Minä en pidä melusta enkä itse ole tavannutketään,joka tykkäisi. Ne jotka puolustaa,hsluaa meluta itse tai asuvat hiljaisella alueella.
Siksi meillä mietitiin,miten voi elää,jos on muita lähellä.
Meillä on skootteri. Ei viritettyä mopoa.
Meillä on pihsleikkinä nurtsilla juoksentelua,eli keppareita,frisbee,(ilman metallikoria), leikkimökki,hiekkalaatikko, kroketti.
Muutenkaan ei joka päivä pihassa vaan useimmiten on harrsstuksia,niin kuik muillakim kaupungissa,monet ei käytä pihaakoskaan vaan on veneillä,mökeillä leirintöalueilla mummoloissa tai leireillä tai liikkuu eri tavoin lähialueilla.
No minun naapuri päinvastoin,kaikki tekemiset suyrella joukolla ja mahdollisimman paljon paukuttelua, kolistelua,mölinää, vinkumista vihlovaa ulinaa ym
Näitä ei kuitenkaan laita omaan pihaansa vaan käytännössä meidän tonttiinkiinni
Siis kyllä minunkin lapsi pyysi lautaa mutta jos hön kokeilee pihasa yksin 5 min ja sittem menee harrastamaan jonnekin skeittauspaikallen niin naapurit tien toiselta puolelta alkaa suurella joukolla huutaa ja kolistella yhdessä paikkaa aamusta iltaan 50 ihmistä.
Surullinen tahallisesta sydämen pahuudesta
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Mimun tonttiin kiinni=ajoradalle
- Anonyymi
Niin ja tuo voi olla vain normi itsekkyyttä mutta kun itju kurkussa meluun uupuneena mainitsee epäreiluudesta niin nämä laittaa yhteisövainoamisen käyntiin.
Siis epäreiluus siitä että toiminta näyttää systeemiselta ja syatemaattiselta että vanhemmat käskee pelkästään tielle ja näyttää mallin että jostaim syystä meidän tontin rajalla kokoontuu.
Ihmimrn tuottaa aina melua ja on loukkaaavaa viedä itsensö,lapsensa,naapuribsa,tuttunsa päivittäin seisomaan tien toisella puolells asuvan pihan reunaan. Valtavan katraan kanssa.
Kun tästä mainitsi,he laittoivat koulutuksen käyntiim eli meluvainon,gang stalkingin 2007 - Anonyymi
Pihan reunaan=kunnan maalle tonttimme rajaan kiinni,johon toivat myös rakentamisesta ylijääneen hiekan.
- Anonyymi
Niin siis itse en ikinä kehtaisi pykätä kahta maalia akoradakle ja järjestäää tällainen meteli päivittäin aamusta iltaa
Tai ostaa kolistelua varten erilaisia kovssta muovista tehtyä romua ja komentaa öspset tielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983