Olispa kiva tietää sun kuulumisia

Anonyymi

Useammin. Poistaisit jo ne estot... Miksi edes pidät niitä?

27

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Estottomia ihmisiä riittää.

• Anonyymi

Tää on jotenkin helmi, siinä on toisille liikaakin aivoille raksuteltavaa kun se ennakko-oletus seisoo järjen tiellä

• Anonyymi

Siksi että en halua että otat yhteyttä! Mee jo eteenpäin sinäkin

• Anonyymi

Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣

Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍

Ei se kyllä ole. Itse blokkailen ihan vaan ollakseni veemäinen, vaikka tykkäisinkin. Toimii.

• Anonyymi

Ei oo estoja

• Anonyymi

Nimi.

• Anonyymi

kerro oma nimesi.

• Anonyymi

Minä se en varmaankaan ole mutta tulin kaapista ulos just, olkoon nyt pari päivää näkyvissä

• Anonyymi

Onko stalkku näkyvissä 👽👀

• Anonyymi

Ei oo mitään estoja muuta kun nyt tämä nainen miettii sitä kun ikkunasta tullut kärpänen pitäisi heittää ulos pellolle, mutten saa kiinni. Siinä tänä hetkiset kuulumiseni. Ärsyttävästi pörrää eestaas asunnossa.

• Anonyymi

Kuule, pidä estosi ihan maailman tappiin asti. Usko minua.

• Se on semmosta. Naiset blokkailee ja ghostailee. Ne ei uskalla kohdata eikä keskustella.

• Anonyymi

Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.

No jos niin on, niin sitten saa olla. Ei niihin kannata tuhlata ajatuksiaan eikä aikaansa yhtään.

• Anonyymi

Semmonen stalkkeri siellä sitten😁

• Anonyymi

Parempi kun et stalkkeroinnista puhu yhtään mitään. Sivusta.

• Anonyymi

Mikä viimeinen numero.

• Anonyymi

Mulla ei ainakaan oo estoja kellekkään, mutta eipä näy yhteyksiä silti. Oon vissiin niin pelottava vaan. 🤔👵 Heh.

• Anonyymi

Oletko miettinyt omaa toimintaasi, onko se myötävaikuttanut siihen että sinut on estetty? Esim.päihtyneenä laitettuja sekopäisiä, aggressiivisia ja mielisairaita viestejä, mistä et ota mitään vastuuta ja oletat että suhteet jatkuu ihan kuin mitään ei olisi käynytkään?

• Anonyymi

Oletko miettinyt, että aivan varmasti kukaan ei sinulle tällaisia aloituksia laita. Kannattaa miettiä..
        Sivusta ja kaukaa.

• Anonyymi

Unohda tuollaiset estopestot, käyttävät ressukat vallanvälineenä tuota. Eli toisinsanoen juokse, jos ikinä törmäät tuollaiseen toimintaan.

• Anonyymi

ei. se voi kertoa tunteista, pakko estää toinen että ei tule satutetuksi enempää.

• Anonyymi

Vallankäyttöähän se on kuten myös muukin toiminta mitä kyseisellä miehellä näytti riittävän.
        Sivusta

• Anonyymi

Itse olen estänyt erään miehen sen vuoksi, että yritän unohtaa hänet. Jos estoa ei olisi, kävisin aina välillä FB-sivuillaan ja mies pyörisi entistä enemmän mielessä.

Mikään asia ei ole mustavalkoinen, eikä asioita voi yleistää. Jokaisella meistä on oma tarinamme, omat tunteemme ja oma syymme siihen, miksi toimimme tietyllä tavoin.

• Anonyymi

Mimkälaisista estoista on kysymys?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe