VW:n markkinaosuus kesäkuussa oli 25% kun Toyota räpisteli 16% kieppeillä.
Ja VW kärsii edelleen komponenttipulasta eikä tutanto pyöri täysillä kierroksilla. Tulee olemaan julmaa jälkeä kun kaikki VW:n sähköautotehtaat käyvät täydellä kapasiteetilla.
Toyota jäi pikkufisuksi kun VW sai pahimmat komponenttipulat selvitettyä
224
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Volkswagen ei nouse koskaan tuosta alhosta. Terveisin autoalan asiantuntija.
- Anonyymi
Ei löydy Volkswagenin puolivalmisteisia sähköautoja ja prototyyppejä tilastoista.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022
- Anonyymi
Onko konkurssikypsällä vilunkivagina konsernilla muita merkkejä kuin "pikkufisuja" huijausmodella?
- Anonyymi
Onko VAG konserni myynyt Ducatin?
- Anonyymi
Pikkufisu oli hetken aikaa kaulilla kun VW ei saanut tarpeeksi osia autojen rakentamiseen. Nyt ollaan taas suht normaalitilanteessa kun joka neljäs rekisteröity auto on VW:n valmistama.
Ja pitää muistaa että VWn tilauskirjat sähköautoissa on yli vuodeksi täynnä.- Anonyymi
Muaki v..tuttaa niin kovin kun Toyota vei Suomessakin kolme ekaa sijaa noin vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muaki v..tuttaa niin kovin kun Toyota vei Suomessakin kolme ekaa sijaa noin vaan!
Jopa Toyotan omaa poikaa harmittaa VW:n menestys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Toyotan omaa poikaa harmittaa VW:n menestys.
Jos tuollainenkin sukellus on jo klonksvagenilla "menestys" niin kyllä aika vähään pitää olla tyytyväinen. Reilusti yli 30 miljardia oli tuollaisen menestyksen hinta eikä konkurssikaan taitane olla poissuljettu menestyskuvioista. Pomo jos saataisiin vielä pois lusimassa menestystä niin kyllä alkaa menemään lujaa mikäli Ukrainasta saadaan huippulaatuisia osia? Ostaisitko tällaiselta valmistajalta auton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuollainenkin sukellus on jo klonksvagenilla "menestys" niin kyllä aika vähään pitää olla tyytyväinen. Reilusti yli 30 miljardia oli tuollaisen menestyksen hinta eikä konkurssikaan taitane olla poissuljettu menestyskuvioista. Pomo jos saataisiin vielä pois lusimassa menestystä niin kyllä alkaa menemään lujaa mikäli Ukrainasta saadaan huippulaatuisia osia? Ostaisitko tällaiselta valmistajalta auton?
"Ostaisitko tällaiselta valmistajalta auton?"
Joka neljäs suomalainen valitsi tällaiselta valmistajalta. Riisiritsoja ei halunnut kovinkaan moni.
Onhan ne sellaisia rautalankavirityksiä Suomen talveen. TM joutui tuomaan Tojot pois Lapin talvitesteistä rekan laavalla etelään sulamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ostaisitko tällaiselta valmistajalta auton?"
Joka neljäs suomalainen valitsi tällaiselta valmistajalta. Riisiritsoja ei halunnut kovinkaan moni.
Onhan ne sellaisia rautalankavirityksiä Suomen talveen. TM joutui tuomaan Tojot pois Lapin talvitesteistä rekan laavalla etelään sulamaan.On se kova paikka tuo volsun syväkyykky noin isossa kuvassa. Joko allianssi kutsuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kova paikka tuo volsun syväkyykky noin isossa kuvassa. Joko allianssi kutsuu?
VW on markkinajohtaja. Muut ovat syväkyykyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW on markkinajohtaja. Muut ovat syväkyykyssä.
Tässä muistutus,
Kesäkuu oli yllätyksetön autojen ensirekisteröinneissä, Toyota jyrää muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä muistutus,
Kesäkuu oli yllätyksetön autojen ensirekisteröinneissä, Toyota jyrää muut.VWn markkinaosuus oli 25%. Toyotan vain 16%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VWn markkinaosuus oli 25%. Toyotan vain 16%.
Kristallipalloko on taas kertonut satuja kusetetulle hölmöille? Trafin tilastossa on aivan eri lukemat. Allianssi kun tulee pelastamaan maailman velkaisimman niin silloin vasta kristallipallo alkaa kunnolla loistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristallipalloko on taas kertonut satuja kusetetulle hölmöille? Trafin tilastossa on aivan eri lukemat. Allianssi kun tulee pelastamaan maailman velkaisimman niin silloin vasta kristallipallo alkaa kunnolla loistamaan.
Nuo luvut ovat nimenomaan Trafin tilastosta. Tiedät den itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo luvut ovat nimenomaan Trafin tilastosta. Tiedät den itsekin.
Lukutaitoiset kyllä osaavat lukea, mikä merkki ja mallit siellä kärjessä dominoi. Huijaamisen röyhkeyden ja laajuuden huomioiden ihmetellä tytyy ettei Vilunkivagen ole pudonnut vieläkin alemmaksi. Nyt jo mainostavat nopeaan toimitukseen vaikka rölli tuskissaan valehtelee jostain osapulasta kun ei kauppa käy. Aika ristiriitaista huitomista.
- Anonyymi
Toyota porskuttelee ensirekisteröintien suhteen kärjessä tuttuun tapaansa. Oikeastaan kolmen kärjessä, Corolla, Yaris ja Rav4.
- Anonyymi
Mallikohtaiset tilastot on pikkunäpertelyä ja hippohiihtokisoja kun Toyota jää kokonaisuudessaan 16% markkinaosuuteen. VW menee aivan eri kokoluokkaan 25% markkinaosuudella. Tojo valmistajana on vain muutaman mallin varassa räpiköivä pikkufisu kun VW jyrää kuudella merkillä Top-30 listalla.
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche - Anonyymi
Vinosilmäiset leluautokuskit ei osaa muuta kuin vinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mallikohtaiset tilastot on pikkunäpertelyä ja hippohiihtokisoja kun Toyota jää kokonaisuudessaan 16% markkinaosuuteen. VW menee aivan eri kokoluokkaan 25% markkinaosuudella. Tojo valmistajana on vain muutaman mallin varassa räpiköivä pikkufisu kun VW jyrää kuudella merkillä Top-30 listalla.
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
PorscheSuomen myynti on pikkunäpertelyä.
Maailman tasolla Toyota johtaa tämän vuoden myyntiä reilulla erolla.
Sellantis lähestyy VAGenia kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Toyotan maailmanlaajuinen myynti kasvoi vuonna 2021 kymmenellä prosentilla. Japanilainen autonvalmistaja Toyota säilytti asemansa maailman suurimpana autonvalmistajan toista vuotta peräkkäin.
Suomen tilanne, https://www.is.fi/autot/art-2000008919566.html- Anonyymi
Toyotia myydään lähinnä kehitysmaissa. Euroopassa Toyota ei käy kaupaksi ja Suomessa VW on kaukana edellä.
- Anonyymi
Kesäkuu oli yllätyksetön autojen ensirekisteröinneissä ja Toyota jyrää muut.
- Anonyymi
Mallikohtaiset tilastot on pikkunäpertelyä ja hippohiihtokisoja kun Toyota jää kokonaisuudessaan 16% markkinaosuuteen. VW menee aivan eri kokoluokkaan 25% markkinaosuudella.
- Anonyymi
Vielä kun VW alkaa saamaan tarpeeksi siruja tilattuihin sähköautoihinsa niin Trafin tilastot tullevat muuttumaan lopullisesti. Latauskelvottomille käy niinkuin Norjassa.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Kuka olisi uskonut vielä viime vuosikymmenellä kansanautokonsernin näin nopeaan luhistumiseen ja Toyotan dominointiin? Meneekö konkurssiin vai tuleeko "pelastaja" Kiinasta vai mistä?
- Anonyymi
VWllä on kuusi automerkkiä top-30 listalla.
- Anonyymi
WVkonsernilla on suurta pulaa ostajakomponenteista,:
Toyota piti kolmea kärkisijaa kesäkuussa ensirekisteröintitilastossa. Kaksi muutakin Toyota-mallia mahtui kymmenen kärkeen.
https://www.is.fi/autot/art-2000008919566.html- Anonyymi
Mallitilastot on pikkunäpertelyä ja hippohiihtokisoja kun Toyota jää kokonaisuudessaan 16% markkinaosuuteen. VW menee aivan eri kokoluokkaan 25% markkinaosuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mallitilastot on pikkunäpertelyä ja hippohiihtokisoja kun Toyota jää kokonaisuudessaan 16% markkinaosuuteen. VW menee aivan eri kokoluokkaan 25% markkinaosuudella.
Pikkuisen Suomen röllin itse laatimat tilastot ovat se viimeinen huijarin oljenkorsi laskiessaan todistetusti huijaavaan konserniin kuuluvat pikkusinttimerkit yhteen vaikka kaikki yhteenlaskettunakin koko maailman tilastossa riittää vain röllin omiin hippohiihtokisoihin Toyotan mennessä menojaan miljoonien autojen erolla. On siinä helmitaulu ja rölli paniikissa kun oljenkorret on loppu ja kristallipallo ukrainassa.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuisen Suomen röllin itse laatimat tilastot ovat se viimeinen huijarin oljenkorsi laskiessaan todistetusti huijaavaan konserniin kuuluvat pikkusinttimerkit yhteen vaikka kaikki yhteenlaskettunakin koko maailman tilastossa riittää vain röllin omiin hippohiihtokisoihin Toyotan mennessä menojaan miljoonien autojen erolla. On siinä helmitaulu ja rölli paniikissa kun oljenkorret on loppu ja kristallipallo ukrainassa.
.Tojo valmistajana on vain muutaman mallin varassa räpiköivä pikkufisu kun VW jyrää kuudella merkillä Top-30 listalla.
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
Tojo saa kahdella merkillään vain 16% markkinaosuuden kun VW porskuttaa 25% tietämillä. VW on selkeä markkinajohtaja Suomessa.
- Anonyymi
Miten Toyota voikin olla niin ylivoimainen laatuautojen myynnissä?
- Anonyymi
Tojo jää pahasti VW:n jalkoihin.
Kesäkuussa VW:n markkinaosuus oli 25% kun tojo jäi 16%. Melkoinen ero VW eduksi ja ero tulee vain kasvamaan kun VW saa enemmän osia purkaakseen pitkät tilauslistat.
Nyt VW:n sähköautoja joutuu odottamaan yli vuoden tilauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo jää pahasti VW:n jalkoihin.
Kesäkuussa VW:n markkinaosuus oli 25% kun tojo jäi 16%. Melkoinen ero VW eduksi ja ero tulee vain kasvamaan kun VW saa enemmän osia purkaakseen pitkät tilauslistat.
Nyt VW:n sähköautoja joutuu odottamaan yli vuoden tilauksesta.Ihmekös tuo kun osat tulee entisestä sosialistisen neuvostoliiton osavaltio ukrainasta? Siellä kun on totuttu odottamaan ja jonottamaan. Da da!
- Anonyymi
Tojota ei myy "laatuautoja " kansanautoja kyllä myy melko hyvin Suomessa , muualla Euroopassa ei niinkään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekös tuo kun osat tulee entisestä sosialistisen neuvostoliiton osavaltio ukrainasta? Siellä kun on totuttu odottamaan ja jonottamaan. Da da!
Mites Toyotan Pietarin tehdas? Vieläkö sieltä tuodaan Camryjä Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Toyotan Pietarin tehdas? Vieläkö sieltä tuodaan Camryjä Suomeen?
Ei vielä.
- Anonyymi
Miten tuo Toyota voikin olla noin ylivoimainen automarkkinoilla?
- Anonyymi
Tojo valmistajana on vain muutaman mallin varassa räpiköivä pikkufisu kun VW jyrää kuudella merkillä Top-30 listalla.
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
Tojo saa kahdella merkillään vain 16% markkinaosuuden kun VW porskuttaa 25% tietämillä. VW on selkeä markkinajohtaja Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo valmistajana on vain muutaman mallin varassa räpiköivä pikkufisu kun VW jyrää kuudella merkillä Top-30 listalla.
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
Tojo saa kahdella merkillään vain 16% markkinaosuuden kun VW porskuttaa 25% tietämillä. VW on selkeä markkinajohtaja Suomessa.Trafi ja mediat ei nyt näköjään ole helmitalupellen kanssa ollenkaan samaa mieltä? Sori siitä jos harmittaa kun joutuu laskemaan eri valmistajien merkkejä yhteen.
Vastuullisen virallisen tilastoijan pitää pysyä totuudessa jotta olisi uskottava. Röllillä on ihan oma ja itse laadittu itsensä kusetukseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trafi ja mediat ei nyt näköjään ole helmitalupellen kanssa ollenkaan samaa mieltä? Sori siitä jos harmittaa kun joutuu laskemaan eri valmistajien merkkejä yhteen.
Vastuullisen virallisen tilastoijan pitää pysyä totuudessa jotta olisi uskottava. Röllillä on ihan oma ja itse laadittu itsensä kusetukseen!"eri valmistajien merkkejä"
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
No sanopa mitkä eri valmistajat ovat näiden merkkien takana. Voin helpottaa ongelmaasi kun kerron että yksi ja sama VW.
Se yksi ja ainoa markkinajohtaja VW Suomessa 25% markkinaosuudella.
Tojo on pelkkä pikkufisu 16% osuudella. Syrjäkylien ja corollapappojen suosikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eri valmistajien merkkejä"
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
No sanopa mitkä eri valmistajat ovat näiden merkkien takana. Voin helpottaa ongelmaasi kun kerron että yksi ja sama VW.
Se yksi ja ainoa markkinajohtaja VW Suomessa 25% markkinaosuudella.
Tojo on pelkkä pikkufisu 16% osuudella. Syrjäkylien ja corollapappojen suosikki.Turha on kertoa tälle tollakolle näitä perusasioita. Kun on tyhmänä syntynyt niin tyhmänä kuolee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eri valmistajien merkkejä"
VW
Skoda
Audi
Seat
Cupra
Porsche
No sanopa mitkä eri valmistajat ovat näiden merkkien takana. Voin helpottaa ongelmaasi kun kerron että yksi ja sama VW.
Se yksi ja ainoa markkinajohtaja VW Suomessa 25% markkinaosuudella.
Tojo on pelkkä pikkufisu 16% osuudella. Syrjäkylien ja corollapappojen suosikki.Harmin paikka kun Trafi ei ole kiinnostunut näkemyksestäsi? Kyllä minuakin harmittaisi vikavaginan syväkyykky jos sellaisen vilppi valmistajan vilunki tuotteita joutuisi tuputtamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha on kertoa tälle tollakolle näitä perusasioita. Kun on tyhmänä syntynyt niin tyhmänä kuolee.
Itseäsikö nyt tarkoitat? Ei olisi tarvinnut kertoa. Kyllä se jo on huomattu. Fiksut ei vaan ala nimittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäsikö nyt tarkoitat? Ei olisi tarvinnut kertoa. Kyllä se jo on huomattu. Fiksut ei vaan ala nimittelemään.
Ei taas tollakon kasetti kestä totuutta.
VW 25%
Toyota 16% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taas tollakon kasetti kestä totuutta.
VW 25%
Toyota 16%Vilppivaginainttäjällä on kasetti ja helmitaulu ja kasetilla aina sama laulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilppivaginainttäjällä on kasetti ja helmitaulu ja kasetilla aina sama laulu
Yksi totuus.
VW 25%
Toyota 16% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi totuus.
VW 25%
Toyota 16%Toyota kesäkuu,
1.
2.
3.
Ja pari muuta Toyotaa kymmenen joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota kesäkuu,
1.
2.
3.
Ja pari muuta Toyotaa kymmenen joukossa.Mallikohtaiset tilastot on pikkunumeroiden hippohiihtokisoja. Kokonaismyynnissä Tojo ottaa kunnolla kuokkaan Volsulta.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%. Tämä iso kisa on ainoa jolla merkitystä. Mallikohtaiset tilastot ovat pikku näpertelyä.
- Anonyymi
Ei riitä että Toyota on Suomen suurin, Toyota on myös maailman suurin!Ja sekös helmitaulutelleä vtuttaa!!! HAHAHHAHHAHHAAAA! Samanlainen liimanhaistelija kuin mikrometrimies/maalintarkkailija!!!
- Anonyymi
Toyota on suurin autovalmistaja.
- Anonyymi
Tarkemmin sanottuna, koko maailman suurin. Ylivoimainen ykkönen. Itse ansaitsemallaan paikalla!
- Anonyymi
Kesäkuussa VW oli ylivoimaisesti rekisteröintitilaston ykkönen Suomessa. Joka neljäs rekisteröity auto oli VW:n valmistama.
Hetken aikaa riisiritsat hilluivat kärjessä kun VW ei saanut tarpeeksi osia toimittaakseen kaikkia ostettuja autoja mutta nyt ollaan taas suurinpiirtein normaalitilanteessa.- Anonyymi
VW ja VAG on kaksi eri asiaa. VW on osa Volkswagen konsernia. Ovat eri firmoja. VW on automerkki ja taas tuo toinen on sen omistava konserni. Konsernin nimi voisi mikä tahansa samaten automerkin.
Vertaa vaikka Stellantis on sama kuin VAG. Jos tarkoitat konsernia niin asia on noin mutta Volkkarin eli merkin tapauksessa asia ei ole niin.
- Anonyymi
Toyota on ollut täysin ylivoimainen Suomessa ensimmäisen puolen vuoden ajan.
Kasettimiehen ego on kokenut kolauksen kun vw tippui huimasti huonolaatuisten kulkuneuvojen takia.- Anonyymi
No jos osat joista ne kotterot kasataan ja kyhätään, ovat kotoisin Ukrainasta, vanhan, hyljeksityimmän merkin, Mossen kotimaasta niin kyllä vähän laittaa miettimään huijauksen tasoa kun saksalaisena mainostetaan ja nyt yllätys, yllätys vielä nopeaan toimitukseen useita malleja? Kahden vuoden takuu on kyllä paljon luvattu saavutusten laadusta. Ostamaan en kyllä alkaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos osat joista ne kotterot kasataan ja kyhätään, ovat kotoisin Ukrainasta, vanhan, hyljeksityimmän merkin, Mossen kotimaasta niin kyllä vähän laittaa miettimään huijauksen tasoa kun saksalaisena mainostetaan ja nyt yllätys, yllätys vielä nopeaan toimitukseen useita malleja? Kahden vuoden takuu on kyllä paljon luvattu saavutusten laadusta. Ostamaan en kyllä alkaisi.
Tuo on juurikin näin, on kuin venäläinen ruletti mutta laukeaa useammin kuin joka kuudes. Silloin on tehty useimmiten se kuuluisa "käyttövirhe" jolloin vastuu siirtyy kuluttajalle.
- Anonyymi
Toyotan hetkellinen menestys rekisteröintitilastoissa pohjautuu ainoastaan siihen että Toyota käyttää niin vanhaa teknologiaa että siihen ei koronan aiheuttama sirupula vaikuttanut.
Toyotan käyttämiä vanhoja siruja on ollut varastoissa valmiina.
Nyt kun maailma alkaa toipumaan koronasta niin uudemman teknologian osiakin alkaa taas saamaan. Se näkyy Suomenkin rekisteröinnestä. VW otti oman paikkansa ykkösenä ja riisiritsojen määrä hiipuu.
Ja se todellinen riisiritsojen syöksylasku nähdään kun latauskelvottomien ostaminen loppuu. Tojolla ei ole juuri mitään tarjolla sähköautopuolella.- Anonyymi
." Tojolla ei ole juuri mitään tarjolla sähköautopuolella."
Autofirma jolla ei ole kattavaa sähköauto mallistoa on autofirma ilman tulevaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
." Tojolla ei ole juuri mitään tarjolla sähköautopuolella."
Autofirma jolla ei ole kattavaa sähköauto mallistoa on autofirma ilman tulevaisuutta.Oliko sinulla vielä jotain muuta tuskaa sydämellä? Minuakin harmittaa Toyotan dominointi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla vielä jotain muuta tuskaa sydämellä? Minuakin harmittaa Toyotan dominointi!
Kokonaismyynnissä Tojo ottaa kunnolla kuokkaan Volsulta.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaismyynnissä Tojo ottaa kunnolla kuokkaan Volsulta.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%.Kuinka nyt tulikin kuokasta mieleen, onko se vilppivagen pomo vielä kuokkimassa jossain avovankilassa vai joutuuko lusimaan sellissä 7 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nyt tulikin kuokasta mieleen, onko se vilppivagen pomo vielä kuokkimassa jossain avovankilassa vai joutuuko lusimaan sellissä 7 vuotta?
Aivan sama. Olkoon linnassa tai jossain muualla.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama. Olkoon linnassa tai jossain muualla.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%.Tarkoitatko nyt että kaikki konserniin kuluvien kaikkien valmistajien kaikki merkit yhteen laskettuna vai mitä nyt yrität venkoilla? Lohdullinen näkemys tuokin jolla tosin kusettaa vain itseään kun maailman markkinoilla ei pärjää niin voisin kuvitella että tuollainen yhteenlasku, rajaus ja venkoilu syö miestä rotan lailla. Toki voi aina laatia tilastoja itselleen jos ei trafin virallinen miellytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko nyt että kaikki konserniin kuluvien kaikkien valmistajien kaikki merkit yhteen laskettuna vai mitä nyt yrität venkoilla? Lohdullinen näkemys tuokin jolla tosin kusettaa vain itseään kun maailman markkinoilla ei pärjää niin voisin kuvitella että tuollainen yhteenlasku, rajaus ja venkoilu syö miestä rotan lailla. Toki voi aina laatia tilastoja itselleen jos ei trafin virallinen miellytä.
"Tarkoitatko nyt että kaikki konserniin kuluvien kaikkien valmistajien kaikki merkit yhteen laskettuna"
Pitää olla mekoinen vajakki etä mene näin monta vuotta ymmärtää tällainen perusasia. Hyvä että vihdoinkin lamppu syttyy sinunkin päässsäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tarkoitatko nyt että kaikki konserniin kuluvien kaikkien valmistajien kaikki merkit yhteen laskettuna"
Pitää olla mekoinen vajakki etä mene näin monta vuotta ymmärtää tällainen perusasia. Hyvä että vihdoinkin lamppu syttyy sinunkin päässsäsi.Tyytyväinen ja kiitollinen pitää olla että "lamppu on syttynyt", ymmärtää lukemansa tilastot venkoilematta ja hyväksyy tosiasiat. Miten itselläsi niinkuin omasta mielestäsi on lamppusi loistanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyytyväinen ja kiitollinen pitää olla että "lamppu on syttynyt", ymmärtää lukemansa tilastot venkoilematta ja hyväksyy tosiasiat. Miten itselläsi niinkuin omasta mielestäsi on lamppusi loistanut?
"Miten itselläsi niinkuin omasta mielestäsi on lamppusi loistanut?"
Olen aina ymmärtänyt mikä ero on automerkillä ja sen valmistavalla yhtiöllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten itselläsi niinkuin omasta mielestäsi on lamppusi loistanut?"
Olen aina ymmärtänyt mikä ero on automerkillä ja sen valmistavalla yhtiöllä.Juurikin näin, tilastoja kun vielä opit lukemaan ja tajuamaan että mikä yhtiö siellä automaailman huipulla dominoi, niin edistystä on silloin jo tapahtunut. Ei se itse laadittu tilasto kiinnosta ketään kun Trafi julkaisee virallisen ja uskottavan Suomen markkinasta. Toki jokainen voi itselleen laatia sellaisia tilastoja kuin haluaa! Tuskin se inttäminen ja oman, itsevenkoilutilaston jatkuva toistelu monta kertaa päivässä aiheuttaa muuta kuin säälin sekaista naureskelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten itselläsi niinkuin omasta mielestäsi on lamppusi loistanut?"
Olen aina ymmärtänyt mikä ero on automerkillä ja sen valmistavalla yhtiöllä.Sekä Toyota että VW valmistavat autoja usealla eri merkillä. Et kai voi olla niin tynnyrissä kasvanut että tänä olisi sinulle jotenkin uusi asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, tilastoja kun vielä opit lukemaan ja tajuamaan että mikä yhtiö siellä automaailman huipulla dominoi, niin edistystä on silloin jo tapahtunut. Ei se itse laadittu tilasto kiinnosta ketään kun Trafi julkaisee virallisen ja uskottavan Suomen markkinasta. Toki jokainen voi itselleen laatia sellaisia tilastoja kuin haluaa! Tuskin se inttäminen ja oman, itsevenkoilutilaston jatkuva toistelu monta kertaa päivässä aiheuttaa muuta kuin säälin sekaista naureskelua.
Voit itkeä niin paljon kuin haluat. Silti Trafin tilastoista voi lukea että suomalaisista 25% rekisteröi kesäkuussa VWn valmistaman auton ja vain 16% Toytotan valmistaman.
Se ei itkemällä muutu miksikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, tilastoja kun vielä opit lukemaan ja tajuamaan että mikä yhtiö siellä automaailman huipulla dominoi, niin edistystä on silloin jo tapahtunut. Ei se itse laadittu tilasto kiinnosta ketään kun Trafi julkaisee virallisen ja uskottavan Suomen markkinasta. Toki jokainen voi itselleen laatia sellaisia tilastoja kuin haluaa! Tuskin se inttäminen ja oman, itsevenkoilutilaston jatkuva toistelu monta kertaa päivässä aiheuttaa muuta kuin säälin sekaista naureskelua.
Sinä olet kyllä se arkkityyppi joka alleviivaa millaisia juntteja tojolla ajavat ovat.
- Anonyymi
Miten Toyotan totaalinen ylivoima myynnissä voi aiheuttaa näin paljon kateutta vaginistien leirissä?
- Anonyymi
Toyotalle ja sen vähäiselle myynnille ei ole kukaan kateellinen.
- Anonyymi
Toyota on pelkkä pikkufisu Volkkariin verrattuna.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on pelkkä pikkufisu Volkkariin verrattuna.
VWn markkinaosuus on 25% kun tojo taapertaa 16%.Kaikki koko konsernin pikkufisut yhteenlaskettuna pienessä Suomessa? Maailmanmarkkinat on kyllä paha rasti vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja laskea eri valmistajien merkkejä yhteen ja laatia omia tilastoja. Kehitysmaakortti kannattaa silloin vetää esiin jotta olisi vieläkin naurettavampi rölli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki koko konsernin pikkufisut yhteenlaskettuna pienessä Suomessa? Maailmanmarkkinat on kyllä paha rasti vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja laskea eri valmistajien merkkejä yhteen ja laatia omia tilastoja. Kehitysmaakortti kannattaa silloin vetää esiin jotta olisi vieläkin naurettavampi rölli!
"Kaikki koko konsernin pikkufisut yhteenlaskettuna pienessä Suomessa?"
Suomessa on Suomen tilastot. Niissä VW on ylivoimainen 25 % markkinaosuudella.
- Anonyymi
Se syö vagginemiestä kun Toyota on suurin ja kaunein.
- Anonyymi
Tuhnu on vain ruma ja pikkufisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhnu on vain ruma ja pikkufisu.
Eikö itsensä nolaaminen jo haittaa? Oljenkorsistakin jo pulaa? Milloinka niitä saadaan, da, da, ukrainastako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö itsensä nolaaminen jo haittaa? Oljenkorsistakin jo pulaa? Milloinka niitä saadaan, da, da, ukrainastako?
Tojon huonolaatuiset osat tulevat Kiinasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon huonolaatuiset osat tulevat Kiinasta.
Linkkiä kiitos ettet enää enempää nolaa itseäsi? Miltä tuntuu kaupitella ukrainalaisista osista kyhättyä "länsiautoa" kun kansalta tulee kuittia. Kyllä kaikki jo tietävät osien alkuperän. Turha on enää yrittää salata. Kahden vuoden takuukin on ihan jiirissä laatuun kun ei parempaan laatuautoonkaan myönnetä kuin 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä kiitos ettet enää enempää nolaa itseäsi? Miltä tuntuu kaupitella ukrainalaisista osista kyhättyä "länsiautoa" kun kansalta tulee kuittia. Kyllä kaikki jo tietävät osien alkuperän. Turha on enää yrittää salata. Kahden vuoden takuukin on ihan jiirissä laatuun kun ei parempaan laatuautoonkaan myönnetä kuin 10 vuotta.
Laatuautot menevät kaupaksi lyhyilläkin takuilla. Kiinalaisista osista kasatuilla pitää olla pitkä takuu, että joku uskaltaa ostaa. Toki takuu ei sitten kata paljoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatuautot menevät kaupaksi lyhyilläkin takuilla. Kiinalaisista osista kasatuilla pitää olla pitkä takuu, että joku uskaltaa ostaa. Toki takuu ei sitten kata paljoakaan.
Laatua Ukrainasta kahden vuoden takuulla? Hämmästyttävän uskottavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatua Ukrainasta kahden vuoden takuulla? Hämmästyttävän uskottavaa?
Onhan se laatua verrattuna aasialaisiin viritelmiin.
- Anonyymi
Miltähän se tuntuu olla häviäjän leirissä eli vw:n?
- Anonyymi
Ei sitä linkkiä sitten löytynyt?? Hiljaista ko siellä koijaamossa kun kaiket päivät on aikaa spämmätä? Ekö kauppa käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä linkkiä sitten löytynyt?? Hiljaista ko siellä koijaamossa kun kaiket päivät on aikaa spämmätä? Ekö kauppa käy?
Ei käy Tuhnun kauppa. Euroopassa se vasta hiljaista on Tuhnun kauppiailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy Tuhnun kauppa. Euroopassa se vasta hiljaista on Tuhnun kauppiailla.
Koko maailmassa kova meno, taitaa Toyota olla ylivoimainen ykkönen.
Volkkari on pikkusärki lohien joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy Tuhnun kauppa. Euroopassa se vasta hiljaista on Tuhnun kauppiailla.
Maailman ykkönen ei suinkaan ole mikään ukrainalaissaksalainen kansanauto kun ei laatu riitä ja luottamuksen kanssakin on vähän niin ja näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman ykkönen ei suinkaan ole mikään ukrainalaissaksalainen kansanauto kun ei laatu riitä ja luottamuksen kanssakin on vähän niin ja näin.
Toyotaa ei osteta enää kuin kehitysmaissa yksinkertaisen tekniikan vuoksi. Kiinalaisista osista kyhätty ja talvitesteissä hinausauton lavalla liikkuva vikainen Toyota ei käy Länsi-Euroopassa kaupaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa ei osteta enää kuin kehitysmaissa yksinkertaisen tekniikan vuoksi. Kiinalaisista osista kyhätty ja talvitesteissä hinausauton lavalla liikkuva vikainen Toyota ei käy Länsi-Euroopassa kaupaksi.
Sieltähän se naurettava ja säälittävä kehitysmaakortti taas kaivettiin esiin kun takki on jo totaalisen tyhjä muista oljenkorsista.
- Anonyymi
Korjaamokäynnillä monimerkkikorjaamossa selvisi VW tuotteiden olevan eniten myyty automerkki. Eihän paljon muita autoja ollutkaan. Autoissa vikoja, joista en ollut koskaan aikaisemmin kuullut ja vieläkään usko voivan olla.
Remonttimiehen mukaan auto lunastetaan kerran liikkeeltä ja toisen kerran korjaamolta.- Anonyymi
VW on kyllä eniten myyty. Toyota viihtyy eniten korjaamolla. Ennen katsastusta tehdään katsastushuolto, katsastuksen jälkeen korjataan vielä vikoja. Vaikka näillä ei ajeta juuri lainkaan. Papat ja mummot käy maitokaupassa ja sitten matka on jo korjaamolle.
- Anonyymi
"VW on kyllä eniten myyty. "
Sen verran korjaan että VWn tekemät autot ovat eniten ostettuja. Ei eniten myytyjä. - Anonyymi
Jännityksellä odotetaan mahtuuko yksi vw kahdenkymmenen myydyimmän joukkoon heinäkuussa.
- Anonyymi
VW varmaan myy 50 % enemmän kuin Toyota heinäkuussa. Se harmittaa omapoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW varmaan myy 50 % enemmän kuin Toyota heinäkuussa. Se harmittaa omapoikaa.
Kristallipallo ainakin kertoi näin joskus aamuyöllä kun ei uni tullut silmään ja itketti ja
..tutti yhtä aikaa.
- Anonyymi
VW on palannut omalle paikalleen ykkösenä 25% markkinaosuudella.
- Anonyymi
Kesäkuussa volsun valmistamia autoja rekisteröitiin yli 50% enemmän kuin Toyotan valmistamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa volsun valmistamia autoja rekisteröitiin yli 50% enemmän kuin Toyotan valmistamia.
Ja siellä on vielä yli vuoden jono myytyjä sähköautoja joita volsu ei ole vielä ehtinyt valmistaa osapulan takia.
- Anonyymi
Onhan se ykkönen ollut koko ajan.
- Anonyymi
Pitäiskö tojotan lukemiin lisätä vielä subaru ja suzuki? Samoja kippoja noi on. Subaru ritsaa myytiin hikiset kymmenen kpl.
- Anonyymi
Toyota on kirkkaasti koko maailman ylivoimainen ykkönen. Ei siihen mitään muita merkkejä tarvi yrittää laskea mukaan niinkuin vilunkivaginahörhö yrittää tuskissaan pönkittää huijaavaa idoliaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on kirkkaasti koko maailman ylivoimainen ykkönen. Ei siihen mitään muita merkkejä tarvi yrittää laskea mukaan niinkuin vilunkivaginahörhö yrittää tuskissaan pönkittää huijaavaa idoliaan.
Euroopassa Tojo ei kuitenkaan pärjää. Itsellä Porsse ja ohitan sillä nopeasti Tojon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa Tojo ei kuitenkaan pärjää. Itsellä Porsse ja ohitan sillä nopeasti Tojon.
Miten sinun unissasi näkemä porcshe liittyy minnekkään muuhun kuin omaan mielikuvituksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa Tojo ei kuitenkaan pärjää. Itsellä Porsse ja ohitan sillä nopeasti Tojon.
Toyotan ohittaa vanhalla Fiat Ritmollakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on kirkkaasti koko maailman ylivoimainen ykkönen. Ei siihen mitään muita merkkejä tarvi yrittää laskea mukaan niinkuin vilunkivaginahörhö yrittää tuskissaan pönkittää huijaavaa idoliaan.
Toyotaa ei myydä kuin autoilun kehitysmaissa.
- Anonyymi
Pahalta tuntuu vw:n floppaaminen.
- Anonyymi
Vw on pohjalla. Siltä on vain yksi suunta nousta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vw on pohjalla. Siltä on vain yksi suunta nousta!
Vaikka ihan kaikki eri merkit ja valmistajat jotka kuuluvat tuohon kolhoosikonserniin niin silti Toyota vaan vetää näitä resuja kölin alta isossa kuvassa maailmassa ihan mennentullen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ihan kaikki eri merkit ja valmistajat jotka kuuluvat tuohon kolhoosikonserniin niin silti Toyota vaan vetää näitä resuja kölin alta isossa kuvassa maailmassa ihan mennentullen!
Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ihan kaikki eri merkit ja valmistajat jotka kuuluvat tuohon kolhoosikonserniin niin silti Toyota vaan vetää näitä resuja kölin alta isossa kuvassa maailmassa ihan mennentullen!
Toyota on juuttunut90-luvun fossilipolttimiin vaikka yrittää nyt epätoivoisesti tuoda markkinoille sähköautoja.
Meni pikkaisen reisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205Mitäs syrjäisestä maailman kolkasta tuollaisen pikkusinttitilaston ihan itse väsäsit? Isot kalat uivat isoissa vesissä ja ovat maailman piikissä ja pikkusintit huijaavat pikkumarkkinoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs syrjäisestä maailman kolkasta tuollaisen pikkusinttitilaston ihan itse väsäsit? Isot kalat uivat isoissa vesissä ja ovat maailman piikissä ja pikkusintit huijaavat pikkumarkkinoilla
Että joku voi olla rakastunut kansanautoihin jota maailma pursuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että joku voi olla rakastunut kansanautoihin jota maailma pursuaa.
Volkswagen=kansanauto. Skoda= harmi, köyhän kansan auto, lanseerattu itäeuroopan markkinoille.
- Anonyymi
Ei näy Tollolootan kauppa oikein käyvän.
- Anonyymi
Huonosti se käy kun ei ole kuin tämän pallon ostetuin. Ei kai se silloin oikein käy? Eihän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti se käy kun ei ole kuin tämän pallon ostetuin. Ei kai se silloin oikein käy? Eihän?
Katsopa Tojon mallistoa. Pelkkiä fossiilipolttimia.
Mietipä mikä tuollaisen valmistajan tulevaisuus on.
Vihje: Norja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa Tojon mallistoa. Pelkkiä fossiilipolttimia.
Mietipä mikä tuollaisen valmistajan tulevaisuus on.
Vihje: Norja.Toyota tarjoaa parhaimman automalliston tämän hetken markkinoille. Latausmahdollisuus kun puuttuu 90% autoilijoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota tarjoaa parhaimman automalliston tämän hetken markkinoille. Latausmahdollisuus kun puuttuu 90% autoilijoista.
Toyotan mallisto on huonoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan mallisto on huonoin.
Paniikissa oleva paljastuu poksvagenkaupustelijaksi kun puhuu jostain "mallistosta." Kuluttajaa kiinnostaa vain merkki ja malli eikä puhu mistään mallistosta niinkuin joku panikoitunut automyyjä kun oma merkki ei kelpaa. Silloin viimeisenä oljenkortena aletaan haukkumaan kilpailevan merkin "mallistoa" ja ostajia ja omistajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paniikissa oleva paljastuu poksvagenkaupustelijaksi kun puhuu jostain "mallistosta." Kuluttajaa kiinnostaa vain merkki ja malli eikä puhu mistään mallistosta niinkuin joku panikoitunut automyyjä kun oma merkki ei kelpaa. Silloin viimeisenä oljenkortena aletaan haukkumaan kilpailevan merkin "mallistoa" ja ostajia ja omistajia.
vw on flopannut pahasti. Uus golffikaan ei myy ollenkaan eikä sitä ihmettele enää kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa Tojon mallistoa. Pelkkiä fossiilipolttimia.
Mietipä mikä tuollaisen valmistajan tulevaisuus on.
Vihje: Norja.Vihje: koko maailma! Miksi vain joku pieni Norja? Miksi vain joku näin hentoinen oljenkorsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje: koko maailma! Miksi vain joku pieni Norja? Miksi vain joku näin hentoinen oljenkorsi?
"Miksi vain joku pieni Norja?"
Siksi että koko kehittynyt maailma seuraa Norjan polkua pois fossiilipolttomista. Kaikki ne rahakkaat markkinat.
Tojo jää kehitysmaiden polttistekijäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi vain joku pieni Norja?"
Siksi että koko kehittynyt maailma seuraa Norjan polkua pois fossiilipolttomista. Kaikki ne rahakkaat markkinat.
Tojo jää kehitysmaiden polttistekijäksi.Toyota jää Mogadishun ykkösmerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota jää Mogadishun ykkösmerkiksi.
Tarkoitit kai Mogadishunkin ykkösmerkiksi kuten kaikkialla muuallakin.
Mogadishu on muuten Somalian pääkaupunki eikä maa kuten luulet. Vaginistit eivät todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit kai Mogadishunkin ykkösmerkiksi kuten kaikkialla muuallakin.
Mogadishu on muuten Somalian pääkaupunki eikä maa kuten luulet. Vaginistit eivät todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.Miten myy Toyota Euroopassa? Omapoika taas kolisee tyhmyyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi vain joku pieni Norja?"
Siksi että koko kehittynyt maailma seuraa Norjan polkua pois fossiilipolttomista. Kaikki ne rahakkaat markkinat.
Tojo jää kehitysmaiden polttistekijäksi.Norjan automarkkinat määrittelee ja ohjaa koko maailman markkinoita Onhan siellä jo melkein yli puoli promillea maailman asukkaista ja licestainin ja Luxemburgin markkinat ovat listalla seuraavina. Muun maailman markkinat on ihan yhtä tyhjän kanssa. Onhan?
- Anonyymi
"Vihje: koko maailma! Miksi vain joku pieni Norja? "
Massit tehdään rikkaiden maiden markkinoilla. Köyhien kehitysmaiden markkinoilla voi saada isoja myyntilukuja mutta siellä myydään vain halpaa kamaa.- Anonyymi
Kuten esim. USA, Japani ym. Näitäkö tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten esim. USA, Japani ym. Näitäkö tarkoitit?
Nuokin ovat autoilun kehitysmaita. Toyotan päämarkkinat ovat lähinnä Afrikassa, siellä vanhanaikainen tekniikka käy hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuokin ovat autoilun kehitysmaita. Toyotan päämarkkinat ovat lähinnä Afrikassa, siellä vanhanaikainen tekniikka käy hyvin.
Suomessakin tojoja ostetaan enimmäkseen syrjäseuduilla vanhemmalle väestölle. Ja sitten on tietysti nämä kebab-taksit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessakin tojoja ostetaan enimmäkseen syrjäseuduilla vanhemmalle väestölle. Ja sitten on tietysti nämä kebab-taksit.
Suomen tojot menevät kaikenikäisille, Suomen halutuin auto nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen tojot menevät kaikenikäisille, Suomen halutuin auto nääs.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2022763 Volkkaria näkyi olevan ja 1196 Toyotaa!
Trafin tilastosta suoraan luettuna huijaamatta ja venkuloimatta! Näin oikeat mediatkin ovat kertoneet. Eikö sinua yhtään itketä kun olet ihan yksin laatimasi huijaustilaston kanssa. Kukaan ei ole sinun tilastoa vielä julkaissut ja kertonut volkkarin etumatkasta. Eikö sellainen jo syö miestä? Toyotan dominointi vaan näkyy olevan otsikoissa. Onhan tuollainenkin lukema ihan huippua volkkarilla kun osat tulevat Ukrainasta, vanhasta neuvostoliitosta ja niitäkin pitää odottaa ja jonottaa niinkuin neukkulassa on aina ollut tapana. Kannattaisiko jo luovuttaa ennen kuin valkotakkiset tulevat hakemaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
763 Volkkaria näkyi olevan ja 1196 Toyotaa!
Trafin tilastosta suoraan luettuna huijaamatta ja venkuloimatta! Näin oikeat mediatkin ovat kertoneet. Eikö sinua yhtään itketä kun olet ihan yksin laatimasi huijaustilaston kanssa. Kukaan ei ole sinun tilastoa vielä julkaissut ja kertonut volkkarin etumatkasta. Eikö sellainen jo syö miestä? Toyotan dominointi vaan näkyy olevan otsikoissa. Onhan tuollainenkin lukema ihan huippua volkkarilla kun osat tulevat Ukrainasta, vanhasta neuvostoliitosta ja niitäkin pitää odottaa ja jonottaa niinkuin neukkulassa on aina ollut tapana. Kannattaisiko jo luovuttaa ennen kuin valkotakkiset tulevat hakemaan?VW:n dominointi on kova pala omapojalle. Myös ACEA julkaisee valmistajien tilaston, ja siinäkin Toyota on mitätön.
- Anonyymi
Toyotan voittokulkua ei näy mikään estävän.
- Anonyymi
VW myy yli 50 % enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW myy yli 50 % enemmän.
No ei ainakaan tehtaana tai konsernina. Sillä tasolla Toyotaa on maailman ykkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan tehtaana tai konsernina. Sillä tasolla Toyotaa on maailman ykkönen.
Kehitysmaissa, Suomessa VW yli 50 % enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan tehtaana tai konsernina. Sillä tasolla Toyotaa on maailman ykkönen.
Tämä nyt joka tapuksessa on Suomen tilanne.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
- Anonyymi
Hieno filmi volkkarin valmistamisesta.
https://www.youtube.com/watch?v=6yUOLgTexHs- Anonyymi
Maailma kehittyy ja tuolla on tehty jo monta vuotta pelkästään sähköautoja. Toyota jämähtänyt 90-luvun fossiililipolttimiin.
Tojo on menneen maailman pelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma kehittyy ja tuolla on tehty jo monta vuotta pelkästään sähköautoja. Toyota jämähtänyt 90-luvun fossiililipolttimiin.
Tojo on menneen maailman pelle.Näkeehän sen myynnistäkin.
Tirsk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän sen myynnistäkin.
Tirsk.VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
- Anonyymi
Vain 763 vw:tä.
1196 Toyotaa!- Anonyymi
Huijaamisen ja kusetukseen määrän huomioiden vilunkivaginan ostaminen ei enää vähempää voisi kiinnostaa. Naurettavaa venkoilua kun rölli laskee eri valmistajien merkkejä yhteen ja laatii itselleen omia tilastojaan. On kyllä täysin linjassa konsernin toimintaan josta on tullut kymmeniä miljardeja maksettavaa rikoksesta, vuosiksi lusittavaa ja hylkiön maine. Onhan tuo järkyttävän kova paikka maailman velkaisimmalle omistajakonsernille kun omistaminen on pääosin velan "omistamista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijaamisen ja kusetukseen määrän huomioiden vilunkivaginan ostaminen ei enää vähempää voisi kiinnostaa. Naurettavaa venkoilua kun rölli laskee eri valmistajien merkkejä yhteen ja laatii itselleen omia tilastojaan. On kyllä täysin linjassa konsernin toimintaan josta on tullut kymmeniä miljardeja maksettavaa rikoksesta, vuosiksi lusittavaa ja hylkiön maine. Onhan tuo järkyttävän kova paikka maailman velkaisimmalle omistajakonsernille kun omistaminen on pääosin velan "omistamista".
VW on se valmistaja ja myi yli 50 % enemmän Suomessa kesäkuussa kuin Toyota.
- Anonyymi
Toivottavasti VW/Audi autosi hajoaa tänään tai noudat sen korjaamosta laskusi näkemällä.
Mistä näitä idiootteja syntyy, jotka tieten tahtoen hakevat ongelmia elämäänsä?- Anonyymi
Eivät ne hajoa vaan niillä ajetaan mukavasti ja turvallisesti keskimäärin paljon enemmän kuin Toyotilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne hajoa vaan niillä ajetaan mukavasti ja turvallisesti keskimäärin paljon enemmän kuin Toyotilla.
Audi=moottorivikojen kingi, hinaustilaston kirkkain ykkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi=moottorivikojen kingi, hinaustilaston kirkkain ykkönen.
Näyttää olevan vähiten hinattujen joukossa suuren saksalaisen tilaston mukaan. Samoin hyvin pärjäävät muutkin VW Groupin tuotteet ja esim. BMW ja Mercedes.
- Anonyymi
Kova paikka tilastotieteilijälle kun Toyota voittaa kirkkaasti myynnin. Onhan Toyota-autojen laatu aivan ylivertainen.
- Anonyymi
Toyota on vertailutestien jumbo. VW myi Suomessa kesäkuussa yli 50 % enemmän kuin Tolloloota. _
- Anonyymi
Toyota kolmen auton voimalla kärjessä, ylivertaisella myynnillä, vw jossain 10 ja 20 välillä.
Se on kova paikka.- Anonyymi
VW myy yli 50 % enemmän kuin Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW myy yli 50 % enemmän kuin Toyota.
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205Toyotahan tuossa näkyy Volkkaria nöyryyttävän aika pahasti. Voi vaan kuvitella kuinka ottaa kuksmannia pattiin kun kansanauto on jo näin hyljeksitty kuin tilasto näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahan tuossa näkyy Volkkaria nöyryyttävän aika pahasti. Voi vaan kuvitella kuinka ottaa kuksmannia pattiin kun kansanauto on jo näin hyljeksitty kuin tilasto näyttää.
VW vie Toyotaa kuin kuoriämpäriä. Omapoika ei ymmärrä, mitä tarkoittaa valmistaja, niin hölmö hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW vie Toyotaa kuin kuoriämpäriä. Omapoika ei ymmärrä, mitä tarkoittaa valmistaja, niin hölmö hän on.
Voi olla että se omapoika ei ole kuksmannin talutusnuorassa
- Anonyymi
Toyota näkyy olevan ykkönen, vieläpä kolmen eri mallin avulla. Näkyy olevan pari muutakin top 10.
Ei yhtään volkkaria ollut.🤣 - Anonyymi
VW näköjään myynyt yli 50 % enemmän kuin Toyota.
- Anonyymi
Toyota piti sijaa yksi, kaksi ja kolme kesäkuussa. Pari muutakin Toyotaa kymppikerhossa.
Kymppikerhossa ei yhtään vw:tä. Kyllä on volkkari syvällä kyntöojassa, eikä mikään ihme, laatupuutteellinen käyttäjän virhe kun on kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota piti sijaa yksi, kaksi ja kolme kesäkuussa. Pari muutakin Toyotaa kymppikerhossa.
Kymppikerhossa ei yhtään vw:tä. Kyllä on volkkari syvällä kyntöojassa, eikä mikään ihme, laatupuutteellinen käyttäjän virhe kun on kyseessä.VW "kyntää" ykkösenä.
- Anonyymi
VW jatkaa ykkösenä Toyotan hiipuessa entisestään.
- Anonyymi
Toyota jatkaa ykkösenä, vw on tippunut huimasti sijoille ynnämuut.
- Anonyymi
Tojohönö ei näytä ymmärtävän kumpi on isompi luku: 1.817 vai 1.205.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojohönö ei näytä ymmärtävän kumpi on isompi luku: 1.817 vai 1.205.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205Toyotalla näkyy olevan pullat uunissa paremmin kuin hyvin niinkuin mediatkin ovat uutisoineet.
Kuusi eri merkkiä joista ei yksikään yllä kuin muutamaan sataan näkyy olevan röllin paniikkitilastossa. Toyota sensijaan on jo tonnikerhossa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla näkyy olevan pullat uunissa paremmin kuin hyvin niinkuin mediatkin ovat uutisoineet.
Kuusi eri merkkiä joista ei yksikään yllä kuin muutamaan sataan näkyy olevan röllin paniikkitilastossa. Toyota sensijaan on jo tonnikerhossa!Tojohönö ei ymmärrä mallin, merkin ja valmistajan eroa, on se tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojohönö ei ymmärrä mallin, merkin ja valmistajan eroa, on se tyhmä.
Älä nyt itkemään ala vaikka ei sinua yksikään
media komppaa kun haluavat olla uskottavia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt itkemään ala vaikka ei sinua yksikään
media komppaa kun haluavat olla uskottavia.Tojohönö ei ymmärrä Trafin tilastoja, sille totuus löytyy Seiskasta ja Iltsun Top-5 mallikohtaisesta tilasyosta johon otettu niin pieni osuus tilastosta että tyhmimmätkit pystyvät keskittymään niihin viiteen pieneen lukuun.
Vähän älykkäämmät tutkivat itse lähdetietoa kokonaisuudessaan ja tietävät mitä tarkoittaa valmistajakohtaiset luvut. Ne mitä myös Tokion pojat seuraavat paljon tarkemmin kuin malli tai merkkitilastoja.
No, tojohönön mielelle kaikki isot numerot ja oma päättely ovat täysin käsittämättömiä asioita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojohönö ei ymmärrä Trafin tilastoja, sille totuus löytyy Seiskasta ja Iltsun Top-5 mallikohtaisesta tilasyosta johon otettu niin pieni osuus tilastosta että tyhmimmätkit pystyvät keskittymään niihin viiteen pieneen lukuun.
Vähän älykkäämmät tutkivat itse lähdetietoa kokonaisuudessaan ja tietävät mitä tarkoittaa valmistajakohtaiset luvut. Ne mitä myös Tokion pojat seuraavat paljon tarkemmin kuin malli tai merkkitilastoja.
No, tojohönön mielelle kaikki isot numerot ja oma päättely ovat täysin käsittämättömiä asioita..Sori siitä kun ei mikään media komppaa rölliä. Kun isoja lukuja etsit niin kuinka suuri parkaisu sinulle tulee koko maailman tilastosta? Mitäs rölli tähän? Sori siitä jos nousee pala kurkkuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori siitä kun ei mikään media komppaa rölliä. Kun isoja lukuja etsit niin kuinka suuri parkaisu sinulle tulee koko maailman tilastosta? Mitäs rölli tähän? Sori siitä jos nousee pala kurkkuun!
"Sori siitä kun ei mikään media komppaa rölliä. "
Media ei tee tilastoja ensirekisteröinneistä. Ne tekee Trafi.
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
VW on saamassa koneistonsa taas käyntiin koronan jälkeen. Tojo pikkufisu on jäänyt omalle paikalleen kakkoseksi. Kunnes Stellantis sähköautoillaan sysää latauskelvottomiin juutuneen tojon kolmanneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sori siitä kun ei mikään media komppaa rölliä. "
Media ei tee tilastoja ensirekisteröinneistä. Ne tekee Trafi.
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205
VW on saamassa koneistonsa taas käyntiin koronan jälkeen. Tojo pikkufisu on jäänyt omalle paikalleen kakkoseksi. Kunnes Stellantis sähköautoillaan sysää latauskelvottomiin juutuneen tojon kolmanneksi.Koko maailman tilaston tosi isot luvut eivät nyt tainneet kiinnostaa?
- Anonyymi
Katkera pala nieltäväksi tuo Toyotan ylivoima myynnissä.
- Anonyymi
Mikäs ylivoima se on kun myy paljon vähemmän kuin ykkönen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ylivoima se on kun myy paljon vähemmän kuin ykkönen?
Kerro toki, mikä on se tämän maailman ykkönen? Ei tarvi ujostella vaikka itkettää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki, mikä on se tämän maailman ykkönen? Ei tarvi ujostella vaikka itkettää!
Kehitysmaiden myynti ei kiinnosta, Länsi-Euroopan myynti kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysmaiden myynti ei kiinnosta, Länsi-Euroopan myynti kiinnostaa.
Voivoi, miten ne pienet, pienelle alueelle rajatut omat "tilastot" nyt alkoi kiinnostamaan isojen lukujen idioottia? Melkein yhtä uskottava kuin vilppivagenin huijausohjelma?
- Anonyymi
Toyota, suvereeni ykkönen!
- Anonyymi
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200.
VW 763
Skoda 653
Audi 260
Cupra 67
Seat 45
Porsche 29
Tot 1.817
Toyota 1.194
Lexus 11
Tot. 1.205 - Anonyymi
Kesäkuussa Toyota vei muita merkkejä kuin laskiämpäriä.
Ykkös, kakkos ja kolmospaikka myyntitilastossa.- Anonyymi
No jos se kovasti lohduttaa voittaa merkkikohtainen divarikisa 1.200 rekisteröinnillä kun VW vei isojen poikien valmistajakohtaisen kisan 1.800 rekisteröinnillä.
Siinä on pikkufisunnja ison kalan ero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se kovasti lohduttaa voittaa merkkikohtainen divarikisa 1.200 rekisteröinnillä kun VW vei isojen poikien valmistajakohtaisen kisan 1.800 rekisteröinnillä.
Siinä on pikkufisunnja ison kalan ero."Isojen poikien" valmistajakohtainen kisako vilunkivalmistajan aivopestyllä idioottiröllillä vain pikkuruisessa Suomessa, autoilun kehitysmaassa? Kristallipalloko taas hukassa? Onko lapsella taas mieli muuttunut?
- Anonyymi
Katkera kalkki juotavaksi tuo Toyotan ykköstila.🤗
- Anonyymi
Mikä ykköstila? VW on ylivoimainen ykkönen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ykköstila? VW on ylivoimainen ykkönen!
No jos totta puhutaan, niin huijaamisessa kyllä,
Mitään muuta ei nyt tule mieleen heti tule mieleen
- Anonyymi
vw tarttis kasvuhormoonia kun on jäänyt kääpiöksi.
- Anonyymi
No nyt se taas myrkyn lykkäsi kun Toyota otti taas kaksoivoiton rallissa. Vajaa kaksi viikkoa niin taas Trafi ja mediat kertoo kuinka Toyota on omissa lluvuissaan kaukana edellä niinkuin viime kuussakin.
- Anonyymi
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200.
Ihmeen vaikea pala näköjään purtavaksi vaikka tojotisteilla on ollut parikin vuosikymmentä aikaa totutella VW-konsernin ylivoimaan Suomessa. - Anonyymi
Toyotan ylivoimalle ei näy loppua.
- Anonyymi
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200
Alkoiko jo näin aikaisin aamuyöllä Toyotan dominointi hörhöä herättelemän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200
Herättikö Toyotan dominointi jo aamuyöstä?
- Anonyymi
Toyotan ylivoima ei anna hetken rauhaa helmitaulun avulla laskijalle.😁🤣😅😂
- Anonyymi
Maailma on siis menossa parempaan ja terveempään suuntaa, hienoa.
- Anonyymi
Voi tätä tämän ketjun aloittanutta pikkupoikaa. Osaa kuitenkin jo kirjoittaa. Minua niin säälittää.
- Anonyymi
Kesäkuussa VWn valmistamia autoja rekisteröitiin 1.800 kun Tojon kahden merkin yhteenlaskettu luku oli vain 1.200
Näyttää syövän riisiritsoiĺa ajavia rotan lailla. Kaikennäköistä kommenttia ukkaa koko ajan.
Kuva että kiinnostaa ja pysyy VWn dominointi-otsikko etusivulla.
Itse totuushan ei mistään kommentista muutu.
1800 vs 1200 - Anonyymi
Mikä lie, joku katkeroitunut Toyotalta pois potkittu luuseri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lie, joku katkeroitunut Toyotalta pois potkittu luuseri?
Kyllä on Toyotan omapoika katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lie, joku katkeroitunut Toyotalta pois potkittu luuseri?
Eikö kasetti kestä totuutta?
Esäkuussa Suomessa
VW Group 1800
Toyota Corp 1200
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän201303Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k71272- 51186
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.21184Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis11163Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,11161Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p421157Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin21154Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä31129Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta21120