Hyvää iltaa Puolangan herrasväki. Mistä minä löydän jonkun kovan jätkän nimittäin nyt MINULLA PALOI KÄÄMI! Saatte kaikki tuta ja kohdata minun raivon. Minä kun hermostun niin näen vain punaista, vapiskaa! Nimiä kehiin kenestä on vastusta niin metsästän kaikki! Tv: tuleva vierailija kuhmosta.
Puolangan väki, kuulkaa.
8
1957
Vastaukset
- Anonyymi
Ootte te Kuhmolaiset ihan sekaisin , toivotat aamuyöstä hyvää iltaa? No kukin taaplaa tyylillään. Nukuhan poika pää selväksi ja tuu sitten grillille uhoilemaan, pidetään turpiinlyönnin mm kisat 👍
- Anonyymi
Täälläpäin yksi rollaattorilla kulkeva vanhuskin vastaa kymmentä kuhmolaista joten viisain lienee pysyä siellä kuhmossa.
- Anonyymi
HAHAHAHA
- Anonyymi
No mikä se Kuhumolaesen käämit poltti, eikö voitas sovitella ja sovussa erota
- Anonyymi
Punikki kuhmolainen ei näe kuin punaista, lieneekö osa geeneistä suoraan venäjältä?
- Anonyymi
Se on huono jos keämit palaa.
- Anonyymi
Hoppalat jahipuvussa antaa turppan koko suvun toemesta,,, tuuppa paariin
- Anonyymi
Sekään uhoilija muuta ossaa ku karkuun juosta tosi paikan tullen... 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668