapinallinen kapinoi vain koska kapinointi on kivaa. Siis transaktivistit varmaankin uskovat että cisteemi lopulta pelastaa heidät ja kun tilanne alkaa taas helpottaa, sama paskanheitto alkaa taas uudestaan.

      Sukupuolisekoilussa on ihan selvät tyypillisen nuorisoradikalismin piirteet: Päämäärä on hyvin epäselvä, Ovat hyvin laumahenkisiä ja auktoriteettiuskoisia sekä hyvin kovaäänisiä ja näkyviä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle sen verran, että olet siinä mielessä outo, että tulet transpalstalle julistamaan, että olet nainen etkö haluaisi olla mies. Transsukupuolisuus ei ole valinta - jos olisi, meitä ei juurikaan olisi. Mutta noin muuten suurin osa meistä ymmärtää sinua hyvin, koska käytyämme läpi prosessin ja saadessamme elää omaksi kokemassamme sukupuolessa emme mekään haluaisi vaihtaa tätä sukupuolta yhtään mihinkään. Meillä ei lopulta ole hirveästi yhteistä nyt vaikka muunsukupuolisten kanssa, vaikken heitä nyt tässä siis hauku.

    • Anonyymi

      Kaiken maailman transihmisenä sen verran totean tässä, että tämä kaiken maailman transihmisenä olo tarkoitti omassa elämässäni sitä, että istuin koulussa jatkuvasti jälki-istunnossa, koska en pystynyt osallistumaan sukupuolitetuille oppitunneille (liikunta) enkä juhliin, joihin piti osallistua sukupuolitetuissa vaatteissa. Olisin halunnut olla kiltti ja hyvinkäyttäytyvä ja osallistua. Se vaan ei ollut mahdollista. Teininä ja aikuisena en koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Vääräksi kokemillani sp-elimillä se ei kiihottanut yhtään. Samasta syystä jäin myös lapsettomaksi, toki prosessi steriloi, mutta en olisi ilman sitäkään saanut lapsia. Että mikään päätös tämä ei todellakaan ole - miksi ihmeessä olisin päättänyt jotain tällaista??

    • Anonyymi

      "Olen NAINEN, olen syntynyt NAISEN vartaloon, EN HALUA olla MIES.
      Olenko siis kaiken maailman transihmisten mielestä outo?"

      Onko tämä pilkkaa vai etkö vaan tiedä tai ymmärrä transsukupuolisia ja heidän kokemuksiaan?

      • Anonyymi

        Hän on vain tietämätön ja ihmisiä vihaava henkilö, joka ei halua asettua kenenkään asemaan.
        On turha käyttää energiaa tälläiseen ihmiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe