Calassic Pizza

Anonyymi

Millaista palvelua olette saaneet Katinkullan Classic Pizzassa? Hyvät pizzat sieltä saa niin kuin muissakin ketjun ravintoloissa, mutta missään muualla ei ole yhtä työhönsä (vai peräti elämäänsä) kyllästyneitä tarjoilijoita. Minkäänlaista hymyn tapaistakaan ei irronnut edes maksuvaiheessa ja törmätessään lapsen penkkiin vittuuntunut ilme muuttui vain enemmän vittuuntuneeksi. Normaali tarjoilihan olisi tällaista pyytänyt anteeksi van tämä selvästi kiroili vain mielessään.
Ja mikä juttu, että pöytää ei voi varata? Miksi ihmeessä? Isolla porukalla ei kannata ravintoloihin ilman varauksia mennä. Pitää vaan tulla kuulemma katsomaan. Naurettavaa. Ettäkö ajettaisiin 10 henkilön kanssa katsomaan, että mahdutaanko ravintolaan. Sittenkö syötäisiin vuorotellen, jos ei olisi tarpeeksi tilaa tai vaihtoehtoisesti kaikki eripuolilla ravintolaa. Laskuuden merkki, että varausta ei saa tehdä.

9

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitzzat älyttömän hyviä mutta se on ikävää kun ei saa pöytää varata..

    • Anonyymi

      Pari kertaa syötiin pizzat siellä viikonloppuna. Pizzat hyviä, odotteluttaa ja tosi pienet pöydät. Tilatessa juoman saa pöytään heti, niin paremmin jaksaa odotella pizzaa.

    • Anonyymi

      Messissä saa tehdä varauksen. Kerran yritin Classiciin tehdä varauksen ja puhelimeen vastanneella henkillöllä kaatui äänestä päätellen kuppi, kun sanoin vieväni rahani Messiin, kun ei pöytää saanut varata. Mitä siitä nyt suuttumaan, jos eivät voi antaa sitä, mitä pyydettiin.

    • Anonyymi

      Jos ruoka tehdään rakkaudella se maistuu paremmalta, tylsät kokit ja tarjoilijat pilaavat ruoan energian ja ravintolatunnelman :( Sama S-Marketissa, menee fiilis käydä kaupassa, kun myyjät niin happamia!

    • Anonyymi

      Pöytävarauksia ravintolat eivät ota yksinkertaisesti siitä syystä että jatkuvalla kierrolla saadaan tehtyä enemmän rahaa. Jos varauksia otettaisiin niin yksi pöytä olisi vähintään 1,5 tuntia varattuna että seurue ehtisi syödä, sitten vasta voisi ottaa samaan pöytään uuden varauksen. Jonotussysteemillä samassa pöydässä ehtii syödä sen 1,5 tunnin aikana ainakin kaksi seuruetta, siitä voi laskea että kumpi kannattaa...

    • Anonyymi

      Aivan yli hinnoiteltuja lättyjä siellä tarjottiin..Ei kiitos toistamiseen..!

    • Anonyymi

      Kaikille ne on saman hintaisia, köyhille kallista

    • Anonyymi

      4,50 e Ei kuitii

    • Anonyymi

      Perspillua niin homma ratkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe