Kohta marin lähettää taas muutaman miljardin lisää sinne kun kuivuus vaivaa Italiaa. Più soldi, più soldi... italialaiset huomasi että täällä sitä rahaa riittää kun 40 000 saa 8 mijardia, Italiassa tukijulleja on paljon enemmän ja jokaisen pitäisi saada oma Ferrari.
Lisää rahaa Italiaan
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
8 miljartii joooor äässs
- Anonyymi
Italialaiset toivottavasti esimerkiksi boikotoivat suomalaista metsäteollisuutta, jos tukijussien ahdistaa noin paljon solitarireetti muill ku itelleen. Suomalaista kalliilla rahalla tuotettua ruoaksi tai sapuskaksi kutsuttua moskaa italialainen ei luonnollisesti ruokapöytäänsä kelpuuta.
- Anonyymi
Suomen piti olla hyvä maa omille kansalaisille. Oman aherruksen saldon olisi pitänyt hyödyttää omaa maata, EU:n myötä ei enää niin ole. Koko EU pitäs lakkauttaa.
Tulevaisuudessa tähän maahan ei jää hyvin pärjäävät nuoret makselamaan toisten aiheuttamia velkoja joista eivät itse ole mitään hyötyneet.- Anonyymi
Parempi sentään EU:n kuin ryssän alaisena, mutta ei noihin rahanjakoihin olisi mikään pakko suostua.
- Anonyymi
Mitä tukijussi siis vielä tahtoo? Maaorjia? Venäjälläkin ainakin paperilla kiellettyä. Toisten verovaroissa kylpevä sottaläjä ei osaa kuin valittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882