Aina välillä kun käynnistää ni aluks ei käy kunnolla hetkeen mut sit käyttäytyy normaalusti.
Olisko joku anturi tms vika.
Litrane yskii käynnistäessä
13
1387
Vastaukset
- Anonyymi
mulla oli 1977 litrasessa fiestassa motocraftin kaasarissa väljä akseli niin se teki tota
- Anonyymi
Ja 2014 vm
- Anonyymi
Joo todennäköisesti kaasarissa vikaa tai toinen voi olla automaattiryyppy. Elikkas lopettakaa hyvät ihmiset se kiljunjuonti 😀😀😀😀
- Anonyymi
kannen tiiviste...80% varmuudella
- Anonyymi
Tuo kansi on Toyotan tyypillinen ongelma, ei Fordin.
- Anonyymi
Puolan johto on vaihdettava!
- Anonyymi
Kaasuläppäkotelo Puhdistus tai vaihto.
Ei saa ilmaa aluks.- Anonyymi
Tyhjäkäynti säädettävä 1500 kierrokseen
- Anonyymi
Se on aikamoinen vatkain kun käy tyhjäkäyntiä.
Ainakin mun 2014 litranen - Anonyymi
Yskiminen viittaa flunssaan. Onko fiesta vilustunut?
- Anonyymi
Tukossa...karstaa
- Anonyymi
Kaikkien suoraruiskokoneiden ongelma merkkiin katsomatta..tunkeutuvat karstaan ja nokeen. Huollot tärkeitä..
- Anonyymi
Aloittaja
Koneessa ei karstaa kun oli 13 tkm ajettu vaihtomoottori+ uusi turbo.
Mut ne kaikki muut härpäkkeet samoja.
Auto mennyt jo vaihtoon ja se oire jäi selvittämättä.
Mut revittely auttoi kun usakalsi antaa runtua koneelle kun ajettu sisään kunnolla.
Mut silti varsinkin päivän eka käynnistys välillä niin ettei eka ei käynyt kunnolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083