haluisin kaks näyttöö

Anonyymi

haluasin ostaa omalle koneelle/pleikalle paremman näytön ja mun iskä sano että ehkä mutta haluasin kaksi näyttöä että mun nykyinen näyttö olis kakkos näyttö nii mitä ootte mieltä suostuuko mun iskä kahteen näyttöön?

16

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pleikalle ostetaan Oled TV 1200Hz kuvanparannuksella! Ja on siiten sulavaa pelata!

    • Anonyymi

      Miksi 2 näyttöä pleikaan?

      No saahan siihen HDMI jakajalla näyttöjä tai USB Näytön toiseksi!
      Mutta mihin sitä tarvisit?????

      • Anonyymi

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

        Höh! jos oot etkä tiedä! HDMI väliin striimauspalikka! Jos Striimasta ei halua pleikaan asentaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis voisin kun oon striimaaja nii lukee vaikka chattii

        Pleikka ei oletuksena tue sellaista! tosin sitähän voi säätää!
        Etta saisit chatin toiselle mm jollekkin 14" usb näytölle!

        mm Sellainen mitä Myyrä ohjelmassa käytettiin vihreisiin ja punaisiin sormenjäkiin!.

        Silloin pitää Pleikka hakkeroida että se ajaa kathta eri ohjelmaa näytöille! koska pelikokemuksen takia se ajaa peliä yhdellä näytöllä!
        Pleikka on ihan normi tietokone joten sen juttuja voi muuttaa!
        Tietokoneena se vaan maksaisi yli 3000€ kun Pleikkana sen saa noin 500€ hintaan PS5


    • Tarkoittaako tuo "koneelle/pleikalle". että sinulla on pleikkarin lisäksi myös PC, joka nyt jakaa saman näytön pleikkarisi kanssa?

      Siinä tapauksessa sanoisin, että on hyvinkin fiksua pitää kahta näyttöä: toista pleikalle ja toista pöytäkoneelle, jonka aina tarpeen vaatiessa voi kytkeä kahteen näyttöön. Kahdella erilaisesta ja mahdollisesti eri kokoisestakin näytöstä pelaamisesta en niin tiedä. Voi tulla pettymys.

      • Anonyymi

        Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.


      • Anonyymi

        tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tule tänne kun et mistään mitään tiedäkkään!
        Pleikan idea on kuvanparannus TV:ssä Jolloin se pieksee minkä tahansa pc pelikoneen.

        Koulun kotitehtävät ja striimausten hallinnat sujunevat paremmin PC-koneella kuin pleikkarilla. ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin siis sitä että välillä pelaan pleikalla samalla näytöllä kun oon koneella mutta haluisin koneelle oman näytön mutta en tiiä käykö se mun isälle kun mulla on vähän pieni pöytä mutta se kyllä mahtuis se toinenkin näyttö

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

        Kollin valheita! Ei se mistään mitään tiedä!


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ole ovela ja perustele tuplanäyttöä PC:n käytön näkökulmasta, että kahdella näytöllä on helpompi tehdä koulutehtäviä, kun esimerkiksi tehtävä kirjoitustyö on yhdellä näytöllä ja tietojenkeruu, kuten selain ja Wiki. ; )

        hyvä idea!


    • Anonyymi

      Chat kannataa pitää päällä tietokoneella tai tapletilla! Tai puhelimella!

    • Anonyymi

      Niin, niin hönöt, mutta käykö se mun iskalle?

    • Anonyymi

      Palataan asiaan kun osaat kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe