Olen 14v. Tyttö, olen pan seksuaalisesta suuntautumiseltani, mutta.. en pysty seurustelemaan, haluan seurustella, haluan olla yhdessä, mutta kun alan seurustelemaan jonkun kanssa ahdistun hirveästi ja haluan vain lopettaa suhteen. Mitä teen? Miksi en voi seurustella? Enkö olekkaan Pan? Osaisiko joku auttaa?
Mikä/kuka olen?
Anonyymi
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
14 vuotta on tosi nuori, sinuna odottaisin ja keskittyisin vaikkapa opiskeluun ja kavereihin. Hyvin mahdollista että ajattelet muutaman vuoden päästä eri tavalla asiasta ja haluatkin seurustella. Tsemppiä👍
Ehkä siinä on jotain itsesä hyväksymisen ja seksuaalisuuden kanssa tekemistä?
- Anonyymi
Tuo on sitä itsensä tutkiskelua. Elä ja nauti siitä mistä tykkäät. Itsekin olin 14 vuotiaan vielä hiukan "pihalla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713