Minä en pidä melusta enkä itse ole tavannutketään,joka tykkäisi. Ne jotka puolustaa,hsluaa meluta itse tai asuvat hiljaisella alueella.
Siksi meillä mietitiin,miten voi elää,jos on muita lähellä.
Meillä on skootteri. Ei viritettyä mopoa.
Meillä on pihsleikkinä nurtsilla juoksentelua,eli keppareita,frisbee,(ilman metallikoria), leikkimökki,hiekkalaatikko, kroketti.
Muutenkaan ei joka päivä pihassa vaan useimmiten on harrsstuksia,niin kuik muillakim kaupungissa,monet ei käytä pihaakoskaan vaan on veneillä,mökeillä leirintöalueilla mummoloissa tai leireillä tai liikkuu eri tavoin lähialueilla.
No minun naapuri päinvastoin,kaikki tekemiset suyrella joukolla ja mahdollisimman paljon paukuttelua, kolistelua,mölinää, vinkumista vihlovaa ulinaa ym
Näitä ei kuitenkaan laita omaan pihaansa vaan käytännössä meidän tonttiinkiinni
Siis kyllä minunkin lapsi pyysi lautaa mutta jos hön kokeilee pihasa yksin 5 min ja sittem menee harrastamaan jonnekin skeittauspaikallen niin naapurit tien toiselta puolelta alkaa suurella joukolla huutaa ja kolistella yhdessä paikkaa aamusta iltaan 50 ihmistä.
Surullinen tahallisesta sydämen pahuudesta
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mimun tonttiin kiinni=ajoradalle
- Anonyymi
Niin ja tuo voi olla vain normi itsekkyyttä mutta kun itju kurkussa meluun uupuneena mainitsee epäreiluudesta niin nämä laittaa yhteisövainoamisen käyntiin.
Siis epäreiluus siitä että toiminta näyttää systeemiselta ja syatemaattiselta että vanhemmat käskee pelkästään tielle ja näyttää mallin että jostaim syystä meidän tontin rajalla kokoontuu.
Ihmimrn tuottaa aina melua ja on loukkaaavaa viedä itsensö,lapsensa,naapuribsa,tuttunsa päivittäin seisomaan tien toisella puolells asuvan pihan reunaan. Valtavan katraan kanssa.
Kun tästä mainitsi,he laittoivat koulutuksen käyntiim eli meluvainon,gang stalkingin 2007 - Anonyymi
Pihan reunaan=kunnan maalle tonttimme rajaan kiinni,johon toivat myös rakentamisesta ylijääneen hiekan.
- Anonyymi
Niin siis itse en ikinä kehtaisi pykätä kahta maalia akoradakle ja järjestäää tällainen meteli päivittäin aamusta iltaa
Tai ostaa kolistelua varten erilaisia kovssta muovista tehtyä romua ja komentaa öspset tielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1373264Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk712880Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362259Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1112180Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322033Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva471991Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121396Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville191205Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671014- 120959