Oon riparilla nyt ja eka päivä meni ja kaikki on kavereita ja pitää hauskaa paitsi mä eikä mul oo mitään hajuu miten mun pitäis saada kavereita kun kaikki on jo ryhmissä ja muutenki en viitti vaan yrittää tunkeutuu haluisin vaan häipyy mut se olis viel nolompa mitä teen??
Apua ripari
5
265
Vastaukset
- Anonyymi
Olet vaan rauhassa ja menet mukaan peleihin ja toimiin. Voi sitä katsoa sivustakin ja mennä mukaan, kun siltä tuntuu. Huonoa mieltä ei kannata jäädä potemaan.
- Anonyymi
Mul ei ollu riparilla yhtään kaveria, tiesin muutaman sielt. Mut kaikki oli mukavia ja meil oli hyvä ryhmähenki kaikkien kesken. Meet vaan rohkeesti juttelee.
ps isoset on sun tukena - Anonyymi
Mulla alkaa huomenna. Kannattaa olla rohkea, sehän on vaan kerran elämässä.
- Anonyymi
Tsemppii! Mul on enää neljä päivää eikä enää ees tunnu pahalt kun nää kuluneet neljä päivää meni semi nopeesti.
- Anonyymi
Jaahas j a miksi te olette siellä riparilla, joko se on selvinnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997