Surullinen tahallisesta sydämen pahuudesta

Anonyymi

Minä en pidä melusta enkä itse ole tavannutketään,joka tykkäisi. Ne jotka puolustaa,hsluaa meluta itse tai asuvat hiljaisella alueella.

Siksi meillä mietitiin,miten voi elää,jos on muita lähellä.
Meillä on skootteri. Ei viritettyä mopoa.

Meillä on pihsleikkinä nurtsilla juoksentelua,eli keppareita,frisbee,(ilman metallikoria), leikkimökki,hiekkalaatikko, kroketti.

Muutenkaan ei joka päivä pihassa vaan useimmiten on harrsstuksia,niin kuik muillakim kaupungissa,monet ei käytä pihaakoskaan vaan on veneillä,mökeillä leirintöalueilla mummoloissa tai leireillä tai liikkuu eri tavoin lähialueilla.

No minun naapuri päinvastoin,kaikki tekemiset suyrella joukolla ja mahdollisimman paljon paukuttelua, kolistelua,mölinää, vinkumista vihlovaa ulinaa ym

Näitä ei kuitenkaan laita omaan pihaansa vaan käytännössä meidän tonttiinkiinni

Siis kyllä minunkin lapsi pyysi lautaa mutta jos hön kokeilee pihasa yksin 5 min ja sittem menee harrastamaan jonnekin skeittauspaikallen niin naapurit tien toiselta puolelta alkaa suurella joukolla huutaa ja kolistella yhdessä paikkaa aamusta iltaan 50 ihmistä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mimun tonttiin kiinni=ajoradalle

    • Anonyymi

      Niin ja tuo voi olla vain normi itsekkyyttä mutta kun itju kurkussa meluun uupuneena mainitsee epäreiluudesta niin nämä laittaa yhteisövainoamisen käyntiin.

      Siis epäreiluus siitä että toiminta näyttää systeemiselta ja syatemaattiselta että vanhemmat käskee pelkästään tielle ja näyttää mallin että jostaim syystä meidän tontin rajalla kokoontuu.

      Ihmimrn tuottaa aina melua ja on loukkaaavaa viedä itsensö,lapsensa,naapuribsa,tuttunsa päivittäin seisomaan tien toisella puolells asuvan pihan reunaan. Valtavan katraan kanssa.

      Kun tästä mainitsi,he laittoivat koulutuksen käyntiim eli meluvainon,gang stalkingin 2007

    • Anonyymi

      Pihan reunaan=kunnan maalle tonttimme rajaan kiinni,johon toivat myös rakentamisesta ylijääneen hiekan.

    • Anonyymi

      Niin siis itse en ikinä kehtaisi pykätä kahta maalia akoradakle ja järjestäää tällainen meteli päivittäin aamusta iltaa

      Tai ostaa kolistelua varten erilaisia kovssta muovista tehtyä romua ja komentaa öspset tielle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe