Tiedottaminen

Anonyymi

Kainuun Sanomissa mainostetaan Eino Leino juhlaa. Missä on kesäasukastapaamine ja moneltako? Missä lauletaan ja mineltako? Mihin aikaan risteily alkaa? Onko muita tapahtumia? Olisi tuossa ilmoittelussa toivomisen varaa.

10

909

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paltamon asiat löytyvät nykyään somesta, ei enää julkaista lehdissä, me ollaan niin nykyaikasii <3t.minttu

• Anonyymi

No miksi se lehteen laitettu?

• Anonyymi

Paltamon kesäteatteri tänään klo 13. Tervetuloa!

• Anonyymi

Eikös se ollut yhteislaulutilaisuus?

• Anonyymi

Vanhemmat ihmiset eivät käytä nettiä saatikka somea, joten jonkun pitäisi tulla järkiinsä ja julkaista myös painetuissa lehdissä tapahtumien aikatauluja.

• Anonyymi

Nettihuutokauppa on kuntalaisten vaikea löytää kunnan tiedottamisen perusteella. Kunnan sivulla se hävää kaukaiseen menneisyyteen. Pitäisi pysyä linkki heti näkyvissä niin kauan kuin huutokauppa jatkuu.

Katsokaa WWW.huutonetti.fi paltamo

• Anonyymi

Älyn titaani. Kunnan asioita huutonetissä? Eikö kestänyt kantti kun asiasta huomautetaan?

• Anonyymi

Nyt on hyvä. Pitäkää se etusivulla huutokaupan loppuun saakka. Jos se häviää lehden "lisää uutisia" taakse niin harva sitä osaa sieltä etsiä.

• Anonyymi

...tarkoitat varmaan kiertonet paltamo...paljon kunnantoimiston tavaraa...kuntosalilaitteita ja muitakin koneita...kyllä löytyy kuvien kera

• Anonyymi

Juuri niin. Sorry

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe