Useammin. Poistaisit jo ne estot... Miksi edes pidät niitä?
Olispa kiva tietää sun kuulumisia
27
688
Vastaukset
- Anonyymi
Estottomia ihmisiä riittää.
- Anonyymi
Tää on jotenkin helmi, siinä on toisille liikaakin aivoille raksuteltavaa kun se ennakko-oletus seisoo järjen tiellä
- Anonyymi
Siksi että en halua että otat yhteyttä! Mee jo eteenpäin sinäkin
- Anonyymi
Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti hän on jo mennytkin, mutta sinä se vaan edelleen kuvittelet palstalla tämänkin aloituksen sen jonkun kirjoittamaksi...🤣
Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vaan joku trolli vastailee itselleen, ihan siitä vois päätellä, että blokki on aika ilmiselvä viesti👍
Ei se kyllä ole. Itse blokkailen ihan vaan ollakseni veemäinen, vaikka tykkäisinkin. Toimii.
- Anonyymi
Ei oo estoja
- Anonyymi
Nimi.
- Anonyymi
kerro oma nimesi.
- Anonyymi
Minä se en varmaankaan ole mutta tulin kaapista ulos just, olkoon nyt pari päivää näkyvissä
- Anonyymi
Onko stalkku näkyvissä 👽👀
- Anonyymi
Ei oo mitään estoja muuta kun nyt tämä nainen miettii sitä kun ikkunasta tullut kärpänen pitäisi heittää ulos pellolle, mutten saa kiinni. Siinä tänä hetkiset kuulumiseni. Ärsyttävästi pörrää eestaas asunnossa.
- Anonyymi
Kuule, pidä estosi ihan maailman tappiin asti. Usko minua.
Se on semmosta. Naiset blokkailee ja ghostailee. Ne ei uskalla kohdata eikä keskustella.
- Anonyymi
Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kauheeta, kun niillä on muutakin elämää kun suhteilu.
No jos niin on, niin sitten saa olla. Ei niihin kannata tuhlata ajatuksiaan eikä aikaansa yhtään.
- Anonyymi
Semmonen stalkkeri siellä sitten😁
- Anonyymi
Parempi kun et stalkkeroinnista puhu yhtään mitään. Sivusta.
- Anonyymi
Mikä viimeinen numero.
- Anonyymi
Mulla ei ainakaan oo estoja kellekkään, mutta eipä näy yhteyksiä silti. Oon vissiin niin pelottava vaan. 🤔👵 Heh.
- Anonyymi
Oletko miettinyt omaa toimintaasi, onko se myötävaikuttanut siihen että sinut on estetty? Esim.päihtyneenä laitettuja sekopäisiä, aggressiivisia ja mielisairaita viestejä, mistä et ota mitään vastuuta ja oletat että suhteet jatkuu ihan kuin mitään ei olisi käynytkään?
- Anonyymi
Oletko miettinyt, että aivan varmasti kukaan ei sinulle tällaisia aloituksia laita. Kannattaa miettiä..
Sivusta ja kaukaa.
- Anonyymi
Unohda tuollaiset estopestot, käyttävät ressukat vallanvälineenä tuota. Eli toisinsanoen juokse, jos ikinä törmäät tuollaiseen toimintaan.
- Anonyymi
ei. se voi kertoa tunteista, pakko estää toinen että ei tule satutetuksi enempää.
- Anonyymi
Vallankäyttöähän se on kuten myös muukin toiminta mitä kyseisellä miehellä näytti riittävän.
Sivusta - Anonyymi
Itse olen estänyt erään miehen sen vuoksi, että yritän unohtaa hänet. Jos estoa ei olisi, kävisin aina välillä FB-sivuillaan ja mies pyörisi entistä enemmän mielessä.
Mikään asia ei ole mustavalkoinen, eikä asioita voi yleistää. Jokaisella meistä on oma tarinamme, omat tunteemme ja oma syymme siihen, miksi toimimme tietyllä tavoin.
- Anonyymi
Mimkälaisista estoista on kysymys?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504