haluisin kaks näyttöö

haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?
163876
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Pleikalle ostetaan Oled TV 1200Hz kuvanparannuksella! Ja on siiten sulavaa pelata!

Äänestä

Miksi 2 näyttöä pleikaan?

No saahan siihen HDMI jakajalla näyttöjä tai USB Näytön toiseksi!
Mutta mihin sitä tarvisit?????

Äänestä
  • siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

Höh! jos oot etkä tiedä! HDMI väliin striimauspalikka! Jos Striimasta ei halua pleikaan asentaa!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

Pleikka ei oletuksena tue sellaista! tosin sitähän voi säätää!
    Etta saisit chatin toiselle mm jollekkin 14" usb näytölle!

mm Sellainen mitä Myyrä ohjelmassa käytettiin vihreisiin ja punaisiin sormenjäkiin!.

Silloin pitää Pleikka hakkeroida että se ajaa kathta eri ohjelmaa näytöille! koska pelikokemuksen takia se ajaa peliä yhdellä näytöllä!
    Pleikka on ihan normi tietokone joten sen juttuja voi muuttaa!
    Tietokoneena se vaan maksaisi yli 3000€ kun Pleikkana sen saa noin 500€ hintaan PS5

Äänestä

Tarkoittaako tuo "koneelle/pleikalle". että sinulla on pleikkarin lisäksi myös PC, joka nyt jakaa saman näytön pleikkarisi kanssa?

Siinä tapauksessa sanoisin, että on hyvinkin fiksua pitää kahta näyttöä: toista pleikalle ja toista pöytäkoneelle, jonka aina tarpeen vaatiessa voi kytkeä kahteen näyttöön. Kahdella erilaisesta ja mahdollisesti eri kokoisestakin näytöstä pelaamisesta en niin tiedä. Voi tulla pettymys.

Äänestä
  • Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
    Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

Äänestä

• tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
    Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

Koulun kotitehtävät ja striimausten hallinnat sujunevat paremmin PC-koneella kuin pleikkarilla. ; )

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

Äänestä

• kollimaattori kirjoitti:

Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

Kollin valheita! Ei se mistään mitään tiedä!

Äänestä

• kollimaattori kirjoitti:

hyvä idea!

Äänestä

Chat kannataa pitää päällä tietokoneella tai tapletilla! Tai puhelimella!

Äänestä

Niin, niin hönöt, mutta käykö se mun iskalle?

Äänestä

Palataan asiaan kun osaat kirjoittaa.

Äänestä

Montako näyttöä saa ps5? Vastatkaaa nopeasti

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu