Olispa kiva tietää sun kuulumisia

Anonyymi

Useammin. Poistaisit jo ne estot... Miksi edes pidät niitä?

27

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Estottomia ihmisiä riittää.

      • Anonyymi

        Tää on jotenkin helmi, siinä on toisille liikaakin aivoille raksuteltavaa kun se ennakko-oletus seisoo järjen tiellä


    • Anonyymi

      Siksi että en halua että otat yhteyttä! Mee jo eteenpäin sinäkin

      • Anonyymi

        Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣

        Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍

        Ei se kyllä ole. Itse blokkailen ihan vaan ollakseni veemäinen, vaikka tykkäisinkin. Toimii.


    • Anonyymi

      Ei oo estoja

    • Anonyymi

      Nimi.

      • Anonyymi

        kerro oma nimesi.


    • Anonyymi

      Minä se en varmaankaan ole mutta tulin kaapista ulos just, olkoon nyt pari päivää näkyvissä

      • Anonyymi

        Onko stalkku näkyvissä 👽👀


    • Anonyymi

      Ei oo mitään estoja muuta kun nyt tämä nainen miettii sitä kun ikkunasta tullut kärpänen pitäisi heittää ulos pellolle, mutten saa kiinni. Siinä tänä hetkiset kuulumiseni. Ärsyttävästi pörrää eestaas asunnossa.

    • Anonyymi

      Kuule, pidä estosi ihan maailman tappiin asti. Usko minua.

    • PalstaPrinssi

      Se on semmosta. Naiset blokkailee ja ghostailee. Ne ei uskalla kohdata eikä keskustella.

      • Anonyymi

        Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.

        No jos niin on, niin sitten saa olla. Ei niihin kannata tuhlata ajatuksiaan eikä aikaansa yhtään.


    • Anonyymi

      Semmonen stalkkeri siellä sitten😁

      • Anonyymi

        Parempi kun et stalkkeroinnista puhu yhtään mitään. Sivusta.


    • Anonyymi

      Mikä viimeinen numero.

    • Anonyymi

      Mulla ei ainakaan oo estoja kellekkään, mutta eipä näy yhteyksiä silti. Oon vissiin niin pelottava vaan. 🤔👵 Heh.

    • Anonyymi

      Oletko miettinyt omaa toimintaasi, onko se myötävaikuttanut siihen että sinut on estetty? Esim.päihtyneenä laitettuja sekopäisiä, aggressiivisia ja mielisairaita viestejä, mistä et ota mitään vastuuta ja oletat että suhteet jatkuu ihan kuin mitään ei olisi käynytkään?

      • Anonyymi

        Oletko miettinyt, että aivan varmasti kukaan ei sinulle tällaisia aloituksia laita. Kannattaa miettiä..
        Sivusta ja kaukaa.


    • Anonyymi

      Unohda tuollaiset estopestot, käyttävät ressukat vallanvälineenä tuota. Eli toisinsanoen juokse, jos ikinä törmäät tuollaiseen toimintaan.

      • Anonyymi

        ei. se voi kertoa tunteista, pakko estää toinen että ei tule satutetuksi enempää.


      • Anonyymi

        Vallankäyttöähän se on kuten myös muukin toiminta mitä kyseisellä miehellä näytti riittävän.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Itse olen estänyt erään miehen sen vuoksi, että yritän unohtaa hänet. Jos estoa ei olisi, kävisin aina välillä FB-sivuillaan ja mies pyörisi entistä enemmän mielessä.

        Mikään asia ei ole mustavalkoinen, eikä asioita voi yleistää. Jokaisella meistä on oma tarinamme, omat tunteemme ja oma syymme siihen, miksi toimimme tietyllä tavoin.


    • Anonyymi

      Mimkälaisista estoista on kysymys?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe