tulee uusi äiti jonkun lapsille. Nyt mulla on 10 henkinen lapsiperhe ja olen sen pehreen äiti eli kasvattaja. Itellä on kaksi isoa lasta ja miehellä on kuusi kersaa.
Onneksi mies vaihtoi muhun, näki mussa jotain suurta että pystyn kasvattamaan sen kakarat. Jätti entisen naisensa ja vaithoi muhun, Olen kyläkaunis ja ihana, mutta olen myös upee äiti hänen lapsilleen, josta saa olla mustasukkainenkin, se on kivaa.
Olen nyt kotiäiti ja hoidan kaikki kotityöt ja lasten asiat.
En ikinä uskonut että mulla on joskus näin paljon lapsia. Mies kyllä näki mussa jotian suurta kun jätti eksänsä. On ihanaa määrätä ja komentaa. Tiedän olevani tarpeellinen ja lapset htykkää kovasti. Miehenlapset on kyllä aika raskaita, ja hankalia, mmutta kyll pärjään, kun oikein on rajat ja komennot.
Ajatella et jus tmä olin miehen mielestä oiekee ihminen. Kyllä taas voi nenäänsä nostaa kun on vaan paras ja hyvä kaikessa.
Eihän ne meihen kersat paljoo täällä ole se on hyvä, mutta sen ajan kun ovat poissa on tehtävä valmisteluita mitä teettää ja miten komentaa, jotei sitten tule äkisiti asiat esiin. Eksel taulukossa on kaikki hyvin tehty. Kovasti nesotkee ja haittaa meidän elämää mutta riviin vaan komento. Ei kyl onnistu, kunm ieskin on niin lepsu. Ei ksokaankomenna, se jää mulle. Sitten vaan ulos miettimään... onneks ei tarvi käydä töissä, mies käy ja mä saan joskus edes levätä. Rankkaa on, en suosittele teille, huh huh, kun pyörittää kakaralauma niin on se rankkaa. Mihen kakarat on pahimpia.
En ikinä uskonu et musta
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli uransa huipulla 😂😂😂
- Anonyymi
En minäkään. Mutta meitä uusiä äitej tarvitaan, ja siksi mies niitä hanakasti etsiikin. Olemme tärkeitä heille ja heidän lapssilleen, kasvatamme ja ohjeistamme ja autamme ja teemme kaikkemme, autamme myös miehen sukua ralousasioistta, kun eivät osaa rahaa käyttää.
Uusi äiti ei jouda edes töihin siksi ion hyvä että mies on töissä ja hyvä palkkaisessa, niin uusi äiti voi olla kotona ja edustaa ja shoppailla.
Lapset ovat yleensä aika hakoteilla ja heikkoja kaikessa, joten uuden äiti kasvatus on tärkeetä jotta heistä tulee normaaleita ihmisiä.
Monesti kukaan ei arvosta eikä kunnioita uusia äitejä, joten kunnioitusta ei tarvi myäskään meihen puolelle antaa aan kovaa komentoa ja täsmällisyyttä ja vaatimsita. Se ksvattaa lapsista hyviä tulevaisuudessa.- Anonyymi
Trolli uransa huipulla ,buhahahaaa🤣
- Anonyymi
Toi on totta. Entiset äidit jättävät kaikki uudelle äidille. On se kumma. Onneksi mies osaa etsiä uutta äitiä lapsilleen muuten jäsivät heitteille, mies kun tienaa rahaa jotta perhe elää. Uusi äiti on lapsille lottovoitto, joka ohjaa ja auttaa heitä ja on tarvittaessa aina siinä.
- Anonyymi
Muista lääkkeesi.
- Anonyymi
Toi ei ole totta. Entiset isät ei jätä kaikkea uudelle isäpuolelle . On se kumma. Onneksi nainen osaa etsiä uutta miestä itselleen ei lapsilleen uutta isää , kun niillä on jo hyvä isä. Jos nainen jää yksin ei sekään huono vaihtoehto, nainen kun tienaa itse hyvin niin rahaa on jotta perhe elää. Uusi mies on lapsille isäpuoli , joka ohjaa ja auttaa heitä ja on tarvittaessa aina siinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908