En ikinä uskonu et musta

Anonyymi

tulee uusi äiti jonkun lapsille. Nyt mulla on 10 henkinen lapsiperhe ja olen sen pehreen äiti eli kasvattaja. Itellä on kaksi isoa lasta ja miehellä on kuusi kersaa.
Onneksi mies vaihtoi muhun, näki mussa jotain suurta että pystyn kasvattamaan sen kakarat. Jätti entisen naisensa ja vaithoi muhun, Olen kyläkaunis ja ihana, mutta olen myös upee äiti hänen lapsilleen, josta saa olla mustasukkainenkin, se on kivaa.

Olen nyt kotiäiti ja hoidan kaikki kotityöt ja lasten asiat.
En ikinä uskonut että mulla on joskus näin paljon lapsia. Mies kyllä näki mussa jotian suurta kun jätti eksänsä. On ihanaa määrätä ja komentaa. Tiedän olevani tarpeellinen ja lapset htykkää kovasti. Miehenlapset on kyllä aika raskaita, ja hankalia, mmutta kyll pärjään, kun oikein on rajat ja komennot.

Ajatella et jus tmä olin miehen mielestä oiekee ihminen. Kyllä taas voi nenäänsä nostaa kun on vaan paras ja hyvä kaikessa.
Eihän ne meihen kersat paljoo täällä ole se on hyvä, mutta sen ajan kun ovat poissa on tehtävä valmisteluita mitä teettää ja miten komentaa, jotei sitten tule äkisiti asiat esiin. Eksel taulukossa on kaikki hyvin tehty. Kovasti nesotkee ja haittaa meidän elämää mutta riviin vaan komento. Ei kyl onnistu, kunm ieskin on niin lepsu. Ei ksokaankomenna, se jää mulle. Sitten vaan ulos miettimään... onneks ei tarvi käydä töissä, mies käy ja mä saan joskus edes levätä. Rankkaa on, en suosittele teille, huh huh, kun pyörittää kakaralauma niin on se rankkaa. Mihen kakarat on pahimpia.

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trolli uransa huipulla 😂😂😂

• Anonyymi

En minäkään. Mutta meitä uusiä äitej tarvitaan, ja siksi mies niitä hanakasti etsiikin. Olemme tärkeitä heille ja heidän lapssilleen, kasvatamme ja ohjeistamme ja autamme ja teemme kaikkemme, autamme myös miehen sukua ralousasioistta, kun eivät osaa rahaa käyttää.

Uusi äiti ei jouda edes töihin siksi ion hyvä että mies on töissä ja hyvä palkkaisessa, niin uusi äiti voi olla kotona ja edustaa ja shoppailla.

Lapset ovat yleensä aika hakoteilla ja heikkoja kaikessa, joten uuden äiti kasvatus on tärkeetä jotta heistä tulee normaaleita ihmisiä.
      Monesti kukaan ei arvosta eikä kunnioita uusia äitejä, joten kunnioitusta ei tarvi myäskään meihen puolelle antaa aan kovaa komentoa ja täsmällisyyttä ja vaatimsita. Se ksvattaa lapsista hyviä tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Trolli uransa huipulla ,buhahahaaa🤣

• Anonyymi

Toi on totta. Entiset äidit jättävät kaikki uudelle äidille. On se kumma. Onneksi mies osaa etsiä uutta äitiä lapsilleen muuten jäsivät heitteille, mies kun tienaa rahaa jotta perhe elää. Uusi äiti on lapsille lottovoitto, joka ohjaa ja auttaa heitä ja on tarvittaessa aina siinä.

• Anonyymi

Muista lääkkeesi.

• Anonyymi

Toi ei ole totta. Entiset isät ei jätä kaikkea uudelle isäpuolelle . On se kumma. Onneksi nainen osaa etsiä uutta miestä itselleen ei lapsilleen uutta isää , kun niillä on jo hyvä isä. Jos nainen jää yksin ei sekään huono vaihtoehto, nainen kun tienaa itse hyvin niin rahaa on jotta perhe elää. Uusi mies on lapsille isäpuoli , joka ohjaa ja auttaa heitä ja on tarvittaessa aina siinä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      114
      8123
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      413
      7332
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4594
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4349
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      6
      3314
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2739
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      112
      2540
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2505
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      22
      2165
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      2037
    Aihe