Kuka jelppaisi?

Anonyymi

Olen kuulemma sukua ainakin Mannerheimille.
Ja kuulemma joku muukin julkkis on suvussa.
Osaako joku tutkia korvausta vastaan, onko huhu totta?

13

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ihan itse kirjautua Geniin, sieltä alkaa sukulinjat löytyä, aluksi niihin läheisimpiin sukulaisiin. Kun sitten pääsee jostain kohtaa kiinni ns. Suomen isoon puuhun, voi lähteä testailemaan sukulaisuutta kuuluisuuksiin.

• Anonyymi

Saatat ollakin jo Genissä jonkun toisen toimesta lisättynä.

• Anonyymi

"Mannerheimintie on niin kuin Adam ja Eva,einato elämämme maan päällä -On Sinulla kauniit hiukset niin kuin on sukusi vaan puhdas Kiima on luonnollisuus ilman aseita,

• Anonyymi

Olen itsekin kuullut vastaavaa omasta isänpuoleisesta suvusta.

• Anonyymi

Minulta pitäisi löytymän etäsukulaisuutta ainakin Svinhufvudiin, Ståhlbergiin, Mannerheimiin, Koivistoon, Väyryseen. Ovat vain niin kaukaa, että ovat sukua melkein kaikille suomalaisille. Samoin löytyy sukulaisuus Olof Palmeen, tuohon rauhan mielenosoituksissa heiluneeseen Boforsin tykkikauppiaaseen ja pedofiiliin, jonka valtaeliitin sisäpiiri sitten murhasi.

• Anonyymi

Lähes kaikilta somalaisilta löytyy sukulaisuus jammu-setään!

• Anonyymi

Geniin en koske isolla tikullakaan. Siellä on lahkolaisten porukkaa, Suomen vapaan kirkollisen seurakunnan jäseniä suurin osa, joka kirjaa tietoja että tapaa sukulaisensa sitten kun pääsee ikuiseen iloon.

• Anonyymi

Näinhän se oli 30v. sitten, mutta ei onneksi enää. Geniä ei edes ollut 30v. sitten. Siellähän ne arkistossa istuivat ja kirjoittivat kaikki nimet ylös. Geni sensijaan on ihan asiallinen, jossa on miljoonia prifiileja, jotka eivät suinkaan ole kaikki lahkolaisten tekemiä. Mutta tietenkin jos haluat pitää oman muinaisen fakkiutuneen mielipiteesi, niin ei kukaan estä eikä sinua sinne pakoteta, ehkä parempikin että et mene Geniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se oli 30v. sitten, mutta ei onneksi enää. Geniä ei edes ollut 30v. sitten. Siellähän ne arkistossa istuivat ja kirjoittivat kaikki nimet ylös. Geni sensijaan on ihan asiallinen, jossa on miljoonia prifiileja, jotka eivät suinkaan ole kaikki lahkolaisten tekemiä. Mutta tietenkin jos haluat pitää oman muinaisen fakkiutuneen mielipiteesi, niin ei kukaan estä eikä sinua sinne pakoteta, ehkä parempikin että et mene Geniin.

Vai on geni asiallinen! Viimeksi eilen törmäsin genissä aviopariin, joille kuolemansa jälkeen syntyi useita lapsia, viimeisin 9 v parin kuoleman jälkeen. Niin, että kannattaa ihan itse tarkastaa sieltä kopioimansa tiedot!

• Anonyymi

Sukumme ja erityisesti naapurustoa on yksi rouva kirjannut tuonne ja aika välillä väärinkin. Ihan puhdasta uteliaisuutta häneltä. Luulisi olevan jotain muutakin tekemistä.

• Anonyymi

Eipä kai täysin virheetöntä tietoa lienekään. Kannattaa itse selvittää jos kiinnostaa. Ja jos oikein paljon vaivaa, niin ilmoittaa havaintonsa nettiinlaittajalle. Yleensä ei korjaa mitään etkä saa muutenkaan mitään palautetta. Ainahan voit itse kirjoittaa sen oikean tiedon ja panna nettiin jos haluat. Minulla on vasta 80 tuhatta henkilöä enkä nettiin pane koskaan mitään. Kysyvälle kyllä kerron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kai täysin virheetöntä tietoa lienekään. Kannattaa itse selvittää jos kiinnostaa. Ja jos oikein paljon vaivaa, niin ilmoittaa havaintonsa nettiinlaittajalle. Yleensä ei korjaa mitään etkä saa muutenkaan mitään palautetta. Ainahan voit itse kirjoittaa sen oikean tiedon ja panna nettiin jos haluat. Minulla on vasta 80 tuhatta henkilöä enkä nettiin pane koskaan mitään. Kysyvälle kyllä kerron.

Just vilkaisin Geistä, olen sinne 554 henkilön profiilit lisännyt. 😁

• Anonyymi

Kikkeli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      167
      10651
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7515
    3. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7356
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      23
      7346
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5733
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      48
      5213
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4966
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4751
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      3
      2112
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      36
      1553
    Aihe