Surullinen tahallisesta sydämen pahuudesta

Anonyymi

Minä en pidä melusta enkä itse ole tavannutketään,joka tykkäisi. Ne jotka puolustaa,hsluaa meluta itse tai asuvat hiljaisella alueella.

Siksi meillä mietitiin,miten voi elää,jos on muita lähellä.
Meillä on skootteri. Ei viritettyä mopoa.

Meillä on pihsleikkinä nurtsilla juoksentelua,eli keppareita,frisbee,(ilman metallikoria), leikkimökki,hiekkalaatikko, kroketti.

Muutenkaan ei joka päivä pihassa vaan useimmiten on harrsstuksia,niin kuik muillakim kaupungissa,monet ei käytä pihaakoskaan vaan on veneillä,mökeillä leirintöalueilla mummoloissa tai leireillä tai liikkuu eri tavoin lähialueilla.

No minun naapuri päinvastoin,kaikki tekemiset suyrella joukolla ja mahdollisimman paljon paukuttelua, kolistelua,mölinää, vinkumista vihlovaa ulinaa ym

Näitä ei kuitenkaan laita omaan pihaansa vaan käytännössä meidän tonttiinkiinni

Siis kyllä minunkin lapsi pyysi lautaa mutta jos hön kokeilee pihasa yksin 5 min ja sittem menee harrastamaan jonnekin skeittauspaikallen niin naapurit tien toiselta puolelta alkaa suurella joukolla huutaa ja kolistella yhdessä paikkaa aamusta iltaan 50 ihmistä.

4

159

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mimun tonttiin kiinni=ajoradalle

• Anonyymi

Niin ja tuo voi olla vain normi itsekkyyttä mutta kun itju kurkussa meluun uupuneena mainitsee epäreiluudesta niin nämä laittaa yhteisövainoamisen käyntiin.

Siis epäreiluus siitä että toiminta näyttää systeemiselta ja syatemaattiselta että vanhemmat käskee pelkästään tielle ja näyttää mallin että jostaim syystä meidän tontin rajalla kokoontuu.

Ihmimrn tuottaa aina melua ja on loukkaaavaa viedä itsensö,lapsensa,naapuribsa,tuttunsa päivittäin seisomaan tien toisella puolells asuvan pihan reunaan. Valtavan katraan kanssa.

Kun tästä mainitsi,he laittoivat koulutuksen käyntiim eli meluvainon,gang stalkingin 2007

• Anonyymi

Pihan reunaan=kunnan maalle tonttimme rajaan kiinni,johon toivat myös rakentamisesta ylijääneen hiekan.

• Anonyymi

Niin siis itse en ikinä kehtaisi pykätä kahta maalia akoradakle ja järjestäää tällainen meteli päivittäin aamusta iltaa

Tai ostaa kolistelua varten erilaisia kovssta muovista tehtyä romua ja komentaa öspset tielle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      930
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      798
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      687
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      563
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      528
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe