haluisin kaks näyttöö

Anonyymi

haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?

16

3872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pleikalle ostetaan Oled TV 1200Hz kuvanparannuksella! Ja on siiten sulavaa pelata!

    • Anonyymi

      Miksi 2 näyttöä pleikaan?

      No saahan siihen HDMI jakajalla näyttöjä tai USB Näytön toiseksi!
      Mutta mihin sitä tarvisit?????

      • Anonyymi

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

        Höh! jos oot etkä tiedä! HDMI väliin striimauspalikka! Jos Striimasta ei halua pleikaan asentaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

        Pleikka ei oletuksena tue sellaista! tosin sitähän voi säätää!
        Etta saisit chatin toiselle mm jollekkin 14" usb näytölle!

        mm Sellainen mitä Myyrä ohjelmassa käytettiin vihreisiin ja punaisiin sormenjäkiin!.

        Silloin pitää Pleikka hakkeroida että se ajaa kathta eri ohjelmaa näytöille! koska pelikokemuksen takia se ajaa peliä yhdellä näytöllä!
        Pleikka on ihan normi tietokone joten sen juttuja voi muuttaa!
        Tietokoneena se vaan maksaisi yli 3000€ kun Pleikkana sen saa noin 500€ hintaan PS5


    • Tarkoittaako tuo "koneelle/pleikalle". että sinulla on pleikkarin lisäksi myös PC, joka nyt jakaa saman näytön pleikkarisi kanssa?

      Siinä tapauksessa sanoisin, että on hyvinkin fiksua pitää kahta näyttöä: toista pleikalle ja toista pöytäkoneelle, jonka aina tarpeen vaatiessa voi kytkeä kahteen näyttöön. Kahdella erilaisesta ja mahdollisesti eri kokoisestakin näytöstä pelaamisesta en niin tiedä. Voi tulla pettymys.

      • Anonyymi

        Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.


      • Anonyymi

        tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

        Koulun kotitehtävät ja striimausten hallinnat sujunevat paremmin PC-koneella kuin pleikkarilla. ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

        Kollin valheita! Ei se mistään mitään tiedä!


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

        hyvä idea!


    • Anonyymi

      Chat kannataa pitää päällä tietokoneella tai tapletilla! Tai puhelimella!

    • Anonyymi

      Niin, niin hönöt, mutta käykö se mun iskalle?

    • Anonyymi

      Palataan asiaan kun osaat kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Montako näyttöä saa ps5? Vastatkaaa nopeasti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe