Naapuri väittää että vainoan häntä

Anonyymi

Mulla on ollut tosi pitkään yksi sama lähinaapuri rivitaloyhtiössä. Kun tämä nainen muutti erottuaan omaan asuntoonsa vaikutti heti siltä ettei hän halua puhella kanssani. Käyttäytyi tosi töykeästi ja korkeintaan pari sanaa saattoi joskus sanoa mutta siinäkin ajassa ehti jo osoittaa ylimielisen asenteensa, tyyliin ,ei häntä kiinnosta tuon tyhmän kanssa jutella. Muutaman vuoden jälkeen ajattelin, että miksipä oikeastaan tyhmyyttäni turhaan hakeudun katselemaan tympeää naamaa ja saamaan huonoa kohtelua? Innokkaasti hän on kertonut kaikille kuuntelijoille, että olen kovin itsekseni ja en puhu hänelle. Nykyisin hän on itse lisäksi hyvin yksin asunnollaan, kun korona kai rajoittaa tuttujen tapaamisiakin. Toki vastaisin, jos hän sanoisi jotain!
Koronavuosien aikana hän näyttää muuttuneen vieläkin erikoisemmaksi. Olen pitkiä aikoja itse pois asunnoltani, joten yllätyin kun hän on nyt alkanut väittämään että vainoan häntä! Siis katselen hänen asunnon suuntaan joskus varmaan. Yritän kyllä kulkea ohi vilkaisematta sinne suuntaan ja olla tervehtimättä. Vuosiin en ole edes yrittänyt tervehtiä, sillä tuskin tympeää mahdollista vastausta haluan nähdä, haluan säästää itseäni.
Lisäksi hän haluaa antaa kuvan että hänen toinen naapuripari ja myös minä olemme haisevia, ja monella eri tavalla. Hän ryhtyy tuulettamaan näkösuojassa asuntoaan heti jos jompi kumpi meistä naapureista puuhailee omalla pihallaan jotain, niin että monille kauempana asuville tulee kuva että me tuuletetaan asuntojamme eikä hän. Hänen täytyy myös seurata meitä ikkunasta koko ajan että huomaa milloin me ollaan ulkona pihalla.

Mitä tämä vainoamisesta puhuminen voisi tarkoittaa? Mihin tämä voi johtaa, paitsi tietenkin minun mustamaalaamiseen. Miten ootte selvinneet ja osanneet muuttaa suhtautumistanne vastaavassa tilanteessa? Miten täytyisi menetellä? Hänellä ei ole mitään menetettävää vanhana eläkeihmisenä, mutta minulle tämä voi aiheuttaa vahinkoa. Onko hän niin sairas että haluaa mustamaalata?

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenterveysongelmaisia on lähes joka taloyhtiössä ja naapurustossa. Ei kannata eskaloida tilannetta. Hyvin minimaalinen tervehdys ja toivottavasti jättää rauhaan.

    • Anonyymi

      Psykologi voi sinua auttaa hae pian apua,terapiaan vaan rohkeasti.

    • Anonyymi

      Jännittää mikä aloituksen arvoinen murhe aloittajalla on meille seuraavaksi kerrottavana ?

    • Anonyymi

      Melumaalittajat tuntevat kai onnistunista kun saavat ihmiset pitämään metelin pitoa ja päivystämistä maslitetun kodin liepeillä arvokkaana ja tärkeänä js tarpeellisena tehtåvänä, josta tuntea suurta ylpeyttä. Ehkä melumaalittajat jopa tuntevat itsensö jumalaksi tai kuninkasksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe