Mikä Venäläisten rekkakuskien kokous oli kun Venäjän kilvillä olevia rekkoja oli 15 kpl yhdell levähdysalueella 7 tien varressa ja jätkät ulkona ja hauskaa tuntui olevan. Iso pytä kasattu keskelle väylää ja priimuksia ja purkkikeittoa söivät. Ja nauroivat niin perkeleen mageesti.
kun ajoin siitä välistä ja katselin tota touhua ? Tietääkö kukaan ja huomasiko kukaan ohi ajanut.
Venäläisrekkoja parkissa 7 tien levarilla ???
7
2371
Vastaukset
- SpeedBoy
Venäläisillä rekkakuskeilla on tapana ajaa aina Conwoy tyylillä ja yksi kun haluaa syömään niin sillon kaikki menee syömään samaan paikkaan. ja sanoita et purkkiruokaa mukana. ihan tyypillistä venäläistä varustelua. Itse teen samalla tavalla koska ajan Venäläisellä kuljetusyhtiöllä ja olen muutaman kerran ollut autoni kanssa Convoy tyylillä menossa mutta sillon meitä oli 8. peräkkäin.
- duunari 745
on kyl ihan pakko kysyy, kun joskus tullu mielee että millast liksaa ne maksaa? nähtävästi ajat kuitenkin jotai uudempaa autoa?
- SpeedBoy
duunari 745 kirjoitti:
on kyl ihan pakko kysyy, kun joskus tullu mielee että millast liksaa ne maksaa? nähtävästi ajat kuitenkin jotai uudempaa autoa?
Ja palkka maksetaan USD:nä
ja suurinpiirtein samaa tasoa kuin suomessa
ja itse asun suomessa joten vaatimukseni otettiin sen vuoksi huomioon. - rekkapekka
Ja tähän vois vielä sanoo ku venäjäl meet elektroniikka lastin kanssa.
kyl aika uhkarohkee oot jos uskallat yksin siellä ajella.
- Uutisten lukija
Se se oli!
- pena
kaikki päivät ovat voittomia
- pöö111
joo, sitten mä heräsin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940