Useammin. Poistaisit jo ne estot... Miksi edes pidät niitä?
Olispa kiva tietää sun kuulumisia
27
621
Vastaukset
- Anonyymi
Estottomia ihmisiä riittää.
- Anonyymi
Tää on jotenkin helmi, siinä on toisille liikaakin aivoille raksuteltavaa kun se ennakko-oletus seisoo järjen tiellä
- Anonyymi
Siksi että en halua että otat yhteyttä! Mee jo eteenpäin sinäkin
- Anonyymi
Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣
Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍
Ei se kyllä ole. Itse blokkailen ihan vaan ollakseni veemäinen, vaikka tykkäisinkin. Toimii.
- Anonyymi
Ei oo estoja
- Anonyymi
Nimi.
- Anonyymi
kerro oma nimesi.
- Anonyymi
Minä se en varmaankaan ole mutta tulin kaapista ulos just, olkoon nyt pari päivää näkyvissä
- Anonyymi
Onko stalkku näkyvissä 👽👀
- Anonyymi
Ei oo mitään estoja muuta kun nyt tämä nainen miettii sitä kun ikkunasta tullut kärpänen pitäisi heittää ulos pellolle, mutten saa kiinni. Siinä tänä hetkiset kuulumiseni. Ärsyttävästi pörrää eestaas asunnossa.
- Anonyymi
Kuule, pidä estosi ihan maailman tappiin asti. Usko minua.
Se on semmosta. Naiset blokkailee ja ghostailee. Ne ei uskalla kohdata eikä keskustella.
- Anonyymi
Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.
No jos niin on, niin sitten saa olla. Ei niihin kannata tuhlata ajatuksiaan eikä aikaansa yhtään.
- Anonyymi
Semmonen stalkkeri siellä sitten😁
- Anonyymi
Parempi kun et stalkkeroinnista puhu yhtään mitään. Sivusta.
- Anonyymi
Mikä viimeinen numero.
- Anonyymi
Mulla ei ainakaan oo estoja kellekkään, mutta eipä näy yhteyksiä silti. Oon vissiin niin pelottava vaan. 🤔👵 Heh.
- Anonyymi
Oletko miettinyt omaa toimintaasi, onko se myötävaikuttanut siihen että sinut on estetty? Esim.päihtyneenä laitettuja sekopäisiä, aggressiivisia ja mielisairaita viestejä, mistä et ota mitään vastuuta ja oletat että suhteet jatkuu ihan kuin mitään ei olisi käynytkään?
- Anonyymi
Oletko miettinyt, että aivan varmasti kukaan ei sinulle tällaisia aloituksia laita. Kannattaa miettiä..
Sivusta ja kaukaa.
- Anonyymi
Unohda tuollaiset estopestot, käyttävät ressukat vallanvälineenä tuota. Eli toisinsanoen juokse, jos ikinä törmäät tuollaiseen toimintaan.
- Anonyymi
ei. se voi kertoa tunteista, pakko estää toinen että ei tule satutetuksi enempää.
- Anonyymi
Vallankäyttöähän se on kuten myös muukin toiminta mitä kyseisellä miehellä näytti riittävän.
Sivusta - Anonyymi
Itse olen estänyt erään miehen sen vuoksi, että yritän unohtaa hänet. Jos estoa ei olisi, kävisin aina välillä FB-sivuillaan ja mies pyörisi entistä enemmän mielessä.
Mikään asia ei ole mustavalkoinen, eikä asioita voi yleistää. Jokaisella meistä on oma tarinamme, omat tunteemme ja oma syymme siihen, miksi toimimme tietyllä tavoin.
- Anonyymi
Mimkälaisista estoista on kysymys?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940