haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?
haluisin kaks näyttöö
16
3872
Vastaukset
- Anonyymi
Pleikalle ostetaan Oled TV 1200Hz kuvanparannuksella! Ja on siiten sulavaa pelata!
- Anonyymi
Miksi 2 näyttöä pleikaan?
No saahan siihen HDMI jakajalla näyttöjä tai USB Näytön toiseksi!
Mutta mihin sitä tarvisit?????- Anonyymi
siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii
Höh! jos oot etkä tiedä! HDMI väliin striimauspalikka! Jos Striimasta ei halua pleikaan asentaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii
Pleikka ei oletuksena tue sellaista! tosin sitähän voi säätää!
Etta saisit chatin toiselle mm jollekkin 14" usb näytölle!
mm Sellainen mitä Myyrä ohjelmassa käytettiin vihreisiin ja punaisiin sormenjäkiin!.
Silloin pitää Pleikka hakkeroida että se ajaa kathta eri ohjelmaa näytöille! koska pelikokemuksen takia se ajaa peliä yhdellä näytöllä!
Pleikka on ihan normi tietokone joten sen juttuja voi muuttaa!
Tietokoneena se vaan maksaisi yli 3000€ kun Pleikkana sen saa noin 500€ hintaan PS5
Tarkoittaako tuo "koneelle/pleikalle". että sinulla on pleikkarin lisäksi myös PC, joka nyt jakaa saman näytön pleikkarisi kanssa?
Siinä tapauksessa sanoisin, että on hyvinkin fiksua pitää kahta näyttöä: toista pleikalle ja toista pöytäkoneelle, jonka aina tarpeen vaatiessa voi kytkeä kahteen näyttöön. Kahdella erilaisesta ja mahdollisesti eri kokoisestakin näytöstä pelaamisesta en niin tiedä. Voi tulla pettymys.- Anonyymi
Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen. - Anonyymi
tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.Koulun kotitehtävät ja striimausten hallinnat sujunevat paremmin PC-koneella kuin pleikkarilla. ; )
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö
Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )
Kollin valheita! Ei se mistään mitään tiedä!
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )
hyvä idea!
- Anonyymi
Chat kannataa pitää päällä tietokoneella tai tapletilla! Tai puhelimella!
- Anonyymi
Niin, niin hönöt, mutta käykö se mun iskalle?
- Anonyymi
Palataan asiaan kun osaat kirjoittaa.
- Anonyymi
Montako näyttöä saa ps5? Vastatkaaa nopeasti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540