Calassic Pizza

Anonyymi

Millaista palvelua olette saaneet Katinkullan Classic Pizzassa? Hyvät pizzat sieltä saa niin kuin muissakin ketjun ravintoloissa, mutta missään muualla ei ole yhtä työhönsä (vai peräti elämäänsä) kyllästyneitä tarjoilijoita. Minkäänlaista hymyn tapaistakaan ei irronnut edes maksuvaiheessa ja törmätessään lapsen penkkiin vittuuntunut ilme muuttui vain enemmän vittuuntuneeksi. Normaali tarjoilihan olisi tällaista pyytänyt anteeksi van tämä selvästi kiroili vain mielessään.
Ja mikä juttu, että pöytää ei voi varata? Miksi ihmeessä? Isolla porukalla ei kannata ravintoloihin ilman varauksia mennä. Pitää vaan tulla kuulemma katsomaan. Naurettavaa. Ettäkö ajettaisiin 10 henkilön kanssa katsomaan, että mahdutaanko ravintolaan. Sittenkö syötäisiin vuorotellen, jos ei olisi tarpeeksi tilaa tai vaihtoehtoisesti kaikki eripuolilla ravintolaa. Laskuuden merkki, että varausta ei saa tehdä.

9

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitzzat älyttömän hyviä mutta se on ikävää kun ei saa pöytää varata..

    • Anonyymi

      Pari kertaa syötiin pizzat siellä viikonloppuna. Pizzat hyviä, odotteluttaa ja tosi pienet pöydät. Tilatessa juoman saa pöytään heti, niin paremmin jaksaa odotella pizzaa.

    • Anonyymi

      Messissä saa tehdä varauksen. Kerran yritin Classiciin tehdä varauksen ja puhelimeen vastanneella henkillöllä kaatui äänestä päätellen kuppi, kun sanoin vieväni rahani Messiin, kun ei pöytää saanut varata. Mitä siitä nyt suuttumaan, jos eivät voi antaa sitä, mitä pyydettiin.

    • Anonyymi

      Jos ruoka tehdään rakkaudella se maistuu paremmalta, tylsät kokit ja tarjoilijat pilaavat ruoan energian ja ravintolatunnelman :( Sama S-Marketissa, menee fiilis käydä kaupassa, kun myyjät niin happamia!

    • Anonyymi

      Pöytävarauksia ravintolat eivät ota yksinkertaisesti siitä syystä että jatkuvalla kierrolla saadaan tehtyä enemmän rahaa. Jos varauksia otettaisiin niin yksi pöytä olisi vähintään 1,5 tuntia varattuna että seurue ehtisi syödä, sitten vasta voisi ottaa samaan pöytään uuden varauksen. Jonotussysteemillä samassa pöydässä ehtii syödä sen 1,5 tunnin aikana ainakin kaksi seuruetta, siitä voi laskea että kumpi kannattaa...

    • Anonyymi

      Aivan yli hinnoiteltuja lättyjä siellä tarjottiin..Ei kiitos toistamiseen..!

    • Anonyymi

      Kaikille ne on saman hintaisia, köyhille kallista

    • Anonyymi

      4,50 e Ei kuitii

    • Anonyymi

      Perspillua niin homma ratkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe